Kwiatki i pszczółki.

21. Data: 2017-05-30 14:05:21

Temat: Re: Kwiatki i pszczółki.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=========
> Na jednej z ekranizacji "Wehikułu czasu" bohater przenosi się do dalekiej
> przyszłości i tam zastaje zdegenerowaną ludzkość, która podzieliła się na 2
> gałęzie: jedni to roślinożerni Eloje, a drudzy- mieszkańcy podziemi, którzy
> hodują Elojów na mięso. To Morlokowie. Bohater pyta Elojów, dlaczego budują
> tyle małych wiatraków- po co to? Na co oni odpowiadają, że czasem któryś z
> Elojów znika i już nie wraca- a oni budują dla niego wiatrak, z szacunku dla
> jego pamięci. Czyżby Europejczycy przekształcili się w Elojów?

Chyba akurat w tym przypadku niezbyt trafiona analogia. Eloje to raczej
chrześcijanie, wiatraki to krzyże, a Morlokowie to islamiści.
Ten obraz pokazuje charakter chrześcijaństwa wobec islamu - i
przeciwnie:chrześcijaństwo nie prowadzi agresywnej polityki terroru, a
islam i owszem, wobec chrześcijaństwa.

22. Data: 2017-05-30 15:08:01

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

=========

> [...]
> Ten obraz pokazuje charakter chrześcijaństwa wobec islamu - i
> przeciwnie:chrześcijaństwo nie prowadzi agresywnej polityki terroru, a

Jak d otej pory jednak chrześcijaństwo broniło się- i to skutecznie. Teraz
Eloje nawet nie chcą wiedzieć, co sie dzieje z tymi, co zniknęli. Aby o nich
pamiętać, tatuują sobie pszczółki czy też malują kredą po trotuarach.
Wszelkie wypowiedziane choćby tylko słowa o obronie- są surowo karane.

--
Chiron

23. Data: 2017-05-30 18:08:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=========

> Jak d otej pory jednak chrześcijaństwo broniło się- i to skutecznie.

Niestety nastał nowy papież, który tego zabrania. Czyim jest wysłannikiem?
Czy przypadkiem nie tych samych, którzy wynieśli na urząd kanclerza Niemiec
byłą działaczkę komunistyczną?

Totalitaryzm europejski.

24. Data: 2017-05-30 19:17:47

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-30 o 14:05, Ikselka pisze:

> Ten obraz pokazuje charakter chrześcijaństwa wobec islamu - i
> przeciwnie:chrześcijaństwo nie prowadzi agresywnej polityki terroru,

Kłamiesz. Wprowadzili nawet religię do szkół. O okradaniu nie wspominając.
http://natemat.pl/209081,bez-przetargu-i-do-tego-z-b
onifikata-tak-o-rydzyk-dostal-ponadhektarowa-panstwo
wa-dzialke-w-toruniu

A ktoś tu ostatnio wspominał o "równych zasadach".

> islam i owszem, wobec chrześcijaństwa.

A ty jaki charakter chrześcijaństwa pokazujesz? I nie tylko wobec islamu.

Faszystka hipokrytka.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Tygrysy jednak do nas szły!