Kto nienawidzi najprawdziwiej. Raport 2019

31. Data: 2019-07-29 23:49:26

Temat: Re: Kto nienawidzi najprawdziwiej. Raport 2019
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-29 12:20, Trybun wrote:

> Nie żartuj - nienawiść warunkowana wykształceniem? Wg mnie argument to
> jeszcze nie powód nienawiści, aby coś takiego wyrażać to musi się
> dopiero skumulować suma argumentów. Wielce, ale to bardzo wielce
> zastanawiająca jest ta deklarowana nienawiść niektórych heteryków do
> homo. Osobiście nie wierzę że można nienawidzić kogoś tylko z powodu
> jego odmiennych preferencji, podłoże musi być bardziej złożone.

Tak, to jest złożone.

//to się nazywa 'operation false flag'.

32. Data: 2019-08-11 17:11:13

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.07.2019 o 23:49, Izaura pisze:

> Tak, to jest złożone.
>
> //to się nazywa 'operation false flag'.

Przyznam że nie rozumiem tych podejrzeń że to niby ktoś posługuje się
odmieńcami do osiągnięcia jakichś własnych celów. 'Walka z Kościołem"
... kto niby z nim walczy, tak jak Unia sponsoruje tą instytucję to
chyba nie robili tego zupełnie zdewociali władcy krajów średniowiecznej
Europy.

33. Data: 2019-08-12 03:31:13

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-11 17:11, Trybun wrote:

> [...]
> ... kto niby z nim walczy, tak jak Unia sponsoruje tą instytucję to
> chyba nie robili tego zupełnie zdewociali władcy krajów średniowiecznej

Tu nie chodzi o walke z Kościołem. to, że Unia sponsoruje, to może
oznaczać, że w ten sposób uzyskuje jakieś wpływy wewnątrz.
Neomarksizm, także nie jest głownym celem.
Wszystkie działania i okolicznośći wskazują, że idzie o zniszczenie
Kultury, w ogóle.

//wykorzystanie wąskiej grupy społecznej, trwale skłóconej ze
społeczeństwem jest podstawowym elementem teorii, opisanym przez H.
Marcuse w eseju adresowanym do wąskiego grona elity amerykańskiej pt:
'Tolerancja represywna'.
https://wiedzaspoleczna.pl/tolerancja-represywna-her
bert-marcuse/
i chomiczek: https://tinyurl.com/y4k96c8u

34. Data: 2019-08-15 15:09:14

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.08.2019 o 03:31, Izaura pisze:

> [...]
> społeczeństwem jest podstawowym elementem teorii, opisanym przez H.
> Marcuse w eseju adresowanym do wąskiego grona elity amerykańskiej pt:

Albo wpływy Kościoła w tejże Unii. No skoro jednym elementów tej Kultury
jest dzielenie ludzi na lepszych i gorszych to taka idea skończenia z
tym jest jak najbardziej słuszna, jednym słowem - precz z taką kulturą.
Musimy chyba jednak obawiać się walki z Polską i wszystkim tym co ona
reprezentuje, To ordynarne zangielszczenie języka polskiego, jakby komuś
zależało aby pokazywać że Polacy nawet swojego języka nie mają.  I co
najgorsze nie są to ataki jakiejś dywersji z zewnątrz, a robią to
oficjalne państwowe czynniki. Normalnie zgroza!

35. Data: 2019-08-17 02:29:38

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-15 15:09, Trybun wrote:

> [...]
> najgorsze nie są to ataki jakiejś dywersji z zewnątrz, a robią to
> oficjalne państwowe czynniki. Normalnie zgroza!

Najgorsze jest to, że dobra zmiana nic z tym nie robi?

//mija cztery lata a duraczenie trwa nadal, program nauczania w szkołach
niewiele się zmienił.

https://youtu.be/pjnrd7WT-f0?t=660

36. Data: 2019-08-17 10:18:33

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 lipca 2019 21:12:48 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> To zrozumiałe. Zwolennicy partii opozycyjnych są bardziej inteligentni i
> bardziej świadomi zbliżających się zagrożeń, gdy znowu wygra pis.
> Zdają sobie sprawę, komu będą zawdzięczać destrukcję państwa.

chyba jednak się kamuflujesz, bo wszystkim wiadomo, że Tusk Donald
jest politykiem niemieckim.

rewelacja żadna zresztą.

37. Data: 2019-08-17 10:30:01

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 lipca 2019 23:32:31 UTC+2 użytkownik Sundajska pamięć kwantowa
napisał:
> [...]
om>

> Konkrety albo wal się.

pewnie będzie walił się, jednakże oni nie rozmawiają o faktach;
ale ty też nie wszystko dobrałeś do końca prawiedliwie.

jacek

38. Data: 2019-08-17 10:49:12

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 lipca 2019 00:02:43 UTC+2 użytkownik Olaf Frikiov Skiorvensen
napisał:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 27 Jul 2019 14:32:30 -0700 (PDT)
> doszła do mnie wiadomość <e...@g...c
om>
> od Sundajska pamięć kwantowa <b...@g...com> :
om>

> Konkrety są takie, że kościół i wodzowska partia faszyzuje.
> To, co piszesz, to bzdury i słowa wyrwane z kontekstu.
> W zasadzie nie powinienem rozmawiać z takimi idiotami, więc się powstrzymam.

weź ty Skiorvensen przestań opowiadać androny i nie graj podswójnego agenta,
bo osłabiasz. Dla rosjan każdy normalny jest faszystą, ale tak naprawdę to oni
właśnie są najbardziej zbliżeni do tego "zaszczytnego" miana.

poza tym, jeśli masz wymyślny pseudonim, a w nim występuje sen, to skończysz
tak, jak przydupas Macierewicza, który chciał słowo "mi się" ukraść, albo
KOD, który za mało wiedziaŁ, jak piękne słowo chce ukraść; WOT i wsio w temacie.

jacek

39. Data: 2019-08-17 17:07:12

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 17 Aug 2019 01:49:12 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <f...@g...c
om>
od j...@o...pl :
> [...]
>bo osłabiasz. Dla rosjan każdy normalny jest faszystą, ale tak naprawdę to oni
>właśnie są najbardziej zbliżeni do tego "zaszczytnego" miana.

Ja nie mówię o rosjanach, tylko o naszych, rdzennych faszystach.

> [...]
>KOD, który za mało wiedziaŁ, jak piękne słowo chce ukraść; WOT i wsio w temacie.

A satelity to satanistyczne elity.

40. Data: 2019-08-17 22:59:23

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Olaf Frikiov Skiorvensen napisał:

> Ja nie mówię o rosjanach, tylko o naszych, rdzennych faszystach.

Nie rozumiem co to ten faszyzm, daj przykłady, najlepiej coś
czego nie było za poprzedniej władzy i czego obecnie nie ma na zachodzie,
wtedy będzie można walić w pis. Inaczej wychodzi tylko jałowa gadka,
pierdolenie kota za pomocą młota.

Osobowość autorytarna >>osobowość faszystowska
i sie troche wyjasnia bungee
za co? za jajco
"Gazeta Polska" musi wycofać z dystrybucji naklejki "strefa wolna od LGBT".
Nie mogą wydostać się z posesji. Sąsiedzi zagrodzili im drogę