Kuchnia z Płytą Ceramiczą - Jakość Płyty Amica

1. Data: 2001-06-25 18:31:00

Temat: Kuchnia z Płytą Ceramiczą - Jakość Płyty Amica
Od: "ktos" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Interesują mnie wszelkie opinie uzytkowników o jakosci i trwalosci płyt
ceramicznych.
W szczególności intresuja mnie nastepujace zagadnienia
- zarysowania płyt wywołanych używaniem garnków
- zarysowania płyt wywołanych używaniem srodków czystości
- pęknięć płyty
ze szczególnym uwzglednieniem kuchenek marki Amica i płyt Schott.

1. Data: 2001-06-25 20:59:38

Temat: Re: Kuchnia z Płytą Ceramiczą - Jakość Płyty Amica
Od: "Vitto" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam od czterech lat płytę Amici - jest bez zarysowań.
Początkowo czyściłam specjalnymi preparatami ale teraz
używam mleczka czyszczące, które świetnie się do tego
nadają. Jedyną wadą jest trudność czyszczenia obok pokręteł.
Ale płyta sensorowa Amici mojego szwagra, która nie ma
pokręteł, sama włacza się kiedy zamyka się szfki kuchenne.
Coś za coś
Agata

1. Data: 2001-06-25 21:15:05

Od: "porte-parole" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ktos <k...@k...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9h808n$scc$...@p...wsisiz.edu.pl...
> Interesują mnie wszelkie opinie uzytkowników o jakosci i trwalosci płyt
> ceramicznych.
...od dwoch lat - Amica...bez zarzutu, bez zarysowan...pozdrawiam.pepe

1. Data: 2001-06-26 08:35:58

Od: "adamk" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam Amice z plyta CERAN'a od prawie 6 lat. Bez pekniec, choc plyta przyjela
pare spadajac przedmiotow (raczej lekkich)z szafki okapu. Moze jakas jedna
rysa. Generalnie obchodzimy sie z nia bez przesadnej ostroznosci. W moim
pojeciu to nie eksponat muzealny. W utrzymaniu czystosci idealna. Mocno
przypalone zabrudzenia, zona polewa na noc "Domestosem", rano wystarczy
wytrzec mokra szmatka. Osobiscie polecam.

adamk

1. Data: 2001-06-26 10:19:48

Od: "Dominisko" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sprzedaje płyty AMICA od kilku meisięcy i naprawde nikt jeszcze n a nie sie
nei zalił
pozdrawiam
Dominik

1. Data: 2001-06-26 11:20:14

Od: "DHN" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

A czy te wystające emaliowane malunki nie przeszkadzają w skrobaniu??
Dżek

1. Data: 2001-06-27 07:41:36

Od: "zwierzak2" <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do powyzszych wypowiedzi dodam, ze widzialem pare lat temu plyty Amici
kuchnich sprzedawanych w Niemczech, byl to Loyds (czy jakos tak)
Pozdrawiam
Jacek

1. Data: 2001-07-01 11:06:58

Od: "siepacz" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

używam od 1,5 roku i bez zastrzeżeń, chociaż nie wiem na ile rozsądne jest
używanie pękniętej płyty;
w firmowych hurtowniach można znaleźć kuchnie przecenione z uwagi na odprysk
emalii z obudowy, wgięcie z boku przy transporcie itp. sam taką kupiłem i
zaoszczędziłem ok.600 zł

Domy z drewna, ekofiber, tradycyjne pokrycia dachowe
parkiet barlinecki
kominki przeszklone z 3ech stron
Cyklinowanie [Warszawa]
Płyta ceram. AMICA -NOWA!!-sorry za spam