Kuchnia chinska

1. Data: 2001-02-14 07:56:46

Temat: Kuchnia chinska
Od: "Liana" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie moge znalezc przepisy kuchni chinskiej.
Glownie chodzi mi o kurczaka z warzywami lub w warzywach
Liana
L O D Z
l...@p...com

1. Data: 2001-02-14 08:33:30

Temat: Re: Kuchnia chinska
Od: "MaF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurczak z jarzynami
zrodlo 'kuchnia chinska' encyklopedia sztuki kulinarnej
porcja dla 4 osob
300 gram kurzych piersi /kom: filetow z kurczaka
2 cebulki dymki
1 maly kawalek imbiru
1 kawalek pedu bambusa /kom: pedy mozna dostac w sloiku juz pokrojone w
paski
1 czerwona papryka
1 lodyga selera naciowego
2 lyzki sosu sojowego
1 lyzka sherry
1 bialko
1 lyzka maki ziemniaczanej
olej do smazenia , sol
Przygotowanie 30 min, gotowanie 6 min
1. zdjac skore z piersi, umyc, pokroic w paski wielkosci zapalki. Wymieszac
w miseczce 1 lyzke sosu sojowego z maka i bialkiem. Dodac pokrojone mieso i
odstawic na 15 min.
2.Jarzyny umyc. Z papryki usunac gniazdo nasienne. Pokroic na paski. Pedy
bambusa pokroic na plasterki, a nastepnie na slupki wielkosci zapalki.
Podobnie pokroic imbir. Lodyge selera pokroic na plasterki, cebulki
posiekac.
3.Na duzej patelni rozgrzac olej, wrzucic pokrojone mieso i smazyc 2
min.,mieszajac. Dodac imbir i cebulki a w nastepnej kolejnosci papryke seler
i bambus. Smazyc 1 min. Zlac nadmiar oleju z patelni dodac sherry i 1 lyzke
sosu sojowego. Wymiwszac i smazyc jeszcze 1 min..
4.Przelozyc na polmisek i podawac.

1. Data: 2001-02-14 13:45:59

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Liana" <l...@p...com> napisał w wiadomości
| Gdzie moge znalezc przepisy kuchni chinskiej.

A może być bez warzyw? Podawałem na tej grupie (za książką
Lekka kuchnia chińska) przepis na kurczaka glazurowanego).

--
Konrad J. Brywczyński No use to complain
b...@w...pdi.net If you're caught out in the rain

produkty do jedzenia meksykanskiego?
Australia...
potrzebuje przepis na sos po wegiersku do plackow ziemniaczanych :))
curacao
test