Kurczak za 1zł

1. Data: 2016-11-17 18:23:24

Temat: Kurczak za 1zł
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Podkarpacie bastion pis rzucili im kurczaka za złotówkę

https://m.youtube.com/watch?v=AwcdJ4PIYHk

2. Data: 2016-11-17 19:00:46

Temat: Re: Kurczak za 1zł
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lord Gender r...@g...com ...

> Podkarpacie bastion pis rzucili im kurczaka za złotówkę
>
> https://m.youtube.com/watch?v=AwcdJ4PIYHk

I niech mi ktos powie ze ludzie sa normalni...

--
Pozdrawia... Budzik
"Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

3. Data: 2016-11-18 11:00:23

Od: Miś Polarny z Budnik <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-17 o 18:23, Lord Gender pisze:
> Podkarpacie bastion pis rzucili im kurczaka za złotówkę
>
> https://m.youtube.com/watch?v=AwcdJ4PIYHk

Kapitalizm systemem wiecznych niedoborów. Przepraszam, musiałem.:)

4. Data: 2016-11-18 14:57:18

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Miś Polarny z Budnik
W dniu 2016-11-17 o 18:23, Lord Gender pisze:
> Podkarpacie bastion pis rzucili im kurczaka za złotówkę
>
> https://m.youtube.com/watch?v=AwcdJ4PIYHk

Kapitalizm systemem wiecznych niedoborów. Przepraszam, musiałem.:)

To pisowcy, czyli pasożyt który nic nie robi tylko liczy że władza mu da, jak on
dobrze gardłem władzy zrobi, to bolszewicy.

5. Data: 2016-11-18 17:12:49

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.11.2016 o 11:00, Miś Polarny z Budnik pisze:

> Kapitalizm systemem wiecznych niedoborów.

Zwłaszcza w mózgownicach.

Ewa

6. Data: 2016-11-18 18:40:09

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

FEniks pisze:

>>> https://m.youtube.com/watch?v=AwcdJ4PIYHk

> Zwłaszcza w mózgownicach.

O ja cię! Cuda niewidy się dzieją. ;)

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

Dziś Pis przepchnęli ustawę zezwalającą strzelać do Polaków
To najgorszy rok dla Polski od 27 lat.
Nienawiść buractwa do kultury
MAFIJNE PAŃSTWO PIS.
Utopia chaseł narodowych