Kto był na filmie ,,Kler"?

11. Data: 2018-10-08 22:27:54

Temat: Re: Kto był na filmie ,,Kler"?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> Popatrz na to z innej perspektywy.
> Te tłumy w kinach, świadczą o tym, jak ważny jest kośćiół dla Polaków.
> Jestem przekonany, że pewna część lewicy właśnie teraz zrozumiała z
> kim/czym ma do czynienia i sie zes...rała w gacie.

A teraz już poważnie.
Patrzę. Cały czas. Właśnie z tej perspektywy. Bo ,,tłumy" oczywiście są i są
zaciekawione, co też tym razem lewactwo wymyśliło - i tylko tyle. I co
gorsza dla lewaków ich postawy wobec KOŚCIOŁA I WIARY po obejrzeniu tego
przerysowanego obrazka wcale nie będą zagrożone ani nie zmienią się zgodnie
z tym, co chciałaby tym jednym filmem (LOL) osiągnąć lewacja.

I ja też byłam na tym filmie.
Jak wiekszość wyszłam zbulwersowana! - ale jedynie lewacką bezczelnością i
zamysłem traktowania mnie i reszty katolików jak bezmyślne bydło, ktore bez
jedynie słusznych lewackich azymutów nie wiedziałoby, dokąd podążyć, co ze
sobą zrobić, co myśleć i czego się trzymać.

To co - do zobaczenia w niedzielę w kościele? Zapraszam :-)

--
XL

12. Data: 2018-10-08 22:53:40

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-08 22:27, XL wrote:

> [...]
> jedynie słusznych lewackich azymutów nie wiedziałoby, dokąd podążyć, co ze
> sobą zrobić, co myśleć i czego się trzymać.

To właśnie pokazuje tą powierzchowność oceny i zupełne niezrozumienie z
kim, czym ma się do czynienia.

> To co - do zobaczenia w niedzielę w kościele? Zapraszam :-)

Do zobaczenia!

13. Data: 2018-10-09 00:40:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> To właśnie pokazuje tą powierzchowność oceny i zupełne niezrozumienie z
> kim, czym ma się do czynienia.

> Do zobaczenia!

Ja - o 18:00 w kieleckim Św. Wojciechu lub w Katedrze o 20:00. Będzie
pełno, jak zwykle. No, może w Katedrze teraz, jesienią, wieczorne msze
trochę mniej tłoczne, ale latem ludzie wracając z niedzielnego wypoczynku
tak tłumnie ją o 20:00 atakują, że szpilki nie dawało rady wcisnąć, przy
czym straszna się od tego rozgrzanego słońcem tłumu robi duchota (raz nawet
trochę zasłabłam) :-)

--
XL w naszym wiejskim parafialnym rzadko bywam, bo mamy zawsze gości w
niedzielę i fizycznie oraz czasowo ,,nie wyrabiam" przed mszą o 16ej (u nas

14. Data: 2018-10-09 08:20:25

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-08 o 21:13, XL pisze:
> [...]
9388963068

> Czarusia słusznie wyrzucili

"Odszedłem stamtąd"

>z seminarium - ktoś, kto podstawowych pojęć
> ,,Kościół" i ,,kler" używa zamiennie i przez tyle lat nie zdołał nauczył się
> je rozróżniać, jest debilem i z gruntu nie nadawał się na DOBREGO kapłana.

"dobry kapłan" to oksymoron.
Nikt kto jest normalny nie nadaje się na kapłana, bo trzeba lubić kłamać
żeby zostać "kapłanem".

> Prawidłowo go rozpoznano, że to wtyczka komusza była jakich wiele, ale zbyt
> tępa, żeby skończyć seminarium - a teraz facecik pluje jadem i dorabia
> ideologię do swego zaprzedajnego nieudacznictwa.

Oczywiście :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2018-10-09 08:25:10

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-08 o 22:27, XL pisze:

> [...]
> przerysowanego obrazka wcale nie będą zagrożone ani nie zmienią się zgodnie
> z tym, co chciałaby tym jednym filmem (LOL) osiągnąć lewacja.

https://www.rp.pl/Spoleczenstwo/181009664-Polacy-odc
hodza-od-Kosciola-Najszybszy-spadek-na-swiecie.html

> I ja też byłam na tym filmie.
> Jak wiekszość wyszłam zbulwersowana! - ale jedynie lewacką bezczelnością

Większość faktycznie wychodziła zbulwersowana.
Ale tylko ty "lewacką bezczelnością".

> i zamysłem traktowania mnie i reszty katolików jak bezmyślne bydło, ktore bez
> jedynie słusznych lewackich azymutów nie wiedziałoby, dokąd podążyć, co ze
> sobą zrobić, co myśleć i czego się trzymać.

W przeciwieństwie do kleru, który nie traktuje swoich owieczek jak bydło...

> To co - do zobaczenia w niedzielę w kościele? Zapraszam :-)

Jeszcze trochę, a będą w kościołach lustra montować żebyś nie czuła się
samotna.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2018-10-09 12:11:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

9388963068

> "Odszedłem stamtąd"

No pewnie! Trudno, żeby ktoś tak skompromitowany został w seminarium.
Zainteresuj się, DOKĄD zaraz potem poszedł, bo to jest o wiele ważniejsze
?

> "dobry kapłan" to oksymoron.
> Nikt kto jest normalny nie nadaje się na kapłana, bo trzeba lubić kłamać
> żeby zostać "kapłanem".

Jeszcze za mało pewnie to mówisz - idź na ,,Kler" jeszcze ze trzy razy, bo
to film szkoleniowy, specjalnie dla takich jak ty i ten pan :-)

> Oczywiście :)

Znasz jego życiorys? - zainteresuj się.

--
XL

17. Data: 2018-10-09 12:24:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> https://www.rp.pl/Spoleczenstwo/181009664-Polacy-odc
hodza-od-Kosciola-Najszybszy-spadek-na-swiecie.html

> Większość faktycznie wychodziła zbulwersowana.
> Ale tylko ty "lewacką bezczelnością".

No wiesz, jest też wiele innych, podobnych powodów. Ale reczę ci, że ludzie
doskonale odróżniają prawdę od bajek.
To teraz, żeby być wiarygodnym, musisz udać się w niedzielę pod kościoły,
gdzie ta twoja ,,większość", z którą osobiście przeprowadziłeś swój
,,sondażyk", tłumnie nadal będzie się gromadzić.

Bo już to, że konkretny aktor WZIĄŁ taką a nie inną rolę, to nawet nie jest
żaden powód do zbulwersowania (cytując znaną wszystkim osobę:,,aktor jest od
grania jak dupa od srania"), c'nie? Aktor to aktor. Wielu z nich zaraz po
dniu zdjęciowym też do kościoła podążyło. Cóż, człowiek jest ułomny, takimś
go Panie stworzył i za to Ci też dzięki, bo co by to było, gdybyśmy wszyscy
byli idealni - droga do świętości straciłaby wszelki sens!

> W przeciwieństwie do kleru, który nie traktuje swoich owieczek jak bydło...

> Jeszcze trochę, a będą w kościołach lustra montować żebyś nie czuła się
> samotna.

Idź, sprawdź, zdaj tu relację. Koniecznie!
CZEKAMY :-)

--
XL

18. Data: 2018-10-09 18:09:05

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-09 o 12:24, XL pisze:

> To teraz, żeby być wiarygodnym, musisz udać się w niedzielę pod kościoły,
> gdzie ta twoja ,,większość", z którą osobiście przeprowadziłeś swój
> ,,sondażyk",

Dlaczego znowu zmyślasz? (To nyło pytanie retoryczne... :))
Dane są ogólnodostępne, po cholerę miałbym robić jakiś sondażyk
osobiście, skoro są ludzie, którzy zajmują się tym profesjonalnie?

> tłumnie nadal będzie się gromadzić.

Ale się nie gromadzi. To po co mam tam iść?
https://www.rp.pl/Spoleczenstwo/181009664-Polacy-odc
hodza-od-Kosciola-Najszybszy-spadek-na-swiecie.html

Zresztą, mi tam nie przeszkadza, że jakiś wyznawca chodzi sobie do
kościoła. Problemem są ci, co wynoszą to poza kościół.

> Idź, sprawdź, zdaj tu relację. Koniecznie!
> CZEKAMY :-)

Przecież widzę. W zasięgu widoku z okna mam dwa kościoły (serio serio,
to duże miasto). Tłumów nie ma... Jak na taką frekwencję są mocno
przewymiarowane. Penie ksiądz płacze, że musi płacić za ogrzewanie
takiego dużego pomieszczenia dla tych kilku wyznawców. Pewnie wmawia im,
że zbiera na nowe rynny...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2018-10-09 18:20:22

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-09 o 18:09, Kviat pisze:

> Dlaczego znowu zmyślasz? (To nyło pytanie retoryczne... :))

To nie było pytanie retoryczne...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

20. Data: 2018-10-09 18:21:03

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-09 18:09, Kviat wrote:

> [...]
> przewymiarowane. Penie ksiądz płacze, że musi płacić za ogrzewanie
> takiego dużego pomieszczenia dla tych kilku wyznawców. Pewnie wmawia im,

Jesteś kompletnie odjechany, nie nadajesz się, nawet na 'celebranta'.
Zupełnie nie przejawiasz żadnej refleksji nad filozofią chrześcijańską i
nie rozumiesz czym jest/był katolicyzm w kulturze Europy i Świata.

Panie Smarzowski!
ORMO rośnie i pięknieje.
Rządzą nami łajdacy i czarni. Jesteśmy przez to coraz głębiej w d..., dokładniej ,,w czarnej d..." ale za to otoczonej koloratką.
Papieże wiedzą co się dzieje
Dzieci były szczęśliwe