Kto ma ochotę na szaleństwo bylinowe?

11. Data: 2004-03-22 18:49:53

Temat: Re: Kto ma ochotę na szaleństwo bylinow e? -> kierunek Kokotów-OT
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak napisał:

> Eee.. hmm... mafiozo...
> Moze od razu wygladalas? Mafiozo z definicji nie musi sie o nic upominac
> :-)

Myślę, ze tę przychylność zyskałam sobie dyskusją o czarnych golfikach;-)

> No i to jest najwiekszy bol.. Do dzis pamietam panike w oczach mojej
> matuli jak wyladowalismy autko po ubieglorocznym wyjezdzie do Kokotowa i
> Krzywaczki z zahaczeniem o ogrod Ewy :-)

Nas po drodze zatrzymała drogówka - wyobraź sobie mnie policjanta jak
zajrzała na tył samochodu:-)))

Pozdrawiam
Marta

12. Data: 2004-03-22 19:15:03

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Myślę, ze tę przychylność zyskałam sobie dyskusją o czarnych golfikach;-)
hehe
a bylas pewne w bluzce z duzym dekoltem i mini
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

13. Data: 2004-03-22 19:30:32

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal napisał:
> [...]

Raczej to nie w moim stylu no i cięzko by było w takim stroju
przedzierać się pomiędzy berberysami:-)))
Klientów obsługuje bardzo sympatyczna pani, której spodobał sie mój
sweter:-) Stąd dyskusja:-)

Pozdrawiam
Marta

14. Data: 2004-03-22 19:39:14

Temat: Re: Kto ma ochotę na szaleństwo bylinow e? -> kierunek Kokotów
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zuzia" <k...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> Ja tez bardzo chetnie. W prawdzie planowalam troche wczesniej (polowa
kwietnia). Taz
> myslalam o wiekszej ilosci 100- 200 sami propanuja rabat. Ale w grupie
razniej.

Tzn. doszłyśmy z Martą do wniosku, że trochę później, to będzie widać, co
się kupuje. Miło, że nas wzmocnisz:-)

A co do tego, że w grupie raźniej - w grupie planując zakup 200 kupisz
pewnie z 500...;-)

Pozdrawiam, Basia.

15. Data: 2004-03-22 20:17:12

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz napisał:

> [...]
>
> razniej.
>
> Tzn. doszłyśmy z Martą do wniosku, że trochę później, to będzie widać, co

Przynajmniej bardziej będzie widac niż w kwietniu:-)
Ale w takim amoku to chyba jest i tak bez znaczenia - ja w grupie
zazwyczaj kupuję nie to co planowałam.
Jak Ewa pojedzie się bedę trzymać w pobliżu:-)

> A co do tego, że w grupie raźniej - w grupie planując zakup 200 kupisz
> pewnie z 500...;-)

:-)))

Pozdrawiam
Marta

PS. Do Ewy Sz. w którym terminie konkretnie nie mozesz?
Bo dobrze by było jakiś konkretny termin ustalić?

16. Data: 2004-03-22 21:07:55

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale w takim amoku to chyba jest i tak bez znaczenia - ja w grupie
> zazwyczaj kupuję nie to co planowałam.
> Jak Ewa pojedzie się bedę trzymać w pobliżu:-)

Twardkim trza być,
listę sobie zrobić...

i broń Boże nie zaglądać, co inni kupili ;-)

Pozdrawiam
Ewa
z listą chciejstw zawieruszoną gdzieś w papierach (może to i lepiej?)

17. Data: 2004-03-22 21:23:42

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik T.W. napisał:

> Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> Twardkim trza być,
> listę sobie zrobić...

Listę to ja mam i własnie zaczynam ją weryfikować:-(

> i broń Boże nie zaglądać, co inni kupili ;-)

Otóż to, otóż to...

Pozdrawiam
Marta z listą chciejstw na dysku i pięciu płytach:-)

18. Data: 2004-03-22 21:29:53

Od: "Zuzia" <k...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twardkim trza być,
> listę sobie zrobić...

Ja od trzech dni przegladam ich oferte od trzech dni porownuje z ensyklopedia
kwiatow.
Oczywiscie mam taki mentlik ze chyba kupie to co pierwotnie planowalam.

> i broń Boże nie zaglądać, co inni kupili ;-)

A co ja mam byc gorsza :-)

Kasia

19. Data: 2004-03-22 22:18:35

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja od trzech dni przegladam ich oferte od trzech dni porownuje z
ensyklopedia kwiatow.
> Oczywiscie mam taki mentlik ze chyba kupie to co pierwotnie planowalam.

> A co ja mam byc gorsza :-)

No to
a) 24 IV
b) 1 V (chyba nierealne)
c) 8V (nie wiem, czy to teraz nie święto jakoweś, ale osobiście jestem
uodporniona na wszelkie akademie "kuczci", PRL się na coś przydaje)

Deklarujcie się, proszę!

Pozdrawiam, Basia.

20. Data: 2004-03-22 22:48:41

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> c) 8V (nie wiem, czy to teraz nie święto jakoweś, ale osobiście jestem
> uodporniona na wszelkie akademie "kuczci", PRL się na coś przydaje)

:-) Wiem, że nie do mnie, ale.. Mnie pasuje 8.V., bo powinnam być wtedy w
Krakowie na wystawie :-)).

Z pozdrowieniami, Maria

jak siać bazylię?
wiosenna burza