Kuchnia gazowa z piekarnikiem gazowym

1. Data: 2005-11-17 18:57:11

Temat: Kuchnia gazowa z piekarnikiem gazowym
Od: "Aragorn" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
zamierzam kupic kuchnie gazowa z piekarnikiem gazowym dodatkowo musi miec 60
cm szerokosci. Mozecie polecic jakies modele. Wiem ze ciezko o takie
kuchenki, narazie udalo mi sie znalezc Ardo i Indesita, przygladalem sie
ostatnio takze Amice ale odpada.

pozdrawiam
Aragorn

2. Data: 2005-11-17 19:21:50

Temat: Re: Kuchnia gazowa z piekarnikiem gazowym
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aragorn wrote:
> Witam,
> zamierzam kupic kuchnie gazowa z piekarnikiem gazowym

Dlaczego chcesz mieć gorszy piekarnik?

J.

3. Data: 2005-11-17 19:35:37

Od: Danny <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Nov 2005 19:57:11 +0100, Aragorn napisał(a):

> [...]
> cm szerokosci. Mozecie polecic jakies modele. Wiem ze ciezko o takie
> kuchenki, narazie udalo mi sie znalezc Ardo i Indesita, przygladalem sie

czemu Amica odpada? właśnie zamówiłem w sklepie... 60cm właśnie... pełny
gaz...

Danny
http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

4. Data: 2005-11-17 19:40:18

Od: "Aragorn" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego chcesz mieć gorszy piekarnik?
nie robie jakis wymyslnych wypiekow a dla mne taki wystarczy dodatkowo gaz
mam zryczaltowany wiec to przewaza

5. Data: 2005-11-17 19:42:56

Od: "Aragorn" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czemu Amica odpada? właśnie zamówiłem w sklepie... 60cm właśnie... pełny
> gaz...
moze nie ze gorasza ale nie odpowiada mi jej wyglad, stawiajac szerszy
garnek jego krawedz oprze sie na boku (ruszty nad palnikami sa lekko
ponizej bokow kuchenki

6. Data: 2005-11-17 21:09:28

Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-17 19:57, Aragorn napisał(a):
> [...]
> cm szerokosci. Mozecie polecic jakies modele. Wiem ze ciezko o takie
> kuchenki, narazie udalo mi sie znalezc Ardo i Indesita, przygladalem sie

Zobacz mastercooka http://www.mastercook.pl/home.php , ja mam co prawda
50 cm, ale 60 cm z full wypasem (zapalarka, zabezpieczenie przeciw
wybuchowe na palnikach itp) też znajdziesz. Kuchenka ma 4-5 lat "0"
jakichkolwiek problemów.

--
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

7. Data: 2005-11-17 21:38:39

Od: "Aragorn" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cm, ale 60 cm z full wypasem (zapalarka, zabezpieczenie przeciw wybuchowe
> na palnikach itp) też znajdziesz. Kuchenka ma 4-5 lat "0" jakichkolwiek

sek w tym ze wlasnie 60cm z gazowym piekarnikiem nie ma

8. Data: 2005-11-18 06:42:48

Od: "zitom" <zitom@_JEBUT_chello.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aragorn wrote:
=> sek w tym ze wlasnie 60cm z gazowym piekarnikiem nie ma

http://www.mastercook.pl/produkty_szczegoly.php?prod
uctID=605

pozdro
zitom

--
[ ----------<< Z i T o m >>---------- ]
[ @: zitom@_SRU_chello.pl * GG#3895844 -]

9. Data: 2005-11-18 12:08:57

Od: "Aragorn" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> => sek w tym ze wlasnie 60cm z gazowym piekarnikiem nie ma
>
> http://www.mastercook.pl/produkty_szczegoly.php?prod
uctID=605

wielkie dzieki
jak ja szukalem to czytalem tylko naglowek a tam widnieje kuchnia gazowo
elektryczna to mnie zmylilo

Aragorn

10. Data: 2005-11-18 14:47:01

Od: "erpe" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka lat temu moi staruszkowie sprawili sobie kuchenkę właśnie Amicy.
Ciekawą właściwością było wypadanie szyby z drzwiczek piekarnika po
rozgrzaniu piekarnika. Przyjęcie takiej rozpalonej szyby na nogi jest
średnio przyjemne. Poza tym zniszczona wykładzina, a jeżeli w kuchni są
kafelki to mogą popękać. Usterkę naprawiono, ale od tej pory darzę produkty
tej firmy pewną nieufnością.

czyszczenie szyby w kominku czym??
glosny whirlpool
Ciśnienie w instalacji centralnego ogrzewania
wentylacja w kuchni
[Elektryka] Wybijanie różnicowoprądówki