Kto się wściekł na fast foody?

1. Data: 2013-09-17 22:05:31

Temat: Kto się wściekł na fast foody?
Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,14622954,Ws
zystkie_restauracje_McDonald_s_w_Polsce_ewakuowane.h
tml#BoxSlotII3img

Przyznać się! ;)

Ewa

2. Data: 2013-09-17 22:23:27

Temat: Re: Kto się wściekł na fast foody?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Sep 2013 22:05:31 +0200, Feniks z popiołów napisał(a):

> http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,14622954,Ws
zystkie_restauracje_McDonald_s_w_Polsce_ewakuowane.h
tml#BoxSlotII3img

> Przyznać się! ;)

Ja! - ale mam lepsze sposoby, po prostu omijam szerokim łukiem od kilku
lat.
3333-)

3. Data: 2013-09-18 08:46:02

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zystkie_restauracje_McDonald_s_w_Polsce_ewakuowane.h
tml#BoxSlotII3img

> Ja! - ale mam lepsze sposoby, po prostu omijam szerokim łukiem od kilku
> lat.
Raz w życiu wszedłem, bom musiał ale jedzeniem i piciem nie skalałem się...
pozdr
Stefan

4. Data: 2013-09-18 12:18:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Sep 2013 08:46:02 +0200, Stefan napisał(a):

> [...]
tml#BoxSlotII3img

> Raz w życiu wszedłem, bom musiał ale jedzeniem i piciem nie skalałem się...

Kalam się sporadycznie (1-2 razy w roku), tylko kiedy o przeżycie chodzi -
w podróży. I tylko z tego powodu, że tam wszystkie nakrycia sa
jednorazowe...

5. Data: 2013-09-18 13:04:10

Od: pwz <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-18 12:18, Ikselka pisze:
> Kalam się sporadycznie (1-2 razy w roku), tylko kiedy o przeżycie chodzi -
> w podróży. I tylko z tego powodu, że tam wszystkie nakrycia sa
> jednorazowe...

Błąd. Moje najpoważniejsze w życiu zatrucie pokarmowe (przez 2 dni
wszystkie klasyczne objawy, szczegóły sobie daruję) odbyło się właśnie w
tym fastfoodzie, podczas powrotu z wakacji. I jestem pewien w 100%, że
właśnie tam, ponieważ nic innego tego dnia nie jadłem... Wolę już wozić
ze sobą kanapki, jaja na twardo, pomidory i termos.
pwz

6. Data: 2013-09-18 13:55:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Sep 2013 13:04:10 +0200, pwz napisał(a):

> [...]
> tym fastfoodzie, podczas powrotu z wakacji. I jestem pewien w 100%, że
> właśnie tam, ponieważ nic innego tego dnia nie jadłem...

W McD jadam tylko frytki ewentualnie jeśli już... Natomiast pod żadnym
pozorem nie zbliżam się do "gałkowej" lodziarni wiodącego lodziarza na
polskim rynku, tego od czterech "słoni". Zatrułam się jak ta lala,
szczegóły też pominę. Paczkowane lody tegoż - owszem, uznaję za najlepsze
na rynku i kupuję z wielką chęcią.

> Wolę już wozić
> ze sobą kanapki, jaja na twardo, pomidory i termos.

Tak pakuję mężowi, oczywiście, ponieważ on bezdyskusyjnie fastfudów
odmawia.

7. Data: 2013-09-18 20:23:58

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nigdy poważnie nie zatrułam się fast.fudem, za to bardzo często- lekko.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

8. Data: 2013-09-18 21:20:45

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-18 20:23, Stokrotka pisze:

> Nigdy poważnie nie zatrułam się fast.fudem, za to bardzo często- lekko.

Nie dość że dysorto, to jeszcze masochizm :>
Ale fakt, chyba żadne inne żarcie nie ma tak korzystnego stosunku
wartości energetycznej do ceny :D

Zachować bazylię...
Top szef kuchni, czy jakoś tam....
Arabian dream by Aicha