Kurs frywolitek -Rzeszów

1. Data: 2004-09-21 11:18:46

Temat: Kurs frywolitek -Rzeszów
Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane Kobitki i nie tylko
Szykuje sie kurs frywolitki w WDK przy ul.Okrzei , zależny on bedzie od
ilości chetnych, więc zgłaszajcie sie tłumnie.
Ja odbyłam go na wakacjach 10 spotkań po 3 godziny dwa razy w tygodniu za
280 zł.Nie wiem jak to będzie wyglądało teraz. Jestem naprawde zadowolona i
polecam.
Poza tym pozdrawiam serdecznie i przy[ominam sie po dłuuuugiej (9 miesiecy)
nieobecności która zaowocowała pieknym i zdrowym dzidziusiem.
pozdrowienia

--
Kasia- Rzeszów

ps. powrót do pracy BOLI ;)

1. Data: 2004-09-21 13:49:13

Temat: Re: Kurs frywolitek -Rzeszów
Od: "Oblepicha" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kochane Kobitki i nie tylko
> Szykuje sie kurs frywolitki w WDK przy ul.Okrzei , zależny on bedzie od
> ilości chetnych, więc zgłaszajcie sie tłumnie.

Niestety nie jestem z Rzeszowa a chętnie bym poszła

> Poza tym pozdrawiam serdecznie i przy[ominam sie po dłuuuugiej (9 miesiecy)
> nieobecności która zaowocowała pieknym i zdrowym dzidziusiem.

Wszystkiego najlepszego dla dzidziusia i mamusi.
Niech duży, duży rośnie i zdrowo się chowa.

> Kasia-  Rzeszów
> ps. powrót do pracy  BOLI ;)

Jeśli nie można odcinać kuponów, to niech tak boli oby jak najdłużej ;-)))
Gorszy jest ból kiedy pracy nie ma :-(
Oblepicha

1. Data: 2004-09-21 15:09:13

Temat: Odp: Kurs frywolitek -Rzeszów
Od: "HANIA" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Kasiu!
Ja od dawna marzę o tym aby nauczyć się frywolitek. Po
Twoich odwiedzinach Kasiu przeszukałam internet w
poszukiwaniu kursów i zabrałam się nawet za frywolitkowanie,
niestety efekt był marny.
Na tegorocznej "Cepeliadzie" w Krakowie widziałam jak Pan
Stawasz "frywolitkuje", jestem pod ogromnym wrażeniem.
Chętnie skorzystam z takiego kursu, tylko dostosowanie
godzin kursu do godzin mojej pracy będzie problemem, ale
może się uda.
W sprawie kursu dzwonić do WDK?

Pozdrawiam
Hania