Kto napisał "Chama nad Niemnem"?

1. Data: 2019-06-22 13:38:49

Temat: Kto napisał "Chama nad Niemnem"?
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

================

Kto napisał "Chama nad Niemnem"?
Jestem w maturalnej klasie. Piszę jej już prezentację do matury i
nigdzie nie ma kto napisał tę książkę. Skąd to wziąć? Polonistka
zapisała notatkę na konspekcie "uwzglednij Cham nad Niemnem" i nie ma
nigdzie :(

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych Odpowiedzi
(0 - 0)
0%
to 2 różne książki Orzeszkowej z 1888r. myśl trochę dziewczyno, bo zginiesz
gośćgość 15.03.14, 22:32
(0 - 0)
0%
Cham nad Niemnem ???
gośćGość 15.03.14, 22:39
(0 - 0)
0%
może zapomniała o przecinku. Cham to książka Orzeszkowej. Nad Niemnem też.
gośćgość 15.03.14, 23:13
(0 - 0)
0%
"Chama nad Niemnem" napisał Czeszko
gośćgość 20.07.15, 15:58

==============
na cztery wpisy jeden dobry, nie jest zle, kim wiec jest ow Czeszko? :]

--
gazebo

2. Data: 2019-06-22 20:12:13

Temat: Re: Kto napisał "Chama nad Niemnem"?
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 22.06.19 um 13:38 schrieb gazebo:
> [...]
> gośćgość 20.07.15, 15:58
>

> ==============
> na cztery wpisy jeden dobry, nie jest zle, kim wiec jest ow Czeszko? :]

Orzeszkowa napisala "Chama" i "Nad Niemnem", a cytat o chamie i prostaku
pochodzi z ... "Polactwa" R.A.Ziemkiewicza. Tak jest! Tego goscia od s-f
i od nieladnych slow nt. Franciszka oraz tlumaczenia facetow, ktorzy po
pijaku wykorzystali panie. :-)

--
saluto
Silvio Balconetti

3. Data: 2019-06-22 20:42:43

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/06/2019 o 19:12, Silvio Balconetti pisze:

> [...]
> pochodzi z ... "Polactwa" R.A.Ziemkiewicza. Tak jest! Tego goscia od s-f
> i od nieladnych slow nt. Franciszka oraz tlumaczenia facetow, ktorzy po

wybacz, Czeszko pochodzi od Sposobu na Alcybiadesa, Niziurski

--
gazebo

Co diabły i Diabły powinny zrozumieć
kochać, głaskać, przytulać...
Implanty bedo wstawiac, Polakom!
Art: "Czy sztuczna inteligencja uwierzy w Boga?"
Chamstwo i prostactwo