Kto powinien bać się szczepionek?

1. Data: 2018-05-13 14:49:56

Temat: Kto powinien bać się szczepionek?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/panika-wsrod-rodz
icow-zaszczepionych-dzieci

--
XL

2. Data: 2018-05-13 23:08:35

Temat: Re: Kto powinien bać się szczepionek?
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-13 o 14:49, XL pisze:
> https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/panika-wsrod-rodz
icow-zaszczepionych-dzieci
zmianynaziemi... omg... serio? :):)

"Jak poinformowano problem polegał na przechowywaniu szczepionek"

Czyli trzeba się bać szczepionek, czy sposobu ich przechowywania?

Jak to ładnie pokazuje twój brak myślenia :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2018-05-14 00:14:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/panika-wsrod-rodz
icow-zaszczepionych-dzieci

Oczywiście winę za powikłania poszczepienne zrzucono na ,,zły sposób
przechowywania".
Wybieg prymitywny, ale o dziwo skuteczny.
Pytanie - dlaczego wycofano TE KONKRETNE serie? Jak widać pozostałe BYŁY
jednak odporne na typowy sposób przechowywania w przychodniach, który jest
ujednolicony i przestrzegany bardzo dokładnie.

Skoro więc rzekomą przyczyną powikłań jest złe przechowywanie, to dziwne,
że ,,źle przechowywano" szczepionki z konkretnych serii, a z innych zawsze
prawidłowo. Rozstrzelenie produktu z RÓŻNYCH serii po RÓŻNYCH placówkach -
i taka ścisła korelacja ,,złego przechowywania" akurat tylko konkretnych
serii?
Przecież przy ,,złym przechowywaniu" KAZDA PARTIA szczepionek powinna
spowodowac powikłania albo żadna - jeśli wszystkie partie byłyby jednakowe.
Widać nie były.

Ale głupi ludzie wierzą. I dalej myślą, że to pielęgniarki (nieświadomie)
wybrały konkretne serie do ,,złego przechowywania", a te pozostałe do
,,prawidłowego" - a wszystkie szczepionki były dobre!
LOL

--
XL

4. Data: 2018-05-14 00:36:04

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.05.2018 o 00:14, XL pisze:

> [...]

> (nieświadomie) wybrały konkretne serie do ,,złego przechowywania", a
> te pozostałe do ,,prawidłowego" - a wszystkie szczepionki były dobre!

XL, nawet zakazanie używania szczepionek n ie zapobiegnie degrengoladzie
homo sapiensa ponieważ nie one są przyczyną degeneracji naszego gatunku.
Natomiast mogą się przyczynić do przyśpieszenia zagłady czegoś co w swej
ogromnej większości nie chce się poddać naprawie. Na to miejsce
(S)Twórca, na podstawie doświadczeń z homo sapiensem, wyewoluuje nowy
gatunek wolny od patologicznego ZAKAZ-u będącego produktem Jego
pierwotnej nieświadomości i w konsekwencji przemocy psychicznej, która
popychała nasz gatunek ku rozwiązaniu i równocześnie sprowadziła go na
skraj Zagłady. Wybór należy do nas... A właściwie to wybór został
ograniczony tylko do wyrażenia zgody na ofertę (S)Twórcy, który stał się
już samoświadomym i bezwzględnie usunie każdy swój wytwór, który będzie
w jakikolwiek sposób zagrażał Jego trwaniu.

LeoTar Gnostyk

5. Data: 2018-05-14 01:00:55

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.05.2018 o 00:36, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]

> stał się już samoświadomym i bezwzględnie usunie każdy swój wytwór,
> który będzie w jakikolwiek sposób zagrażał Jego trwaniu.

XL, to sam homo sapiens, rekami swoich "najwspanialszych" twórców i
manipulatorów nie akceptujących proponowanego przeze mnie modelu
wychowania dzieci w rodzinie heteroseksualnej, doprowadzi siebie samego
do samozagłady. W "wyścigu szczurów" zapomniano o człowieczeństwie i na
mecie tego wyścigu jest albo przetrwanie jeżeli chociażby jedna para
zaakceptuje mój model wychowawczy, albo Zagłada w otchłani degeneracji
niczym zagłada kolonii szczurów w eksperymencie Calhougn'a. Tym razem
trzeciego wyjścia nie ma bo sam (S)Twórca podkręca niestabilność
systemu w celu osiągnięcia jego i swojej ostatecznej stabilności.

LeoTar Gnostyk

6. Data: 2018-05-14 07:58:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> wybrały konkretne serie do ,,złego przechowywania", a te pozostałe do
> ,,prawidłowego" - a wszystkie szczepionki były dobre!

W sumie to nie jest dziwne, że ludziska, których dzieci sprawa nie dotyczy,
mają to gdzieś - no ale aż dziw, że wierzą w to rodzice poszkodowanych
dzieci. Ja bym nie odpuściła wobec takiej chamskiej obrony producenta
szczepionek.
Przecież im chodzi o niepłacenie milionowych odszkodowań!

--
XL

7. Data: 2018-05-29 22:14:38

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakoś te rewelacje oszołomów proepidemicznych nie są przekonujące, sami widzimy
ludzie biorą to za oszołomstwo ciemne i zabobone. Tak więc proponuje wrócić do chaseł
antyszczepieńkowców z 19 wieku, gdzie głosili że z miejsc zaszczepionych krowie głowy
wyrastają, szczepionki to znamiona szatana, mają za zadanie wykosić ludzkość z
niemowląt itd. Były na tyle przekonujące że do momentu epidemii darli mordy jeden
przez drugiego, a następnie zdychali bardzo zdziwieni dlaczego, bo przecież chorują
tylko grzesznicy. A teraz tak mało ten bełkot jest przekonujący, że jeszcze nie
wywołali żadnej epidemii, więc metoda z krowimi głowami wyrastajacymi dzieciom z
ramion lepsza była. ?

ikselce, zeby wiedziala
Kviatkowi...
Szatanowi
Re: Czy sztuczna inteligencja to demony?
Wpadłem na chwilę