Kuchenka pod zabudowę elektryczno gazowa

1. Data: 2008-01-06 21:27:32

Temat: Kuchenka pod zabudowę elektryczno gazowa
Od: "AnUbIs" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam dylemat (też pieniężny) czy sprzedać już istniejącą nową kuchenkę gazową
przed zamówieniem mebli pod zabudowę ( miała być tylko zabudowana lodówka i
blat na już istniejącej zmywarce czy jednak kupić jakąś nie drogą do max
1200zł kuchenkę elektryczno gazową pod zabudowę ?
Kuchnię mam bardzo małą wiadomo że w zabudowie wszystko ładniej wygląda a
taka tradycyjna kuchenka gazowa nie jest zbyt ładna i może się kiepsko
komponować z nowymi mebelkami ?
Jak mają się koszty używania piekarnika w tradycyjnej kuchence gazowej do
piekarnika w kuchence pod zabudowę - gazowo elektrycznego ? duże są różnice
kosztów ?

Czy jeżeli już mam zmywarkę 60" z przednim panelem srebrnym (sterowanie z
przodu) to lepiej dokupić kuchenkę z zdejmowanym blatem pod kolor zmywarki
czy lepiej typową pod zabudowę bez przedniego panela ?