Kwiatki i pszczółki.

11. Data: 2017-05-30 00:50:26

Temat: Re: Kwiatki i pszczółki.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

PS. https://youtu.be/i3SfFTMaLZ8

12. Data: 2017-05-30 00:52:24

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2017-05-30 00:59:30

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 30 maja 2017 00:50:27 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> PS. https://youtu.be/i3SfFTMaLZ8

PS^2. Od walki są samuraje, lud ma być w przeświadczeniu pokoju i dobrobytu.

14. Data: 2017-05-30 08:27:55

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> XL "Ogródek, figi, trochę sera - a do tego trzech lub czterech
> przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche

Owsiak też organizuje imprezę bo samo zbieranie pieniedzy nie jest dla ludzi
atrakcyjne, ale skąd ty możesz o tym wiedzieć, jak burak nie rozumie pomocy
bezinteresownej, bo skrajny egozentryzm go cechuje.

15. Data: 2017-05-30 09:35:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Tym którzy żyją TU i TERAZ. Think Zen ;)

Tobie?

16. Data: 2017-05-30 09:51:37

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 30 maja 2017 09:35:35 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Tobie?

Mówiłem - ludowi. Lud jest do tego, żeby był spokojny i zadowolony.
Do obrony ludu przed wojną i bandytyzmem są pan żołnierz i pan milicjant ;)

17. Data: 2017-05-30 10:11:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Mówiłem - ludowi.

Mówiłeś - ludziom.

> Lud jest do tego, żeby był spokojny i zadowolony.
> Do obrony ludu przed wojną i bandytyzmem są pan żołnierz i pan milicjant ;)

I niestety lud to kupuje.

18. Data: 2017-05-30 10:26:56

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 30 maja 2017 10:11:34 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> I niestety lud to kupuje.

Niestety? Myślałem, że na szczęście.

Tao Te Ching
Księga Tao i Te

Rozdział 3: Kontrola

Nie chwaląc godnego przeciwdziała się oszustwom
Nie szanując rzadkiego przeciwdziała się kradzieży
Nie wystawiając na pokaz pięknego przeciwdziała się pożądaniu

Zatem mędrzec kontroluje ludzi poprzez:
Opróżnianie ich serc,
Napełnianie ich brzuchów,
Osłabianie ich ambicji,
I umacnianie ich ciał.

Jeśli ludziom brak wiedzy i pożądań
Przebiegłość nie może działać pośród nich;
Jeśli nie jest podejmowane żadne działanie,
Wtedy wszystko żyje w pokoju.

19. Data: 2017-05-30 11:31:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jeśli ludziom brak wiedzy i pożądań
> Przebiegłość nie może działać pośród nich;
> Jeśli nie jest podejmowane żadne działanie,

Piękne słowa, ale puste, bo nie zadziałały, kiedy komuna w Chinach
znajdowała lepsze, bardziej ekonomiczne sposoby na pokój i zadowolenie
obywateli - wystarczyło opróżnić serca i napełnić propagandą. Można też
pszczółkami i kwiatkami.

20. Data: 2017-05-30 12:56:41

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:00c87a64-c518-44d5-8323-4ade294f6eda@googlegrou
ps.com...

> No i znaczek ba tablicy - żeby inni widzieli.

> Pscółka, pscółka.
> W przedszkolach są też inne fajne znaczki.

No ale dzięki temu poprawia się ludziom humor. Doceń to...

=========
Na jednej z ekranizacji "Wehikułu czasu" bohater przenosi się do dalekiej
przyszłości i tam zastaje zdegenerowaną ludzkość, która podzieliła się na 2
gałęzie: jedni to roślinożerni Eloje, a drudzy- mieszkańcy podziemi, którzy
hodują Elojów na mięso. To Morlokowie. Bohater pyta Elojów, dlaczego budują
tyle małych wiatraków- po co to? Na co oni odpowiadają, że czasem któryś z
Elojów znika i już nie wraca- a oni budują dla niego wiatrak, z szacunku dla
jego pamięci. Czyżby Europejczycy przekształcili się w Elojów?

--
Chiron

Tygrysy jednak do nas szły!
Sopot