Kurczak z KFC

1. Data: 2004-01-10 23:57:14

Temat: Kurczak z KFC
Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zrobić panierkę do kurczaka z KFC bo temat był rzadko poruszany

Pozdrawiam
Kucharz Amator
Wojti

1. Data: 2004-01-11 00:20:22

Temat: Re: Kurczak z KFC
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le dimanche 11 janvier 2004 ? 00:57:14, Wojti a écrit :

> Jak zrobiae panierk? do kurczaka z KFC bo temat by? rzadko poruszany

Spytaj sie niejakiego Waldi

--
Niesz !

1. Data: 2004-01-11 00:27:50

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak zrobić panierkę do kurczaka z KFC bo temat był rzadko poruszany
Slyszalam ze kurczaka nalezy obtoczyc w platkach kukurydzianych ale nie
probowalam.

1. Data: 2004-01-11 00:30:40

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Slyszalam ze kurczaka nalezy obtoczyc w platkach kukurydzianych ale nie
> probowalam.
Nie nie, to sikorkę należy obtoczyć.

Hania

1. Data: 2004-01-11 00:38:58

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

spojrz na "panierka" Waldiego milion postow nizej ;)

1. Data: 2004-01-11 08:18:02

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 11 Jan 2004 01:38:58 +0100, "Beatka"
<s...@i...net.pl> wrote:

>spojrz na "panierka" Waldiego milion postow nizej ;)

...chyba wyzej...

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-01-11 16:39:11

Od: "Waldi" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ha ha ha strasznie smieszne

najsmieszniejsze jest to ze po sprawdzeniu na stronach WWW., w archiwum
grupy., w przepisach a,la KFC
stwierdzam ze nikt nie zna tego przepisu , próbowalem zrobic wedlug
niektórych przepisów i kiszka .
przede wszystkim nie ten zapach .

Zastanawia mnie dlaczego niektórych drazni dyskusja na ten temat .

Moze to jeden z zalozycieli ( wlascicieli , prezesów itp. ) KFC w Polsce
rozsial taka fame pare lat temu , w obawie ze komus sie uda rozszyfrowac ten
przepis .zwlaszcza tu na grupie zaraz by go cala Polska znala .

To wlasnie tu przez wymiane doswiadczen mozna dojsc do tego

ew. stworzyc nawa grupe kuchnia USA ---------- i nikogo juz nie bedzie
draznic taki temat ( chyba ze ktos zapyta o bigos )
ale ja niewiem jak to zrobic , jak wspominalem jastem tu nowy

Pozdrowienia

1. Data: 2004-01-11 16:50:09

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldi" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> draznic taki temat ( chyba ze ktos zapyta o bigos )
> ale ja niewiem jak to zrobic , jak wspominalem jastem tu nowy

Przepis dostales, za co nawet zlamanego "dziekuje" nie uslyszalam. A to, ze
jestes nowy nie upowaznia do panoszenia sie od samego wejscia.

Pozdrowienia

1. Data: 2004-01-11 17:07:18

Od: "Waldi" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję Ci Aniu serdecznie

spóźnione ale szczere

1. Data: 2004-01-11 19:05:04

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <btrub1$ea9$1@nemesis.news.tpi.pl>, Waldi <w...@w...pl> wrote:

> [...]
> grupy., w przepisach a,la KFC
> stwierdzam ze nikt nie zna tego przepisu , próbowalem zrobic wedlug

Nie tak cuchnęło? ;-)

> Zastanawia mnie dlaczego niektórych drazni dyskusja na ten temat .

Nie tyle dyskusja, lecz tysięczne pytanie o przepis. Dyskutować o
"junk food" możemy. Proszę bardzo.

> Moze to jeden z zalozycieli ( wlascicieli , prezesów itp. ) KFC w Polsce
> rozsial taka fame pare lat temu , w obawie ze komus sie uda rozszyfrowac ten
> przepis .zwlaszcza tu na grupie zaraz by go cala Polska znala .

Kurczak z KFC to produkt przemysłowy, masowy, standaryzowany. Robi się
go w profesjonalnych urządzeniach w określonych parametrach z
półproduktów. Dlatego nikt nie poda Ci przepisu jak się robi tam tego
kurczaka, a gdyby nawet, to i tak nie jesteś w stanie tego zrobić,
najwyżej w domowych warunkach ten proces naśladować, używając
dostępnych Ci produktów wyjściowych.

Rzecz jednak w tym, że celem procesu produkcyjnego w KFC jest imitacja
normalnego panierowanego kurczaka smażonego w głębokim tłuszczu. Nie
ma on wcale być przy tym wcale szczególnie smaczny, lecz taki, żeby był
tani w produkcji, do zaakceptowania przez możliwie szeroką publiczność
i taki sam w każdym barze KFC na świecie. Starając się zrobić coś
takiego w domu imitujesz imitację. A przecież przepisów na dobre
kurczaki w panierunku jest mnóstwo, możesz się z nimi zapoznać,
wypróbować a nawt eksperymentować, aż trafisz na coś, co Ci będzie
odpowiadało.

Władysław

Creme fraiche wersja polska
Pyszna zupa na zime!