Kto nienawidzi najprawdziwiej. Raport 2019

71. Data: 2019-09-07 02:54:13

Temat: Re: Kto nienawidzi najprawdziwiej. Raport 2019
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 31 sierpnia 2019 07:22:03 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> pomodl sie, albo umyj
>
> --
> gazebo

po co dajesz zalecenia, o których nie masz pojęcia.

72. Data: 2019-09-07 02:57:28

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 31 sierpnia 2019 07:23:24 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> zebys sobie przy tym kulasow nie pogubil
>
> --
> gazebo

nazywam się jacek wielgat, a Ty:)?

pozdrawiam,
jacek

73. Data: 2019-09-07 03:00:19

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 31 sierpnia 2019 07:24:50 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> jak skonczysz z belkotem
>
> --
> gazebo

sam bełkoczesz gazebo nie znając ani słów, ani liter znaczenia.

74. Data: 2019-09-07 06:35:35

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/09/2019 o 01:54, j...@o...pl pisze:

> po co dajesz zalecenia, o których nie masz pojęcia.

zebys mnie nie zarazil

--
gazebo

75. Data: 2019-09-07 06:36:02

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/09/2019 o 01:57, j...@o...pl pisze:

> nazywam się jacek wielgat, a Ty:)?
>
> pozdrawiam,
> jacek

Marco Polo

--
gazebo

76. Data: 2019-09-07 06:36:30

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/09/2019 o 02:00, j...@o...pl pisze:

> sam bełkoczesz gazebo nie znając ani słów, ani liter znaczenia.

sam sobie sterem...

--
gazebo

77. Data: 2019-09-10 07:33:21

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 7 września 2019 06:35:37 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> zebys mnie nie zarazil

sam się takim "przebłyskiem intelektu" razisz.

78. Data: 2019-09-10 07:38:01

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 7 września 2019 06:36:03 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> Marco Polo

znam Marco Polo i Marco z pl.hum.poezja.
do obu ci daleko:)

79. Data: 2019-09-10 07:51:22

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 10 września 2019 07:38:02 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:
> [...]

:))) aha, marku polowy, to ty pewnie przypisujesz sobie zaszczyt,
że "zmusiłeś" mnie do podania swego nazwiska:)

otóż chciałem ci oznajmić, że już 2 razy wcześniej na tej grupie
podawałem je wszem i wobec.

może choć raz, marku polowy, ty się _odważysz_ :)

jacek

80. Data: 2019-09-10 18:26:01

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/09/2019 o 06:33, j...@o...pl pisze:

> sam się takim "przebłyskiem intelektu" razisz.

mowia glabie o myciu dupy

--
gazebo

Osobowość autorytarna >>osobowość faszystowska
i sie troche wyjasnia bungee
za co? za jajco
"Gazeta Polska" musi wycofać z dystrybucji naklejki "strefa wolna od LGBT".
Nie mogą wydostać się z posesji. Sąsiedzi zagrodzili im drogę