Kto może odbierać alimenty?

1. Data: 2006-01-15 21:30:27

Temat: Kto może odbierać alimenty?
Od: "Incognito" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Sad zasadzil alimety, ktore placic ma, i placi, ojciec dziecka.
Sad zaznaczyl, ze maja byc one wyplacane na rece matki.
Dziecko mieszka z matka, jest pelnoletnie i ma dowod osobisty.
I matka i dziecko sa zameldowane pod tym samym adresem.
Dziecko nie ma stalej pracy i jest praktycznie na stalym utrzymaniu
matki. Zazwyczaj jest tak, ze gdy przychodzi awizo, matka
idzie na poczte i odbiera alimenty. Ojciec dziecka wysyla alimenty
na imie i nazwisko dziecka, a nie matki. Dziecko nie dba o wydatki
konieczne do zycia, tylko chcialoby alimenty rozhulac.
Czy dziecko moze odebrac alimenty z poczty/od listonosza?
Czy matka moze zastrzec na poczcie, zeby alimenty byly
wyplacane tylko jej?
Czy jesli ojciec dogada sie z dzieckiem tak, ze bedzie wyplacal
mu alimenty do reki, zamiast wysylac poczta, to czy matka
moze pozwac go o to do sadu?
Czy mozna pozwac ojca do sadu (lub przy najmniej jakos
zainterweniowac) o to, ze wysyla alimenty na imie i nazwisko
dziecka, a nie matki, jak zasadzil sad?
Inc

2. Data: 2006-01-15 23:16:29

Temat: Re: Kto może odbierać alimenty?
Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Incognito" ...
> [...]
> sadu (lub przy najmniej jakos
> zainterweniowac) o to, ze wysyla alimenty na imie i nazwisko

Imo ojca można pozwać o niepłacenie alimentów. Miał płacić matce? To proszę
pokazać przekazy. Nie, nie, dziecku to pan jakieś kieszonkowe wysyłał, gdzie
przekazy alimentów NA dziecko?
Ale zaczęłabym pewnie od ostrzeżenia dla ojca, że podejmę takie kroki,
jeżeli nie zacznie odpowiednio adresować pieniędzy.
Na pocztę nie licz, mają przekazać kasę temu, na kogo wystawiono przekaz.

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

3. Data: 2006-01-16 08:16:55

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harun al Rashid" :

> [...]
> jeżeli nie zacznie odpowiednio adresować pieniędzy.
> Na pocztę nie licz, mają przekazać kasę temu, na kogo wystawiono przekaz.

Tak ogólnie jesli dziecko jest już pełnoletnie a nie uczy się to alimenty
nie przysługują.
Oczywiście ojciec może płacić nadal dobrowolnie.

Pozdrowienia.

Basia

4. Data: 2006-01-16 10:43:23

Od: "jacobs" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Incognito" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> Hej
Do dobrych obyczajów należy nie umieszczać tego samego postu na kilku
grupach jednocześnie.

Jacobs

5. Data: 2006-01-16 13:35:08

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacobs" ...

> Użytkownik "Incognito" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> Do dobrych obyczajów należy nie umieszczać tego samego postu na kilku
> grupach jednocześnie.

Jakieś nowe obyczaje tworzysz, pierwsze słyszę. Ma się mieścić w tematyce
grupy, mieści się? To o co chodzi?

6. Data: 2006-01-16 14:46:02

Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Mon, 16 Jan 2006 14:35:08 +0100, osoba określana zwykle jako
Harun al Rashid pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Jakieś nowe obyczaje tworzysz, pierwsze słyszę.

To tylko źle świadczy o Tobie.

>Ma się mieścić w tematyce
>grupy, mieści się? To o co chodzi?

Jeżeli wiadomość mieści się w tematyce więcej niż jednej grupy, stosuje
się tzw. cross-post z ustawionym nagłówkiem Followup-To: (którego jednak
niektóre biedackie czytniki nie respektują :-/).

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ I am Bugs Bunny of Borg. What's up, Collec-
\ K...@e...eu.org / tive?

7. Data: 2006-01-16 15:28:21

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Kruk" :

> To tylko źle świadczy o Tobie.

Jakieś wsparcie, konkretny cytat z netykiety?

> Jeżeli wiadomość mieści się w tematyce więcej niż jednej grupy, stosuje
> się tzw. cross-post z ustawionym nagłówkiem Followup-To: (którego jednak
> niektóre biedackie czytniki nie respektują :-/).

Przymusowo się stosuje, czy WOLNO stosować?

8. Data: 2006-01-16 16:37:27

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:slrndsncda.4h3.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl>
Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> pisze:

> Jeżeli wiadomość mieści się w tematyce więcej niż jednej grupy,
> stosuje się tzw. cross-post z ustawionym nagłówkiem Followup-To:
> (którego jednak niektóre biedackie czytniki nie respektują :-/).

To jest opcja, a nie wymóg.

--
PozdrawiaM

9. Data: 2006-01-16 17:25:45

Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Mon, 16 Jan 2006 16:28:21 +0100, osoba określana zwykle jako
Harun al Rashid pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Jakieś wsparcie, konkretny cytat z netykiety?

Pokaż mi ustawę, która mówi, że nie należy smarkać w zasłony.

>Przymusowo się stosuje, czy WOLNO stosować?

Wiesz, generalnie całość netykiety jest dość dobrowolna.
Opisałem po prostu najsensowniejsze i najwygodniejsze rozwiązanie (tak,
większość zasad dobrego wychowania ma jakieś uzasadnienie; w tym wypadku
jest to wygoda - zarówno wysyłającego jak i odbierających).

--
\------------------------/ Bo jak się przedstawia wnioski bez oparcia w
/------------------------\

10. Data: 2006-01-16 20:07:51

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:slrndsnlop.ig7.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl>
Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> pisze:

> Opisałem po prostu najsensowniejsze i najwygodniejsze rozwiązanie

Opisałeś po prostu jedno z rozwiązań.
Niekoniecznie najwygodniejsze i najsensowniejsze.

--
PozdrawiaM

Praca
Zwichnięcie
Uwaga na oddział noworodków w Dzierżoniowie
Cud metoda na wyjście z depresji
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic