Kwantowa świadomość przetrwa śmierć ciała-dr Lanza [tekst+video]

11. Data: 2014-01-12 21:12:04

Temat: Re: Kwantowa świadomość przetrwa śmierć ciała-dr Lanza [tekst+video]
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 12 stycznia 2014 17:40:37 UTC+1 użytkownik Dirko napisał:
> U�ytkownik <m...@g...com> napisa� w wiadomo�ci

ps.com...

> A pomy�la�e� jak wygl�da ich rozk�ad tzn. tych sygna��w?

Co miałem myslec, to trzeba badac, ale nawet TK lub FRM mogą wykazywać wtorna
aktywność wzbudzona a nie pierwotna wzbudzajaca. Poczytaj cos Penrosego lub Lanzy
wlasnie, o kwantowych teoriach swiadomosci...POtem POgadamy ;)

12. Data: 2014-01-12 21:13:59

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 12 stycznia 2014 18:53:34 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
zawsze będzie istniał jakiś inny wszechświat, w którym może się określić nasza
świadomość zyskując tymczasowe przypisanie do czasu i przestrzeni. Gdyby ta teoria
była prawdziwa oznaczałoby to, że po śmierci nasza świadomość nie wędruje do piekła
czy nieba, ale do innego wszechświata.

zi-ze-swiadomosc-w-momencie-smierci-przenosi-sie-inn
ego-wszechswiata

> Własnie tak.

A wlasnie ze nie tak. Dla Ciebie to będzie wpierw Czysciec, za te deptane kwiatki PO
procesjach bozocielnych ;P

13. Data: 2014-01-12 22:20:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 Jan 2014 12:13:59 -0800 (PST), m...@g...com
napisał(a):

> [...]
ego-wszechswiata

> A wlasnie ze nie tak. Dla Ciebie to będzie wpierw Czysciec, za te deptane kwiatki

Jasssne. Bo Ty mi robisz przydział :->
--
XL

14. Data: 2014-01-13 00:41:31

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Odgrzewane kotlety, bo jeśli wszystko jest z atomów, a materia przechodzi w energie
to i energia w materie w innym miejscu- Kudłaty, a człowiek świadomością kształuje
świat,..człowiek umiera a z nim umiera świat. To czego chcecie od Gender jak to
kultura/ zbiorowa świadomość /narzuca nam role społeczne a nie ma natury bo zawsze
świadomością na nią patrzymy , a że świadomość jest też samoświadoma, bo wiem o czym
myśle, to się rozwijamy i obalamy role społeczne, że naprzykład kobiecie w 19 wieku
która okazała rozkosz usuwano często łechtaczke. Do tej pory kobieta boi się mężowi
powiedzieć czego pragnie by nie utracić szacunku i realizuje się z nieznajomym bo on
zaraz zniknie. Gender ma swoje porody w teoriach kwantowych.

15. Data: 2014-01-13 09:34:39

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 12 stycznia 2014 22:20:00 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
czy nieba, ale do innego wszechświata.

zi-ze-swiadomosc-w-momencie-smierci-przenosi-sie-inn

"Cokolwiek związaliście na Ziemi..." ;)
A POnadto Ci mogę zrobić tam -lub zagrzać- miejsce ;P

16. Data: 2014-01-13 12:56:34

Od: Trybun <C...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wszechświata

> http://innemedium.pl/wiadomosc/teoria-kwantowa-dowod
zi-ze-swiadomosc-w-momencie-smierci-przenosi-sie-inn

Teoria tyle warta co każda inna teoria. Tak, także ta tego od e=mc2... ;-)

POtęga instynktu przekazania genów...?! WOW ;)
Autyzm może mieć początek w jelitach?!
Klub małych anorektyczek
Gambit Wielopolskiego
Neofasz...scynacja.