Kto był na filmie ,,Kler"?

21. Data: 2018-10-09 18:34:12

Temat: Re: Kto był na filmie ,,Kler"?
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-09 o 18:21, Ilona pisze:
> [...]
hodza-od-Kosciola-Najszybszy-spadek-na-swiecie.html

> Jesteś kompletnie odjechany, nie nadajesz się, nawet na 'celebranta'.

:):)

> Zupełnie nie przejawiasz żadnej refleksji nad filozofią chrześcijańską i
> nie rozumiesz czym jest/był katolicyzm w kulturze Europy i Świata.

Ależ przejawiam i doskonale rozumiem czym jest/był katolicyzm w kulturze
Europy i Świata.
Ponieważ uczyłem się historii. Tego, co katolicyzm wyprawiał w Europie i
w Świecie. Się nawyprawiał i już wystarczy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

22. Data: 2018-10-09 18:46:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> [...]
> Zupełnie nie przejawiasz żadnej refleksji nad filozofią chrześcijańską i
> nie rozumiesz czym jest/był katolicyzm w kulturze Europy i Świata.

Ależ rozumie! - dlatego tu tak krzyczy.
I dlatego pokłada TAKIE nadzieje w... jednym durnym filmie. To jest rozpacz
:-)

--
XL

23. Data: 2018-10-09 18:48:50

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-09 18:34, Kviat wrote:

> [...]
> Ponieważ uczyłem się historii. Tego, co katolicyzm wyprawiał w Europie i
> w Świecie. Się nawyprawiał i już wystarczy.

Odnosze wrażenie, że nie byłeś w seminarium, tylko w jakimś wuml'u.

24. Data: 2018-10-09 19:19:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-09 o 18:46, XL pisze:

hodza-od-Kosciola-Najszybszy-spadek-na-swiecie.html

> Ależ rozumie! - dlatego tu tak krzyczy.
> I dlatego pokłada TAKIE nadzieje w... jednym durnym filmie. To jest rozpacz
> :-)

Ależ nie. Jak zwykle się mylisz.
Ten film, to tylko część układanki. Część całości.
https://www.rp.pl/Spoleczenstwo/181009664-Polacy-odc
hodza-od-Kosciola-Najszybszy-spadek-na-swiecie.html

Rozumiem, ze to trochę potrwa, bo nie jest tak łatwo upaść instytucji z
tak ogromnym majątkiem. Są ludzie, którzy dla pieniędzy i za pieniądze
zrobią wszystko.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

25. Data: 2018-10-09 19:23:32

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-09 o 18:48, Ilona pisze:

> Odnosze wrażenie, że nie byłeś w seminarium,

Bój się boga! Ja w seminarium?!
:):)

> tylko w jakimś wuml'u.

Tam też nie byłem.
Ale możesz zgadywać dalej, masz moje pozwolenie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

26. Data: 2018-10-09 19:25:30

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-09 19:19, Kviat wrote:

> [...]
>

> Rozumiem, ze to trochę potrwa, bo nie jest tak łatwo upaść instytucji z
> tak ogromnym majątkiem. Są ludzie, którzy dla pieniędzy i za pieniądze

Są też tacy, których nie kupisz za żadne pieniądze.

27. Data: 2018-10-09 19:34:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

hodza-od-Kosciola-Najszybszy-spadek-na-swiecie.html

hodza-od-Kosciola-Najszybszy-spadek-na-swiecie.html

> Są też tacy, których nie kupisz za żadne pieniądze.

I tacy, którzy nie ,,odejdą od Kościoła" nawet gdyby Smarzowski
wysmarz...żał co niedziela nowy odcinek ,,Kleru".
A już zupełnie pewne jest, że ci, co odchodzą, w pierwszej większej opresji
życiowej znów napełnią kościoły.

--
XL

28. Data: 2018-10-09 19:53:38

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-09 o 19:34, XL pisze:

hodza-od-Kosciola-Najszybszy-spadek-na-swiecie.html

hodza-od-Kosciola-Najszybszy-spadek-na-swiecie.html

> I tacy, którzy nie ,,odejdą od Kościoła" nawet gdyby Smarzowski
> wysmarz...żał co niedziela nowy odcinek ,,Kleru".

I tacy, którym klecha będzie co tydzień gwałcił dziecko, a jego
przełożeni będą udawać, że nic się nie stało.

> A już zupełnie pewne jest, że ci, co odchodzą, w pierwszej większej opresji
> życiowej znów napełnią kościoły.

Nie, to nie jest pewne.
Tak sobie wyobrażają tylko wyznawcy.
Sporo osób które przeżyły obóz koncentracyjny już do kościoła nie
wróciło. Obóz koncentracyjny to jednak dość mocna opresja życiowa.
Więc to nie jest takie zupełnie pewne.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

29. Data: 2018-10-09 20:39:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Nie, to nie jest pewne.
> Tak sobie wyobrażają tylko wyznawcy.

Ba.
http://m.telewizjarepublika.pl/wielkie-nawrocenie-ge
n-jaruzelskiego-spowiedz-przed-smiercia-pogrzeb-kosc
ielny,7478.html

> Sporo osób które przeżyły obóz koncentracyjny już do kościoła nie
> wróciło. Obóz koncentracyjny to jednak dość mocna opresja życiowa.
> Więc to nie jest takie zupełnie pewne.

Skoro nigdy w nim nie byli, to jak mieli wrócić.

--
XL

30. Data: 2018-10-09 21:29:47

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-09 o 20:39, XL pisze:

> Ba.
> http://m.telewizjarepublika.pl/wielkie-nawrocenie-ge
n-jaruzelskiego-spowiedz-przed-smiercia-pogrzeb-kosc
ielny,7478.html

Odgrzewany kotlet. Relacja jakiegoś klechy (jak każdego) jest zwyczajnie
niewiarygodna.
Rodzina sobie zażyczyła, zapłaciła kapuchę żeby sąsiedzi w sklepie nie
plotkowali, to klecha powie co trzeba.

A jeśli nawet, to nadal te twoje "pewne" jest bez sensu. Opierasz swoją
tezę na jednym przykładzie. Są miliardy przykładów przeciwnych, więc to
nie jest pewne. Przypomnę ci tylko, że na świecie żyje ok.7,5 mld. ludzi.

> Skoro nigdy w nim nie byli, to jak mieli wrócić.

Nie czytasz ze zrozumieniem. Byli i właśnie po opresjach życiowych,
wbrew twoim twierdzeniom, nie wrócili.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Panie Smarzowski!
ORMO rośnie i pięknieje.
Rządzą nami łajdacy i czarni. Jesteśmy przez to coraz głębiej w d..., dokładniej ,,w czarnej d..." ale za to otoczonej koloratką.
Papieże wiedzą co się dzieje
Dzieci były szczęśliwe