Kto nienawidzi najprawdziwiej. Raport 2019

51. Data: 2019-08-21 19:40:47

Temat: Re: Kto nienawidzi najprawdziwiej. Raport 2019
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/08/2019 o 22:36, Izaura pisze:

> A widzisz, wpadłeś we własne sidła!

aresztuj mnie wiec

> //najpierw trzeba nauczyć się czytać.

zacznij od umiejetnosci pisania
--
gazebo

52. Data: 2019-08-21 19:41:54

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/08/2019 o 22:34, Izaura pisze:

> //chyba, że to jast taka mniejsza troska!

zapytaj Troski czy jej sie to podoba

--
gazebo

53. Data: 2019-08-21 19:47:21

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/07/2019 o 03:09, Izaura pisze:

> Nie histeryzuj, bo ci się ovulacja spóżni!

ty masz przedwczesny wytrysk jak nic

=============
Spóżnia mi sie okres czy to ciąża ?? - Rodzice Radzą
=============
--
gazebo

54. Data: 2019-08-21 22:29:19

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-21 19:47, gazebo wrote:

> ty masz przedwczesny wytrysk jak nic
>
> =============
> Spóżnia mi sie okres czy to ciąża ?? - Rodzice Radzą
> =============

a co radzą???

55. Data: 2019-08-22 21:23:26

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/08/2019 o 21:29, Izaura pisze:

> a co radzą???

internet to twoja bajka

--
gazebo

56. Data: 2019-08-23 17:11:45

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.08.2019 o 23:03, Izaura pisze:

> Taka specyfika suwerena, że nie głosuje 'za', tylko 'przeciw'.
>
> Jest na youtubie TOP 5 wypowiedzi kontrowersyjnego europosła, dlaczego
> Naród Polski wybrał PiS.

Nie mogę się zgodzić z twierdzeniem że to "Naród" ich wybrał. Wobec
braku możliwości głosowania na NIE takie oświadczenia to zwyczajne
łgarstwa.

57. Data: 2019-08-28 00:41:08

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 17 sierpnia 2019 17:07:15 UTC+2 użytkownik Olaf Frikiov Skiorvensen
napisał:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 17 Aug 2019 01:49:12 -0700 (PDT)
> doszła do mnie wiadomość <f...@g...c
om>
> od j...@o...pl :
om>
<8...@g...c
om>

> Ja nie mówię o rosjanach, tylko o naszych, rdzennych faszystach.

tych z Gdańska, czy tych od KOD-owania Warszawy?

> A satelity to satanistyczne elity.

nie za bardzo chyba rozumiesz o czym pisałem, ale pomińmy.
co do satelitów to, jeśli są satelitami Szatana, oczywiście masz rację.

jacek

58. Data: 2019-08-28 01:50:56

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 20 sierpnia 2019 18:50:20 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> w jezyku polskim podajemy imie jako pierwsze

ale nie w więziennym:)
tak tylko piszę, bo przecieŻ nie napisałem Donald K.

> to po co sie podniecasz?

czym niby? tym, co wiem od dawna, a co inni powinni sobie wreszcie uświadomić:)

Miły altanko, jeśli ludzie nie pojmą, że większość tej obecnej, światowej elyty,
to zwykli przestępcy, nigdy nie zrozumieją dlaczego-dlaczego postępowanie danych
osób jest takie, a nie inne i dlaczego wydarzenia na świecie są takie, jakie są.
Ani nawet dlaczego muszą np. przez 30 lat tyrać na jako takie mieszkanie.

pozdrawiam,
jacek

59. Data: 2019-08-28 02:02:24

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 20 sierpnia 2019 18:48:25 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> Troska pisze sie z duzej litery, tak jak Nadzieja
>
> --
> gazebo

tylko wówczas, gdy jest to wielka Troska.
natomiast Nadzieja jest zawsze Wielkas, choćby nikła była.
zresztą zależy w jakim kontekście tych słów i w jakim przypadku się używa.
tu, moim zdaniem, isaura dobrze napisała, zwłaszcza że to podkreśliła.

pozdrawiam,
jacek

60. Data: 2019-08-28 02:20:00

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 20 sierpnia 2019 19:04:23 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:
> [...]

ooo, to właśnie szczyt wykształcenia, jenteligencji i jedukacji teraźniejszej
opozycji; uczyć ludzi tego, co samoistnie od lat młodzieńczych wiedzą:)
może jeszcze nauczcie nas jak wodę pić lub że ognisko, przy którym tak świetnie
się bawi, parzy:)
zresztą tylko ludzie jeszcze niezbyt dużo wiedzący o doznaniach mogą polecać
całowanie przez szkło; przecież to takie bezpieczne:)

pozdrawiam,
jacek

Osobowość autorytarna >>osobowość faszystowska
i sie troche wyjasnia bungee
za co? za jajco
"Gazeta Polska" musi wycofać z dystrybucji naklejki "strefa wolna od LGBT".
Nie mogą wydostać się z posesji. Sąsiedzi zagrodzili im drogę