Kto nienawidzi najprawdziwiej. Raport 2019

1. Data: 2019-07-27 19:07:00

Temat: Kto nienawidzi najprawdziwiej. Raport 2019
Od: Sundajska pamięć kwantowa <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Postawy zwolenników partii opozycyjnych wobec zwolenników PiS są
bardziej negatywne niż postawy zwolenników PiS wobec zwolenników
opozycji - wyborcy partii opozycyjnych żywią bardziej negatywne uczucia,
w większym stopniu dehumanizują i mają mniejsze zaufanie do swoich
oponentów politycznych niż zwolennicy partii rządzącej

https://s6.ifotos.pl/img/001jpg_qsewqnw.jpg
https://s6.ifotos.pl/img/002jpg_qsewqns.jpg

cbu.psychologia.pl/uploads/f_bulska/Polaryzacja%20po
lityczna%202.pdf

2. Data: 2019-07-27 21:12:11

Temat: Re: Kto nienawidzi najprawdziwiej. Raport 2019
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.07.2019 o 19:07, Sundajska pamięć kwantowa pisze:
> Postawy zwolenników partii opozycyjnych wobec zwolenników PiS są
> bardziej negatywne niż postawy zwolenników PiS wobec zwolenników
> opozycji

To zrozumiałe. Zwolennicy partii opozycyjnych są bardziej inteligentni i
bardziej świadomi zbliżających się zagrożeń, gdy znowu wygra pis.
Zdają sobie sprawę, komu będą zawdzięczać destrukcję państwa.

> - wyborcy partii opozycyjnych żywią bardziej negatywne uczucia,
> w większym stopniu dehumanizują i mają mniejsze zaufanie do swoich
> oponentów politycznych niż zwolennicy partii rządzącej

To zrozumiałe. Bo wyborcy partii opozycyjnych są bardziej wykształceni i
inteligentni, bardziej świadomi rzeczywistości.
Trudno mieć zaufanie do takich ludzi jak Macierewicz, Piotrowicz,
Pawłowicz, Gowin... i do całej reszty tych pisowskich tytanów intelektu
i kultury osobistej, Suski, Tarczyński, asystentki prezesa NBP, SKOKi,
pislamskich prezesów w spółkach skarbu państwa wyrzucających fachowców i
rozwalających wszystko czego się dotkną, od szkolnictwa do Konstytucji i
sądownictwa z prokuraturą. Którzy rozdają majątek obcemu państwu
watykańskiemu i ich funkcjonariuszom gwałcącym dzieci. O biznesmenie
Kaczyńskim z litości nie wspominając, bo miejsca w internecie mogłoby
zabraknąć żeby te wszystkie przewały, prostactwo, bezczelność i chamstwo
wymienić.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2019-07-27 22:29:04

Od: Sundajska pamięć kwantowa <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> To zrozumiałe. Bo wyborcy partii opozycyjnych są bardziej wykształceni i
> inteligentni, bardziej świadomi rzeczywistości.

Przy urnach liczą się głosy, a nie wykształcenie:)

> Trudno mieć zaufanie do takich ludzi jak

Durczok 2,5 promila, Diduszko padł i powstał, Bieńkowska 6 tysi, Sienkiewicz
który miał koncepcję podpalenia budki, Donek paliwo może być po 7zł:)
Hanka co skubnęła kamienicę, Pitera "Polska nie jest własnością Polaków"
Sikorka "państwo PL istnieje teoretycznie". itp. itd.

Gibaj się dalej.

4. Data: 2019-07-27 22:49:08

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 27 Jul 2019 13:29:04 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <8...@g...c
om>
od Sundajska pamięć kwantowa <b...@g...com> :

Nocnik, przestań manipulować.

5. Data: 2019-07-27 23:32:30

Od: Sundajska pamięć kwantowa <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Konkrety albo wal się.

6. Data: 2019-07-28 00:02:41

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 27 Jul 2019 14:32:30 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <e...@g...c
om>
od Sundajska pamięć kwantowa <b...@g...com> :
om>

>Konkrety albo wal się.

Konkrety są takie, że kościół i wodzowska partia faszyzuje.
To, co piszesz, to bzdury i słowa wyrwane z kontekstu.
W zasadzie nie powinienem rozmawiać z takimi idiotami, więc się powstrzymam.

7. Data: 2019-07-28 01:45:18

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-28 00:02, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> Konkrety są takie, że kościół i wodzowska partia faszyzuje.
> To, co piszesz, to bzdury i słowa wyrwane z kontekstu.
> W zasadzie nie powinienem rozmawiać z takimi idiotami, więc się powstrzymam.

A może spróbuj kondona na ocene założyć?

https://www.dw.com/image/17592122_403.jpg

8. Data: 2019-07-28 01:57:25

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-27 19:07, Sundajska pamięć kwantowa wrote:
> [...]
>
> https://s6.ifotos.pl/img/001jpg_qsewqnw.jpg
> https://s6.ifotos.pl/img/002jpg_qsewqns.jpg
>

> cbu.psychologia.pl/uploads/f_bulska/Polaryzacja%20po

Jeszcze troche i zaczną dyskusje o tym, czy w ogóle jesteś człowiekiem,
czy już tylko koniem?

//mówie to z troską!

9. Data: 2019-07-28 02:00:15

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-27 21:12, Kviat wrote:
> To zrozumiałe. Bo wyborcy partii opozycyjnych są bardziej wykształceni i
> inteligentni, bardziej świadomi rzeczywistości.
:)

a kondona potrafisz prawidłowo założyc?

https://www.dw.com/image/17592122_403.jpg

10. Data: 2019-07-28 09:26:40

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.07.2019 o 22:29, Sundajska pamięć kwantowa pisze:

> Przy urnach liczą się głosy, a nie wykształcenie:)

Czyli zdajesz sobie sprawę, co sobą reprezentują wyborcy pisu.
To dobrze.

> [...]
> Hanka co skubnęła kamienicę, Pitera "Polska nie jest własnością Polaków"
> Sikorka "państwo PL istnieje teoretycznie". itp. itd.

Miało być lepiej, a nie gorzej.

> Gibaj się dalej.

Ale to nie ja muszę kretyńsko uzasadniać obecne przekręty przekrętami
poprzedników.
Gimnastykuj się dalej.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Osobowość autorytarna >>osobowość faszystowska
i sie troche wyjasnia bungee
za co? za jajco
"Gazeta Polska" musi wycofać z dystrybucji naklejki "strefa wolna od LGBT".
Nie mogą wydostać się z posesji. Sąsiedzi zagrodzili im drogę