Kto nienawidzi najprawdziwiej. Raport 2019

21. Data: 2019-07-28 21:12:06

Temat: Re: Kto nienawidzi najprawdziwiej. Raport 2019
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.07.2019 o 20:17, Sundajska pamięć kwantowa pisze:

> Bełkoczesz i podajesz argument którego nie da się sprawdzić.

Oczywiście, że się da. Poczytaj komentarze wyznawców pisowskich w
mediach społecznościowych.

> Ogólnie piszesz o jakichś farmazonach, odczuciach, nastrojach

O faktach.
O przyjmowaniu ich do wiadomości też wspomniałem.

> Weź się ogarnij, najpierw piszesz o wałkach. Kiedy proszę o konkrety
> dajesz mi wizje. Dno.

Weź się ogarnij. Google ci zamknęli, czy tradycyjnie ignorujesz fakty?
Mam ci te wszystkie przewały pisu skopiować do posta?
Nawet te dwie sekundy używania wyszukiwarki cię przerosło. Dno.

https://www.bankier.pl/forum/temat_21-pazdziernika-r
ozgniatamy-pis-za-ich-przekrety-i-oszustwa,29755429.
html

https://natemat.pl/254755,jakie-afery-wybuchly-za-rz
adow-pis-skoki-getback-drugie-pensje

"A PiS? Oto spis najgłośniejszych afer finansowych związanych z obecnymi
rządami. Choć są internauci i portale, które potrafią wyliczyć ponad sto
różnych afer obecnej ekipy."
https://wiesci24.pl/2018/11/08/lista-100-afer-pis-so
lidarnej-polski-oraz-polski-razem-oto-obraz-dwoch-rz
adow/

A to tylko wpisy z 2018 roku. 2019 dasz radę przeszukać samodzielnie,
czy też nie?

Co jeszcze pis musi odpierdolić żebyś przejrzał na oczy?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

22. Data: 2019-07-28 23:46:39

Od: Sundajska pamięć kwantowa <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 lipca 2019 21:12:07 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Oczywiście, że się da. Poczytaj komentarze wyznawców pisowskich w
> mediach społecznościowych.

Znów strzał w stopę.

https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/twitter-jacy-s
a-jego-polscy-uzytkownicy-przewazaja-mezczyzni-osoby
-z-duzych-miast-i-ze-srednim-lub-wyzszym-wyksztalcen
iem-analiza

> https://www.bankier.pl/forum/temat_21-pazdziernika-r
ozgniatamy-pis-za-ich-przekrety-i-oszustwa,29755429.
html

Co tam widzimy?
cyt.
przepłaconych samolotów bez przetargu, koszt ok. 2,5 mld zł.za 3 samoloty; MON od
początku faworyzował firmę Boeing

I sprawdzamy bełkocik:
cyt.
Firma Airbus brała udział w tym postępowaniu.

To był przetarg, czy nie? I faworyzowano Boeinga?

Dalej:
kosztem jednostek specjalnych przeforsował tworzenie pospolitego ruszenia, czyli
wojsk obrony terytorialnej.

VS pomysł tej formacji już w 1998r

cyt.
Prace nad koncepcją systemu obrony terytorialnej w 1998 r.
Kiedy w 1997 r. powstała Akcja Wyborcza Solidarność jako jeden z jej organizatorów
stworzyłem zespół programowy ds. bezpieczeństwa narodowego, który przedstawił
propozycję w zakresie obronności RP. Władze AWS propozycje zaakceptowały. Po
wygranych wyborach AWS utworzyła rząd wspólnie z Unią Wolności. W umowie koalicyjnej
znalazły się postanowienia "stworzenia sprawnego systemu obrony terytorialnej" oraz
"rozbudowania wojsk obrony terytorialnej".

https://obronanarodowa.pl/artykuly/display/koncepcja
-utworzenia-wojsk-obrony-terytorialnej-w-silach-zbro
jnych-rp-wedlug-dr-hab-romualda-szeremietiewa

> Co jeszcze pis musi odpierdolić żebyś przejrzał na oczy?

Musisz napisać coś prawdziwego.

23. Data: 2019-07-29 03:15:13

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-28 09:31, Kviat wrote:

> Przecież faszyści od dawna dyskutują, czy człowiekiem jest tylko
> faszysta, czy może ktoś jeszcze inny zasługuje na to miano.
> Oczywiście o tym, kto zasługuje na to miano, będzie mógł zdecydować
> tylko faszysta.

> Z troską o ludzi czy o faszystów?

A nie mówiłem?

24. Data: 2019-07-29 03:16:48

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-28 09:42, Kviat wrote:

> Nie jesteś w moim typie. Wiem, że to dla ciebie trudne, ale kiedyś w
> końcu będziesz musiał się z tym pogodzić. Lepiej pozostań przy swoich
> lalkach, unikniesz kolejnych rozczarowań.

To umiesz, czy nie umiesz?

https://www.dw.com/image/17592122_403.jpg

//i na jaką ocene?

25. Data: 2019-07-29 04:09:58

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-28 19:55, Kviat wrote:

> A których nie zrozumiałeś?

> No trudno żeby działały, skoro fakty nie są przyjmowane do wiadomości.

> Powiedz to posłom pisu, panu Oko i jego kolegom w sukienkach, biskupom i
> faszystom rzucającym kamieniami i kopiącym ludzi. Na ulicach i w
> komunikacji miejskiej.
> Ale nie sądzę, że to zrozumieją, skoro do tej pory samodzielnie na to
> nie wpadli.

Nie histeryzuj, bo ci się ovulacja spóżni!

26. Data: 2019-07-29 04:53:35

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-28 19:48, Kviat wrote:

> [...]
> A miało być lepiej.

> A których przekrętów pislamistów nie zrozumiałeś? Tych z leśnymi ludkami
>  przez pomyłkę nazywanymi wojskami obrony terytorialnej? Tych ze
> SKOKami? Z dotacjami dla obrzydliwej propagandy w TVpis? Słomianych
> inwestycji z rdzewiejącymi stępkami? Dotacji dla Rydzyka? Biznesów
> Kaczyńskiego? Zdewastowanie lasów i stadniny o światowym poziomie?
> "Sukcesów" na arenie międzynarodowej?
>
> Tu masz konkrety w telegraficznym skrócie, bo materiału wystarczy na
> niejedną pracę doktorską z zakresu prawa, ekonomii i psychiatrii:
urodzilo-mysz/

Nie narzekaj, może być gorzej...

27. Data: 2019-07-29 05:12:06

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

https://www.youtube.com/watch?v=bMjAxenQifs

28. Data: 2019-07-29 05:22:40

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-28 20:07, Kviat wrote:
> [...]
infografika_wyksztalcenie_wp_.jpeg

> Oczywiście przez przypadek zapomniałeś wspomnieć, że wyborców z wyższym
> wykształceniem, którzy NIE głosowali na pis było: 70,2%.
> Z litości odejmę kukiza i korwina: 56,9%
>
> Tu coś bardziej świeżego:
> https://natemat.pl/274029,ipsos-sprawdzil-wyksztalce
nie-wyborcow-pis-i-koalicji-europejskiej

> https://wiadomosci.radiozet.pl/Eurowybory-2019/Wiado
mosci/Eurowybory-2019.-Najslabiej-wyksztalcenia-glos
owali-na-PiS

> https://www.gazetaprawna.pl/artykuly/1414465,kto-glo
sowal-na-pis.html

No i czego się czepiasz?

Chciałeś demokracji, to ją q*rwa, masz!

https://www.youtube.com/watch?v=0yENN9abGhg

29. Data: 2019-07-29 08:56:41

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.07.2019 o 23:46, Sundajska pamięć kwantowa pisze:

> Znów strzał w stopę.

Czego znowu nie rozumiesz?
Ich komentarze to zwykle albo bełkot bez sensu, albo kopiuj-wklej z
jakiegoś prawackiego rozdzielnika (też bełkot, tyle że przeważnie fikcja
propagandowa przygotowana przez pisowskiego funkcjonariusza). Błąd na
błędzie, poprawnie po polsku nie potrafią zdania sklecić. Na argumenty
nie są w stanie odpowiedzieć rzeczowo, tylko powtarzają bezmyślnie: "a
bo za PO...", "ksiądz pedofil to też człowiek, a obrazek mnie obraża".
Jak dostają niewygodne pytanie, to albo zmieniają temat ("a bo PO..."),
albo dzielą się swoimi urojeniami na temat płci, rodziców i dziadków
dyskutanta i atakują go personalnie. Albo to wszystko równocześnie.
To prostaki z manią prześladowczą i fiksacją na tematy seksualne.
Tylko nieliczni z nich skończyli jakąś porządną uczelnię (chyba cudem...
llepiej nie wiedzieć jak), cała reszta tego "wyższego" wykształcenia to
jakieś teologie, czy inne Wyższe Szkoły Niewiadomoczego.

> https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/twitter-jacy-s
a-jego-polscy-uzytkownicy-

A jaki to ma związek z tym co napisałem?

ozgniatamy-pis-za-ich-przekrety-i-oszustwa,29755429.
html

> Co tam widzimy?

Dostałeś ponad 100 przykładów...

> Musisz napisać coś prawdziwego.

Dostałeś 100 prawdziwych przykładów. I zamiast napisać coś z sensem
wyprodukowałeś trzy zdania, że "a bo poprzednicy..."
A nie mówiłem?

A miało być lepiej.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

30. Data: 2019-07-29 12:20:51

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro są wykształceni, powinni używać argumentów.
> Jednak argumenty nie działają, to już wiemy, nienawiść natomiast daje odwrotny
> efekty od zamierzonych.

Nie żartuj - nienawiść warunkowana wykształceniem? Wg mnie argument to
jeszcze nie powód nienawiści, aby coś takiego wyrażać to musi się
dopiero skumulować suma argumentów. Wielce, ale to bardzo wielce
zastanawiająca jest ta deklarowana nienawiść niektórych heteryków do
homo. Osobiście nie wierzę że można nienawidzić kogoś tylko z powodu
jego odmiennych preferencji, podłoże musi być bardziej złożone.

Osobowość autorytarna >>osobowość faszystowska
i sie troche wyjasnia bungee
za co? za jajco
"Gazeta Polska" musi wycofać z dystrybucji naklejki "strefa wolna od LGBT".
Nie mogą wydostać się z posesji. Sąsiedzi zagrodzili im drogę