Kto był na filmie ,,Kler"?

51. Data: 2018-10-22 08:25:29

Temat: Re: Kto był na filmie ,,Kler"?
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Dupę do srania i fiutka do jeb.nia też nam dał ten bóg?

52. Data: 2018-10-23 10:11:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> tu racja ikselkuś; niejednokrotnie tak bywa.
> dlatego Bóg dał nam głowę, żeby do tego nie dopuszczać.
> a nie dopuszczać można tylko wówczas, gdy głowa jest sprawiedliwa
> i obiektywna najbardziej, na co ją stać.
> dokładnie tak samo jest z sercem.

> moralnośc i etyka, choć nie tożsame w naszych ziemskich obecnych czasach,
> zawsze będą wszechobecne.

Niekoniecznie. Już wyjaśniam.
Mój mąż złamał ostatnio szczytówkę w (bardzo) drogiej wędce. Bardzo chciał
kupić nową szczytówkę (cena prawie jak połowa ceny całej wędki) i zwrocił
się w tej sprawie do sprzedawcy w sklepie, w którym kupił wędkę, nb.
swojego nowego znajomego z wędkarskich wojaży. Młody(sic!) człowiek zaczął
go jednak namawiać, że przyjmie to jako reklamację i wyśle złamaną
szczytówkę do wymiany. Mąż zaoponował mówiąc, że tak nie może, bo przecież
złamał szczytówkę przez własną nieostrożność i chciałby po prostu kupić
nową.
Sprzedawca jakby zupełnie nie rozumiał, o czym mowa - zachowywał się, jakby
mówiono do niego po chińsku i w dodatku bełkocząc. No bo tu przecież
wszystko jasne - złamana szczytówka, to trzeba dla kumpla naciąć
producenta. Tak się przecież robi. To o co chodzi temu dziwakowi, który tej
prostej rzeczy wciąż nie pojmuje?

--
XL

53. Data: 2018-10-23 10:13:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> Dupę do srania i fiutka do jeb.nia też nam dał ten bóg?

Dał też mózg - jednak ty nie bardzo masz co z nim zrobić...

--
XL

54. Data: 2018-10-23 20:20:39

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/10/2018 o 09:13, XL pisze:

> Dał też mózg - jednak ty nie bardzo masz co z nim zrobić...

nie lapiesz polaczen :]

--
gazebo

55. Data: 2018-10-23 21:54:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> nie lapiesz polaczen :]

Nie znam rozkładu jazdy nawet. Jeżdżę samochodem.

--
XL

56. Data: 2018-10-27 10:24:05

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/10/2018 o 20:54, XL pisze:

> Nie znam rozkładu jazdy nawet. Jeżdżę samochodem.

blad, to wazne w ruchu drogowym

--
gazebo

57. Data: 2018-10-27 21:39:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> blad, to wazne w ruchu drogowym

Yhym.

--
XL

Panie Smarzowski!
ORMO rośnie i pięknieje.
Rządzą nami łajdacy i czarni. Jesteśmy przez to coraz głębiej w d..., dokładniej ,,w czarnej d..." ale za to otoczonej koloratką.
Papieże wiedzą co się dzieje
Dzieci były szczęśliwe