Kupilem kosiarke reczna...

11. Data: 2005-04-22 10:49:03

Temat: Re: Kupilem kosiarke reczna...
Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Wojtek" <w...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:3516.00000512.4267a540@newsgate.onet.pl...
> 20m2, i
>
> Ja mam takową i sobie chwalę, tylko nie można opuścic koszenia, bo
> przerośniętą trawę trudno się tym kosi.

> To raczej podkaszarke żyłkową warto do tego dokupić.

> potwora
>
> jak to? Przecież ręczne są dużo cichsze od elektrycznych i spalinowych, a
> przynajmniej żadnego kabla, ani smrodu spalin.
> pozdrowienia
> Ania

WLASNIE skosilem trawe ta kosiarka. SUPER! Zauwazylem ze najlepsze sa dlugie
ruchy posuwiste (sic!) a nie krotkie tak jak mopem.
Kosilem na krzyz i zauwazylem ze wczesniej skoszona trawa ponownie jest cieta,
co w efekcie dalo bardzo drobny mulcz. Po zgrabienu nie wiele tego bylo
(dodatkowo sporo filcu po zimie) i trawnik wyglada zdrowo.
Praca przyjemna, bez halasu, i zbednych kabli. No i zajmuje malo miejsca w garazu
Pozdrawiam
Wojtek