Kto kisi kapuchę?

1. Data: 2012-10-30 11:00:06

Temat: Kto kisi kapuchę?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie :-)
--
XL moja kamionka w drodze

2. Data: 2012-10-30 11:02:47

Temat: Re: Kto kisi kapuchę?
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Jak w temacie :-)

Moja za dzień lub dwa idzie już w doceloew miejsce zimowania.

J.

www.kontestacja.com

3. Data: 2012-10-30 11:48:10

Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak w temacie :-)

Kapitalisci.

--
Pzdr.
Marek

4. Data: 2012-10-30 13:32:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Oct 2012 12:02:47 +0100, krys napisał(a):

> Moja za dzień lub dwa idzie już w doceloew miejsce zimowania.

Tzn w słoiki, czy zostaje jak jest?
(by XL)

5. Data: 2012-10-30 13:33:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Oct 2012 12:48:10 +0100, Marek napisał(a):

> Kapitalisci.

Osz :-)
--
XL jeszcze bez kapitału :-)

6. Data: 2012-10-30 14:08:42

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Tzn w słoiki, czy zostaje jak jest?

W beczce jedzie do zimnego. W słoikach też jest, bo beczkę mam
nieskalibrowaną z workiem szatkowanej kapusty.

J.

www.kontestacja.com

7. Data: 2012-11-01 17:02:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Oct 2012 15:08:42 +0100, krys napisał(a):

> W beczce jedzie do zimnego. W słoikach też jest, bo beczkę mam
> nieskalibrowaną z workiem szatkowanej kapusty.

Aha, kupujesz gotową szatkowaną? Ja się trochę bajam :-)
(by XL)

8. Data: 2012-11-02 10:19:43

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Aha, kupujesz gotową szatkowaną? Ja się trochę bajam :-)

Ja mam taką kobitę z kapustą, że wszystkim życzę.

J.

www.kontestacja.com

9. Data: 2012-11-02 14:02:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 02 Nov 2012 11:19:43 +0100, krys napisał(a):

> Ja mam taką kobitę z kapustą, że wszystkim życzę.

Ja nie mam i nie szukam - mimo wszystko co swój nóż, to swój...
(by XL)

10. Data: 2012-11-09 14:11:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 2 Nov 2012 15:02:39 +0100, Ikselka napisał(a):

> Ja nie mam i nie szukam - mimo wszystko co swój nóż, to swój...

O nie, mam już dość krojenia - kupiłam sobie małą zgrabną szatkownicę:
http://sklep.wojdrew.pl/szatkownica-mala-3nozowa-szu
flada-p-16.html
Czekam na dostawę i przystępuję do kiszenia - nowa kamionka też już czeka
:-)
(by XL)

Zaklęte rewiry.
owoce w puszce