Kwas moczowy

1. Data: 2005-06-11 11:37:30

Temat: Kwas moczowy
Od: "neox" <n...@n...webd.pl> szukaj wiadomości tego autora

W badaniach krwi wyszło, że mam zawyżony poziom kwasu moczowego - nie wiesz
może jak modyfikować ŻO aby się tego pozbyć bez leków ?

--
Neox
GG 4225828

2. Data: 2005-06-11 21:55:43

Temat: Re: Kwas moczowy
Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "neox" <n...@n...webd.pl> napisał w wiadomości
> W badaniach krwi wyszło, że mam zawyżony poziom kwasu moczowego - nie
wiesz
> może jak modyfikować ŻO aby się tego pozbyć bez leków ?

Kwas moczowy jest silnym antyoksydantem, szczególnie chroniącym mózg. Nie
lepiej być zadowolonym z tego podwyższonego poziomu, niż go obniżać?

Pozdrawiam
Leszek

3. Data: 2005-06-11 22:21:50

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@o...org> napisał w wiadomości

> wiesz
>
> Kwas moczowy jest silnym antyoksydantem, szczególnie chroniącym mózg. Nie
> lepiej być zadowolonym z tego podwyższonego poziomu, niż go obniżać?

Jasne, jest sie z czego cieszyć, taki luksus, kto by się tam przejmował, ze
przy zawyżonym poziomie odkłada się w stawach w postaci kryształków,
wywołując ból, zaczerwienienie, stany gorączkowe, a także bóle głowy.
Podwyższony poziom kwasu moczowego we krwi, nie jest rzeczą pozytywną i nie
należy go lekceważyć bo prowadzi do powstanie nieodwracalnych szkód, to
objaw złego funkcjonowania np. nerek, albo początków DNY moczanowej, albo
nowotworu, albo choroby wątroby.
Ale może też być spowodowane złą dietą, zawierająca zbyt duże ilości mięsa,
zwłaszcza wieprzowiny, białka, tłuszczu, alkoholu, kawy,
lub doprowadzenia organizmu do stanu ketozy.

Ale co tam, kto by się przejmował, wazne żeby trzymać fason. :>

Weź się Leszek czasami zastanów, jakie mogą byc konsekwencje, jak ktoś
weźmie i uwierzy w to, co beztrosko wypisujesz.

Do neoxa - to grupa dyskusyjna, a nie gabinet lekarski - ty nie możesz
leczyć na rzetelna poradę, tu ludzie mogą sobie tylko z fusów powróżyć Ci te
swoje majaki napisać. Idź z wynikami do lekarza, choćby i optymalnego, ALE
LEKARZA a nie pytaj laików.

--
Edyta Czyż
Kłamie ten, co zna słowa, a nut nie pamięta. Leśmian

4. Data: 2005-06-12 19:33:47

Od: "baska" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiesz
> może jak modyfikować ŻO aby się tego pozbyć bez leków ?

Sok z brzozy

5. Data: 2005-06-12 19:53:12

Od: "slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
mięsa,
> zwłaszcza wieprzowiny, białka, tłuszczu, alkoholu, kawy,
> lub doprowadzenia organizmu do stanu ketozy.

Ale neox nic nie pisze o dolegliwościach ;) a chyba nie zacznie sobie leczyć
wyników krwi ?? w sumie te nieprzyjemności o których tak ochoczo napisałaś
mogą być przyczyną nie tyle podwyższonego kwasu moczowego co oznaką
upośledzenia jego wydalania, no i są jeszcze osobnicze różnorodności dla
jednego ten poziom to moze być mały pikuś ;) niech neox zacznie kombinować
jak poczuje jakieś objawy , bo leczenie chwilowego poziomu w wynikach
laboratoryjnych może przynieść więcej szkody.

Slawek

6. Data: 2005-06-12 20:32:22

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <s...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie
> mięsa,
>
> Ale neox nic nie pisze o dolegliwościach ;) a chyba nie zacznie sobie

Jasne, lepiej poczekać aż sie pojawią dolegliwości.
A tak wg Ciebie, to łatwiej jest leczyć, niz zapobiegać?

w sumie te nieprzyjemności o których tak ochoczo napisałaś
> mogą być przyczyną nie tyle podwyższonego kwasu moczowego co oznaką
> upośledzenia jego wydalania,

Podwyższony poziom kwasu moczowego we krwi, ni mniej ni więcej, jest
oznaką upośledzonego wydalania kwasu moczowego.
Jakby wydalanie nie było upośledzone (choćby przez nadprodukcje ), to by
poziom nie był podwyższony.

> [...]
> jak poczuje jakieś objawy , bo leczenie chwilowego poziomu w wynikach
> laboratoryjnych może przynieść więcej szkody.

Najwięcej szkody, to może przynieść wmawianie komuś, że nie ma problemu _na
pewno_ tam, gdzie może to - czy jest problem, czy go nie ma - określić tylko
lekarz, a nie usenetowy wujek dobra rada.
Coś jest nie tak i trzeba to zdiagnozować, niech idzie do jakiegoś
optylekarza i niech on mu tak ustawi dietę, obejrzawszy najpierw wyniki,
żeby było dobrze, a nie Lesio pobłogosławi, Sławcio sie pouśmiecha a neox
dostanie bombę z opóźnionym zapłonem.

--
Edyta Czyż

7. Data: 2005-06-12 21:05:46

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "baska" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Sok z brzozy

Wlać do moczu? Wynik się poprawi :)

Pozdrawiam
Leszek

8. Data: 2005-06-12 22:50:28

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

ze
> przy zawyżonym poziomie odkłada się w stawach w postaci kryształków,

To jest bajka, to co piszesz.

http://www.resmedica.pl/zdart2015.html

"Wspólnym mianownikiem wszystkich postaci dny jest tzw. hiperurykemia, czyli
podwyższony poziom kwasu moczowego w surowicy. Jest to warunek konieczny do
wystąpienia jakiejkolwiek postaci dny moczanowej. Nie zawsze natomiast
podwyższony poziom kwasu moczowego prowadzi do wystąpienia dny. Tylko
niewielka część pacjentów z hiperurykemią choruje na dnę. Należy zatem
rozróżnić pojęcia: podwyższony kwas moczowy i dna moczanowa."

http://dnamoczanowa.medserwis.pl/nm.asp?p=5,34,8

"Genetyczna choroba zapalna stawów, powodowana odkładaniem kryształów
moczanu sodowego wokół stawów, ścięgien i innych tkanek, zwłaszcza w pobliżu
palca dużego stopy ( podagra ). "

> [...]
> należy go lekceważyć bo prowadzi do powstanie nieodwracalnych szkód, to
> objaw złego funkcjonowania np. nerek, albo początków DNY moczanowej, albo

Dalszy ciąg Twojej bajki.

> Ale może też być spowodowane złą dietą, zawierająca zbyt duże ilości
mięsa,

Dalej w
http://www.resmedica.pl/zdart2015.html

"Chorzy z dną moczanową nie wymagają ścisłego przestrzegania diety (dieta
niskopurynowa pozwala na obniżenie stężenia kwasu moczowego we krwi tylko o
1mg/dl), ponieważ farmakoterapia jest skuteczną metodą obniżania kwasu
moczowego we krwi."

Dalej lejesz wodę, czyli opowiadasz bajki.

> zwłaszcza wieprzowiny, białka, tłuszczu, alkoholu, kawy,
> lub doprowadzenia organizmu do stanu ketozy.

Jeszcze więcej lania wody.

> Ale co tam, kto by się przejmował, wazne żeby trzymać fason. :>
>
> Weź się Leszek czasami zastanów, jakie mogą byc konsekwencje, jak ktoś
> weźmie i uwierzy w to, co beztrosko wypisujesz.

Jednak Sowo, to Ty beztrosko piszesz bajki.

Pozdrawiam
Leszek

9. Data: 2005-06-13 07:09:07

Od: "slawek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne, lepiej poczekać aż sie pojawią dolegliwości.
> A tak wg Ciebie, to łatwiej jest leczyć, niz zapobiegać?

Edytko ;) zapobiegać skutecznie to można chorobom przenoszonym drogą płciową wiesz
jak ;) ty widzę ciągle wierzysz w kult pigułki ;( i profilaktyki , popatrz na ulice
apteki otwierają się czasem jedna obok drugiej, to dla tych wszystkich
wyprofilaktykowanych ludzi ???

Slawek

10. Data: 2005-06-13 07:20:35

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> niewielka część pacjentów z hiperurykemią choruje na dnę. Należy zatem
> rozróżnić pojęcia: podwyższony kwas moczowy i dna moczanowa."

Przeczytaj jeszcze raz to co napisałam, bo wcale nie napisałam, że on tę
chorobę ma i to co zacytowałeś tylko potwierdza moje słowa.
Podwyższony poziom kwasu moczowego, jest jednym z objawów DNY, co nie
znaczy, ze on ja ma, on ja _może_ mieć ale nie musi.
Nawet jeśli jej nie ma ( a mam nadzieję że nie ma), to podwyższony poziom
kwasu moczowego, powoduje odkładanie się kryształów soli kwasu w stawach -
kwas moczowy ma to do siebie, że się krystalizuje jako sole kwasu _bez _
względu_ czy się ma, czy sie nie ma DNY.

Neox nie powinien lekceważyć wyników i zasięgać rady u laika jakim jesteś
Ty czy ja, tylko iść do lekarza, który ma wiedzę żeby te wyniki zdefiniować
i ew. zlecić inne badania które pomogą ustalić co się dzieje o ile coś się
dzieje.

Na pewno nie należy ich lekceważyć, jak to proponujesz.

> Dalszy ciąg Twojej bajki.

Naprawdę zadziwia mnie Twoja radosna ignorancja i lekceważenie sobie tego,
ze być może komuś robisz swoim wypisywaniem krzywdę.
Nie jesteś lekarzem, nie jesteś w stanie postawić diagnozy, to przynajmniej
mu nie przeszkadzaj żeby poszedł do kogoś kompetentnego.

> [...]
> moczowego we krwi."
> Dalej lejesz wodę, czyli opowiadasz bajki.

Coś sie przyczepił do tej DNY jak tonący do brzytwy - to, że zła dieta może
wywoływać podwyższony poziom kwasu moczowego we krwi, ma się nijak do
obniżania dietą zawyżonego poziomu kwasu moczowego we krwi wywołanego DNĄ.
Nie rozumiesz różnicy a bierzesz się za radosne diagnozowanie przez Usenet?

W dodatku sam sobie nogę podstawiasz - bo jak widać, Jeśli jest to wczesny
objaw DNY, a tego nie da się wykluczyć przez usenet, to jemu potrzebne są
leki a nie poklepywanie po ramieniu przez wujkadobrarada..

> Jednak Sowo, to Ty beztrosko piszesz bajki.

Jeśli ktoś tu pisze bajdury, to na pewno nie ja, bo to nie ja postawiłam
radosną diagnozę pt : ignoruj złe wyniki. Ja mu proponuję iść do lekarza.

--
Edyta Czyż
Kłamie ten, co zna słowa, a nut nie pamięta. Leśmian

Jaskra a ŻO - czy ktoś ma doświadczenia?
dedTUNIA: Gegen kreisrunden Haarausfall - Against circular loss of hair - Contre Alopécie Areata
ocet jabłkowy
materiały
psychologiczne aspekty odchudzania