Kto był na filmie ,,Kler"?

1. Data: 2018-10-08 02:02:25

Temat: Kto był na filmie ,,Kler"?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niech sie fpisujom mjasta.

--
XL

2. Data: 2018-10-08 02:07:52

Temat: Re: Kto był na filmie ,,Kler"?
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 8 października 2018 02:02:26 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> Niech sie fpisujom mjasta.
>

> --
> XL

ja nie bylem; nie jestem z mfiasta.

3. Data: 2018-10-08 09:10:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> ja nie bylem; nie jestem z mfiasta.

Czyli te ,,tłumy" to blaga.

--
XL

4. Data: 2018-10-08 10:36:39

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-08 o 09:10, XL pisze:

> Czyli te ,,tłumy" to blaga.

Ale cię oszukali :)
Ten milion biletów to pewnie jakiś Soros wykupił, a w kinach puste
fotele były...

Tylko dlaczego w niektórych miejscach pislamiści się ośmieszyli
wprowadzając cenzurę? Bali się pustego kina?

Jeden jsen nie poszedł i od razu nie było tłumów :):) Jak to fajnie
pokazuje twój sposób "rozumowania".

Ja byłem i tłumy były, sale były pełne. Nie pamiętam kiedy ostatnio na
jakimś filmie nie było pustych foteli.
Mogłaś też samodzielnie to sprawdzić, ale ty jak zwykle wolisz wyciągnąć
wnioski na podstawie posta jednego jsena... Taka właśnie jest
wiarygodność tego co wypisujesz :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2018-10-08 11:16:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Czyli te ,,tłumy" to blaga.

,,Tłum" się odezwał ?

--
XL

6. Data: 2018-10-08 12:36:22

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 08.10.2018 um 10:36 schrieb Kviat:

> [...]
> Mogłaś też samodzielnie to sprawdzić, ale ty jak zwykle wolisz wyciągnąć
> wnioski na podstawie posta jednego jsena... Taka właśnie jest

Bede i wtedy sie oficjalnie zglosze. Bede musial jechac ze dwie godziny,
ale miasto jest ladne, mozna cos pozwiedzac i w niedziele pewnie z
parkowaniem nie bedzie klopotow. 24 euro dwa bilety kosztowaly.
--
saluto
Silvio Balconetti

7. Data: 2018-10-08 15:45:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Silvio Balconetti <s...@i...invalid>

> Bede i wtedy sie oficjalnie zglosze.

KONIECZNIE!
Tylko co to zmieni?

> Bede musial jechac ze dwie godziny,
> ale miasto jest ladne, mozna cos pozwiedzac i w niedziele pewnie z
> parkowaniem nie bedzie klopotow. 24 euro dwa bilety kosztowaly.

Podziwiam fizyczne i materialne poświęcenie (nomen omen) - czas i pieniądze
jak w błoto.
W dodatku jedna jaskółka więcej wiosny ... tłumu nie czyni. A byłam pewna,
że bądź co bądź TA grupa zgłosi komplet! No, oczywiście taki komplet z
kilkoma wyjątkami ?
--
XL

8. Data: 2018-10-08 20:51:49

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-08 o 11:16, XL pisze:

> ,,Tłum" się odezwał ?

https://www.facebook.com/czareksochacki/posts/114518
9388963068

"Patrzę na ten film z nieco innej perspektywy niż większość z was.
Wiele lat temu żyłem blisko Kościoła. W latach 1990-1992 byłem
klerykiem, alumnem Wyższego Seminarium Duchownego we Włocławku.
Odszedłem stamtąd bo to co tam zastałem to był Kościół pokazany dziś
przez Smarzowskiego."
(...)
,,Kler" to dobry film. Nie ma w nim jadu, nie ma w nim krytykanctwa. Nie
wiem co takiego w nim widzą ci wszyscy ,,prokościelni" notable. Ich
komentarze, które znajduję tu i ówdzie to jakiś idiotyczny bełkot. To co
jest smutne w tym filmie to pewien rodzaj poczucia braku nadziei na
zmiany. Wg Smarzowskiego próchnica rozwinęła się już tak dalece, że zęba
uratować się nie da... Kościół zamiast pozostać mistycznym ciałem
Chrystusa, stał się zakładnikiem polityki, biznesu, wewnętrznych układów."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2018-10-08 21:13:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> uratować się nie da... Kościół zamiast pozostać mistycznym ciałem
> Chrystusa, stał się zakładnikiem polityki, biznesu, wewnętrznych układów."

Czarusia słusznie wyrzucili z seminarium - ktoś, kto podstawowych pojęć
,,Kościół" i ,,kler" używa zamiennie i przez tyle lat nie zdołał nauczył się
je rozróżniać, jest debilem i z gruntu nie nadawał się na DOBREGO kapłana.
Prawidłowo go rozpoznano, że to wtyczka komusza była jakich wiele, ale zbyt
tępa, żeby skończyć seminarium - a teraz facecik pluje jadem i dorabia
ideologię do swego zaprzedajnego nieudacznictwa.

--
XL

10. Data: 2018-10-08 22:06:00

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-08 09:10, XL wrote:

> Czyli te ,,tłumy" to blaga.

Popatrz na to z innej perspektywy.
Te tłumy w kinach, świadczą o tym, jak ważny jest kośćiół dla Polaków.
Jestem przekonany, że pewna część lewicy właśnie teraz zrozumiała z
kim/czym ma do czynienia i sie zes...rała w gacie.

Panie Smarzowski!
ORMO rośnie i pięknieje.
Rządzą nami łajdacy i czarni. Jesteśmy przez to coraz głębiej w d..., dokładniej ,,w czarnej d..." ale za to otoczonej koloratką.
Papieże wiedzą co się dzieje
Dzieci były szczęśliwe