Kwiatek medyczny

1. Data: 2007-11-29 11:08:01

Temat: Kwiatek medyczny
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro zostały tylko tematy obrzydliwe, pozwolę sobie na przedstawienie
kwiatuszka medycznego, właściwie prawdziwej perełki z tego tematu.
Od dość dawna leczę kolana, zwyrodnienie. Dostałem serię zastrzyków w stawy,
zaniepokojony nieskutecznością, przeczytałem ulotkę. Okazało się,że dostałem
ZeelT,środek homeopatyczny.Bardzo byłem z tego niezadowolony,ale za późno
na reklamację jak kuracja zakończona.
Poczytałem jeszcze trochę na temat homeopatii, okazało się,że teraz to już mam
przechlapane. Muszę odprawić spowiedź, Sakrament Pokuty i Pojednania,zatrudnić
księdza.Dobrze,że na pielgrzymkę nie musze isć,bo nogi bolą.
Pozdrawiam demonicznie, homeopatycznie.Mirzan

http://www.egzorcyzmy.katolik.pl//index.php?
option=com_content&task=view&id=297&Itemid=52&limit=
1&limitstart=5

Na końcu strony

2. Data: 2007-11-29 12:06:55

Temat: Re: Kwiatek medyczny
Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:
(...)
> Okazało się,że dostałem
> ZeelT,środek homeopatyczny.Bardzo byłem z tego niezadowolony,ale za późno
> na reklamację jak kuracja zakończona.

Bardzo lubię leki z Heela, używam dla zwierząt i czasem dla siebie (dla
siebie mało, bo jestem zdrowa jak koń). Ich Traumeel i Nux Vomica są
naprawdę doskonałe.

> [...]
> księdza.Dobrze,że na pielgrzymkę nie musze isć,bo nogi bolą.
> Pozdrawiam demonicznie, homeopatycznie.Mirzan

No to ja też, razem z kotami. No i koty są czarne. Środków ochrony
roślin też używam naturalnych.

> http://www.egzorcyzmy.katolik.pl//index.php?
> option=com_content&task=view&id=297&Itemid=52&limit=
1&limitstart=5

> Na końcu strony

Zapomnieli o Żydach i cyklistach :/
BTW - to, że każdy może sobie założyć stronę i wypisywać na niej co
mu palce na klawiaturę przyniosą i tak mi się podoba :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

3. Data: 2007-11-29 13:48:52

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message
> [...]
> Pojednania,zatrudnić
> księdza.Dobrze,że na pielgrzymkę nie musze isć,bo nogi bolą.
> Pozdrawiam demonicznie, homeopatycznie.Mirzan

Lubię aikido - podobno też fizyka w nim, stała się diaboliczna, np bo
panie, to jakieś diabelstwo musi być, zeby mały facet, co to 5 gr za niego
nikt by nie dał - tak lekko wrzucił napastnika w wagonie pociągu
elektrycznego na półkę bagażową...
Całe szczęście, że złapałem kolegę z pracy, podczas demonstrowania
obrony, za rękę, byłby rozbił się o ścianę...
Na mszę przebłagalną - dziękczynną przyjdzie mi chyba dać...

4. Data: 2007-11-29 15:23:38

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to ja też, razem z kotami. No i koty są czarne. Środków ochrony
> roślin też używam naturalnych.

No tak, przez te koty, rośliny i leki będziemy wytępieni.
Pozdrawiam.Mirzan

5. Data: 2007-11-29 19:26:27

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pojednania,zatrudnić
> księdza.Dobrze,że na pielgrzymkę nie musze isć,bo nogi bolą.
> Pozdrawiam demonicznie, homeopatycznie.Mirzan

Zabobony i ciemnogrod :)
Od teraz na grype najlepiej sie pomodlic, przynajmniej bezpiecznie bedzie ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

6. Data: 2007-11-29 21:17:22

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zabobony i ciemnogrod :)
> Od teraz na grype najlepiej sie pomodlic, przynajmniej bezpiecznie bedzie ;)

Co masz na myśli, homeopatię, czy kary za jej stosowanie?
Chyba lepiej będzie wnieść stosowne opłaty i czynności zlecić
fachowcom.
Pozdrawiam.Mirzan.

A nogę cały czas smaruję żywokostem.

7. Data: 2007-11-29 22:20:00

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> Co masz na myśli, homeopatię, czy kary za jej stosowanie?

To co przeczytalem na stronce z linku od Ciebie. Czyli owe kary.

Pozdrawiam,
Bpjea

8. Data: 2007-11-30 07:11:25

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan pisze:

> [...]
> księdza.Dobrze,że na pielgrzymkę nie musze isć,bo nogi bolą.
> Pozdrawiam demonicznie, homeopatycznie.Mirzan

'Tych spraw' też się wyrzekłeś mam, nadzieję?

Strona super, artykuły też, paść ze śmiechu można :))))

Pozdrawiam
Kaśka

9. Data: 2007-11-30 07:58:15

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 'Tych spraw' też się wyrzekłeś mam, nadzieję?
>
> Strona super, artykuły też, paść ze śmiechu można :))))

Te sprawy same wyrzekają się mnie, więc nie będą powodem do stępienia mnie.
Sama homeopatia opisana dość rzetelnie,ale końcowe zalecenia zdumiewajace.
Narazie czytam o szeptunkach, jak rdest i żywokost i datura nie pomogą,
zdecyduję się na czarologię.
Pozdrawiam.Mirzan

10. Data: 2007-11-30 08:24:15

Od: "michalek" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Narazie czytam o szeptunkach, jak rdest i żywokost i datura nie pomogą,

Na stawy polecam światłoterapię. Nie "zdziała cudów" ale
naprawdę baaardzo pomaga. Ale trzeba wytrwałości
i cierpliwości w zabiegach. Przez zimę podkurujesz tak.
że zapomnisz co to bolące stawy.
Jak chcesz więcej szczegółow - pisz na priv.

Bielenie drzew
czy wasze róże jeszcze mają kwiaty?
Zegar kwiatowy
Sosny