Kwiatki i pszczółki.

1. Data: 2017-05-29 12:11:34

Temat: Kwiatki i pszczółki.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://ndie.pl/mieszkancy-manchesteru-zamiast-rysow
ania-kreda-robia-tatuaze-pszczola/

Zinfantylizowane społeczeństwa Zachodu jednak WYMAGAJĄ ubogacenia.

2. Data: 2017-05-29 17:19:27

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Bo zbierają na pomoc rodzinom zamachu. Każde studio do dziargania ogłosiło że
przekaże pieniądze dla rodzin ofiar, wiec ludzie masowo się dziargają by tak pomóc
rodzinom. To symbol solidarnosci i pomocy ofiarą te pszczółki, egocentryczna krowo ze
wsi.

3. Data: 2017-05-29 17:57:13

Temat: Re: Kwiatki i pszczółki.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> Bo zbierają na pomoc rodzinom zamachu. Każde studio do dziargania
> ogłosiło że przekaże pieniądze

Ale kit :-DDDD

4. Data: 2017-05-29 18:22:50

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiemy burak nie rozumie co to bezinteresowna pomoc, o taki Rydzyk jak pomaga to znika
kasa na stocznie, na poziomie egocentryzmu jesteście.

5. Data: 2017-05-29 18:40:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> Wiemy burak nie rozumie co to bezinteresowna pomoc, o taki Rydzyk jak
> pomaga to znika kasa na stocznie, na poziomie egocentryzmu jesteście.

Tępoto - można PO PROSTU zebrać pieniądze, jeśli się chce pomóc. Nie trzeba
przepuszczać ich przez studio tatuażu. To jest pomoc dla gabinetów tatuażu,
a nie protest czy pomoc ofiarom terroru.
Głupi, dziecinni, LENIWI ludzie.

6. Data: 2017-05-29 20:57:54

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 29 maja 2017 18:40:35 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
> przepuszczać ich przez studio tatuażu. To jest pomoc dla gabinetów tatuażu,
> a nie protest czy pomoc ofiarom terroru.

Chodzi o to, żeby im dać marchewkę i "poczucie wyższości", że pomogli.
Motylek jest tym "daniem twarzy" - świeckim rytuałem który "odpuszcza"
im wstyd.

7. Data: 2017-05-29 22:36:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Chodzi o to, żeby im dać marchewkę i "poczucie wyższości", że pomogli.

No i znaczek ba tablicy - żeby inni widzieli.

> Motylek jest tym "daniem twarzy" - świeckim rytuałem który "odpuszcza"
> im wstyd.

Pscółka, pscółka.
W przedszkolach są też inne fajne znaczki.

8. Data: 2017-05-29 22:58:27

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 29 maja 2017 22:36:41 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> No i znaczek ba tablicy - żeby inni widzieli.

> Pscółka, pscółka.
> W przedszkolach są też inne fajne znaczki.

No ale dzięki temu poprawia się ludziom humor. Doceń to...

9. Data: 2017-05-30 00:18:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> No ale dzięki temu poprawia się ludziom humor. Doceń to...

Tym, którzy zginęli? Czy tym, którzy zginą?

10. Data: 2017-05-30 00:48:33

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 30 maja 2017 00:18:42 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Tym, którzy zginęli? Czy tym, którzy zginą?

Tym którzy żyją TU i TERAZ. Think Zen ;)

Tygrysy jednak do nas szły!
Sopot
dzikie buraki nie spolonizowane
Razem w POKODzie - lewa! lewa! lewa!