Kto może odbierać alimenty?

11. Data: 2006-01-16 21:41:31

Temat: Re: Kto może odbierać alimenty?
Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Kruk" ...

> Pokaż mi ustawę, która mówi, że nie należy smarkać w zasłony.

Czyli masz GP za sobą, nic więcej. :))

> Wiesz, generalnie całość netykiety jest dość dobrowolna.
> Opisałem po prostu najsensowniejsze i najwygodniejsze rozwiązanie (tak,
> większość zasad dobrego wychowania ma jakieś uzasadnienie; w tym wypadku
> jest to wygoda - zarówno wysyłającego jak i odbierających).

Zwróciłeś człowiekowi uwagę, jakby co najmniej spamował. Może nie chciał
mieszać wypowiedzi z różnych grup, bo zamierzał wysłuchać doświadczeń laików
z psr i (na prawie pytał? bo się samo narzuca) osobno prawnej interpretacji,
bez zbędnych potyczek typu: gadaj zdrów, bo prawo swoje a moje
doświadczenie... co się przy crossach często zdarza.
Ocena wygody i sensowności należy tu imo do wątkotwórcy.

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

12. Data: 2006-01-17 09:14:00

Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Mon, 16 Jan 2006 22:41:31 +0100, osoba określana zwykle jako
Harun al Rashid pozwoliła sobie popełnić co następuje:
> [...]
>bez zbędnych potyczek typu: gadaj zdrów, bo prawo swoje a moje
>doświadczenie... co się przy crossach często zdarza.

Może. Doświadczenie uczy jednak, że zwykle jest to po prostu ignorancja.

>Ocena wygody i sensowności należy tu imo do wątkotwórcy.

Też.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ It works! Now if only I could remember what
.\....@e...eu.org.\.\. I did...

13. Data: 2006-01-31 00:25:16

Od: "malwa1" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Harun al Rashid" :
>Tak ogólnie jesli dziecko jest już pełnoletnie a nie uczy się to alimenty
>nie przysługują.
>Oczywiście ojciec może płacić nadal dobrowolnie.
>
>Pozdrowienia.
>
>Basia
1. Tak ogolnie jesli dziecko jest pelnoletnie i nie uczy sie to alimenty mu
przysluguja do momentu az samo bedzie moglo sie utrzymac tzn podejmie prace,
dziecko musi wykazac w sadze ze szukalo pracy i staralo sie itp a ze jest
bezrobotne i nie uczy sie to dalej musi placic tato i nie jest to dobrowolne -
wiem co pisze bo sam to mam.
2. - Tu nowy znajomy malwy - moj problem to ....chce podac exzone o
alimenty na siebie- wiem ze moge, gdyz rozwod byl z jej winy, zostawila mnie
oficjalnie dla drugiego mlodszego i ma z nim dzieko, ja wyszlem z mieszkania,
zostawilem wszystko, pogorszyly mi sie warunki zyciowe, juz nie pracuje, mam
rete chorobowa, zona rozwalila mi malzenstwo a dorosla corka zostala z nia i
na nia place ale wiem ze niedlugo wychodzi za maz corka oczywiscie i ok,
teraz chce by zona placila na mnie i corka tez. Co wy na to?
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

Praca
Zwichnięcie
Uwaga na oddział noworodków w Dzierżoniowie
Cud metoda na wyjście z depresji
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic