Kwadratowe talerze - gdzie kupić?

1. Data: 2005-04-12 20:17:38

Temat: Kwadratowe talerze - gdzie kupić?
Od: "Miet" <mkoryl[co tu ma byc]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy ktoś orientuje się gdzie mogę kupić kwadratowe talerze - takie, na jakich
podaje czasem swoje cuda Pascal Brodnicki (albo ten łysy Włoch - nie pamiętam
tytułu programu)?
Przeszukałem całe miasto (Rzeszów) - bez rezultatu.
W sieci też coś zbyt wiele ofert nie widzę...
Są podobne z Luminarc, ale to nie to... są lekko zaokrąglone - tamte są po
prostu kwadratowe.

Widział ktoś coś gdzieś?

Pozdrawiam
MieT

1. Data: 2005-04-12 22:42:16

Temat: Re: Kwadratowe talerze - gdzie kupić?
Od: "salmatis" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Miet" wrote in message news:425c2cde$1@news.home.net.pl...
> [...]
> W sieci też coś zbyt wiele ofert nie widzę...
> Są podobne z Luminarc, ale to nie to... są lekko zaokrąglone - tamte są po

U nas ostatnio modne zrobily sie kwadratowe talerze i sporo tego w sklepach:
http://www.wishlist.com.au/Product/ProductDetail.asp
?SKUID=109395&CHID=3186&PCHID=3176
A mi to sie kojarzy tylko z kuchnia japonska... w domu wole okragle :)

salmatis

1. Data: 2005-04-13 06:22:20

Od: "Alko" <w...@s...na-ryj.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "salmatis" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> jakich
> pamiętam

ja widziałem w sklepie fabrycznym Krosno w pyte drogie, dośc drogie ale
tańsze w Galerii Centrum i o dziwo na promocji najtańsze (zestaw 3*6 3 duże
3 małe i 3 do zupy w Duka)

1. Data: 2005-04-13 07:30:34

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześc
właśnie nie dlej jak wczoraj widziałam takie telerze w Merkurym na tej
Baranówce obok wieży telewizyjnej, i na pewno w sklepie AGD na ul.
Krakowskiej obok dwnej karcz my słupskiej teraz Bar Domowy za apteką.
Rzuciły mi sie w oczy tylko zdobione , czystych nie widziałam.
zobacz jeszcze w budce na balcerowicza/
Kasia -Rzeszów

1. Data: 2005-04-13 08:08:46

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie pamiętam tytułu programu)?
> Przeszukałem całe miasto (Rzeszów) - bez rezultatu.
> W sieci też coś zbyt wiele ofert nie widzę...

poszukaj w marketach ,
p.

1. Data: 2005-04-13 18:25:29

Od: "EMA" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje z firmy "Karolina" ich strona::
www.karolina.info.pl/pics/kana/02001289.jpg
Seria kwadratowych nazywa się KANA.

1. Data: 2005-04-13 19:24:35

Od: "Miet" <mkoryl[co tu ma byc]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Krakowskiej obok dwnej karcz my słupskiej teraz Bar Domowy za apteką.
> Rzuciły mi sie w oczy tylko zdobione , czystych nie widziałam.

Ale czy to było coś takiego? Bo właśnie takowe bym chciał:

1. Data: 2005-04-13 19:26:23

Od: "Miet" <mkoryl[co tu ma byc]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EMA" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

> Proponuje z firmy "Karolina" ich strona::
> www.karolina.info.pl/pics/kana/02001289.jpg
> Seria kwadratowych nazywa się KANA.

Właśnie podobne są z Luminarc, ale to nie to...

Pozdrawiam
MieT

1. Data: 2005-04-13 19:28:22

Od: "Miet" <mkoryl[co tu ma byc]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

?SKUID=109395&CHID=3186&PCHID=3176
> A mi to sie kojarzy tylko z kuchnia japonska... w domu wole okragle :)

Oooooo.... takie coś właśnie... mniam...
Cena też niezła.. :-)

Pozdrawiam
MieT

1. Data: 2005-04-13 21:12:28

Od: "Justyna Bargielska" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miet" :

> Właśnie podobne są z Luminarc, ale to nie to...

W Ikei są. Bardziej opływowe niż na pokazanym obrazku,
no i widziałam tylko płaskie (takie zresztą mamy, fura klusek
się na nich mieści:>), ale sądząc po obowiązujących TVN
formatach, biedny Pascal właśnie na tych ikejskich pracuje;>.

J.

PS Witam grupę.

walkie! INSPIRUJE - prawie relacja
najlepszy ryz