Kulinaria

1. Data: 2001-03-14 11:25:40

Temat: Kulinaria
Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazlam swietna stronke: www.kulinaria.pl Szczegolnie polecam Rozki
francuskie. A przy okazji moze szanowne grupowiczki albo grupowicze wiedza co to
jest: ser (jaki?) obtoczony w zoltku i bulce i chyba usmazony na patelni.
Chcialabym zrobic cos takiego, ale nie znam nazwy tego smakolyku, a poza tym nie
znam dokladnych skladnikow.
Z gory dziekuje i pozdrawiam
Wilma

1. Data: 2001-03-14 12:06:17

Temat: bylo: Re: Kulinaria jest wyprarzany syr
Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

sprawdz:

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.rec
.kuchnia&tid=2315807

iza

1. Data: 2001-03-14 12:17:34

Temat: Re: Re: Kulinaria jest wyprarzany syr
Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@y...com> napisał w wiadomości
: sprawdz:
:
: http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.rec
.kuchnia&tid=2315807
:
: iza
Dziekuje. Znalazlam i poczytam sobie ;o)
Wilma

1. Data: 2001-03-14 20:13:59

Temat: Re: Kulinaria
Od: "vibowit" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "{Wilma}" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
co to
> jest: ser (jaki?) obtoczony w zoltku i bulce i chyba usmazony na patelni.
=> Cześć - ja jadłem ser camembert (polski ) w ten sposób smażony z
żurawinowym dżemem. Piotrek Grubcio. PYCHA!

1. Data: 2001-03-18 16:42:22

Od: "marek walczuk" <m...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

co do tego sera, to mozna jeszcze go zmodyfikowac:
plastry sera 2 razy ciensze i szynka. ukladasz plaster sera, plaster szynki
i plaster ser, wszystko opanierowujesz i smazysz .Po usmazeniu polewasz juz
na talerzu sosem tatarskim i podajesz .
Smacznego
Marek
> [...]
> Chcialabym zrobic cos takiego, ale nie znam nazwy tego smakolyku, a poza

kolorowe ciasto
przedziwny sernik
#szukam serwisu dotyczacego restauracji w Polsce
Herman - jeszcze raz
olej sezamowy