Kuchnia - ustawienie sprzętów

1. Data: 2008-10-30 09:57:45

Temat: Kuchnia - ustawienie sprzętów
Od: "Piotrek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
zastanawiam się czy można i czy jest wygodne ustawienie w jednym pionie: zmywarki,
piekarnika oraz kuchenki mikrofalowej ?
Pozdrawiam
Piotr

2. Data: 2008-10-30 10:46:18

Temat: Re: Kuchnia - ustawienie sprzętów
Od: Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek pisze:
> Witam,
> zastanawiam się czy można i czy jest wygodne ustawienie w jednym pionie: zmywarki,
piekarnika oraz kuchenki mikrofalowej ?

Mikrofala nie za wysoko wypadnie?

D.

3. Data: 2008-10-30 11:05:10

Od: u...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On 30 Paź, 11:46, Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl>
wrote:

zmywarki, piekarnika oraz kuchenki mikrofalowej ?

> Mikrofala nie za wysoko wypadnie?
>
> D.

Da sie.
Moja Ciotka w Hameryce tak miała.
Dla mnie było optymalnie- mikrofale miałem na wysokości ramienia-mam
190 cm

4. Data: 2008-10-30 11:13:00

Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek pisze:
> Witam,
> zastanawiam się czy można i czy jest wygodne ustawienie w jednym pionie: zmywarki,
piekarnika oraz kuchenki mikrofalowej ?

mozna, ale mi by nie odpowiadalo, jak by zmywarka nie byla w poblizu
zlewu i nad zmywarka nie bylo by blatu/okapnika od zlewu
chodzi wlasciwie tylko o ilosc sprzatania po ladowaniu garow do zmywarki ;)

5. Data: 2008-10-31 08:17:09

Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek pisze:
> Witam,
> zastanawiam się czy można i czy jest wygodne ustawienie w jednym pionie: zmywarki,
> [...]
Mam tak od trzech lat, wszystko pieknie dziala i nie widze oznak zeby
mialo zamiar przstac:) Mam mala kuchnie i musialem jeszcze sie zmiescic
z pralka w niej stad ten pomysl.

--
Qlfon, Kraków

Długopis na jasnej tapicerce ze skóry - czym zmyć?
Można przerobić lodówkę pod zabudowę?
co
Mikrofalówka Bosch HMT8955 - czy tak ma działać?
Jak naprawić materac bonelowy?