Kwiatki na asfalcie.

11. Data: 2018-03-11 16:44:56

Temat: Re: Kwiatki na asfalcie.
Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-10 o 22:04, i...@g...pl pisze:
> Europejska kultura łacińska właśnie ginie. Zabije ką sam koszt utrzymania hord
bezczynnych barbarzyńców - na ktorych europejscy niewolnicy nie wydolą pracować.
> Upadnie kultura - technika, technologia, myśl humanistyczna. Za nimi w ślad pojdzie
wszelkie wytwórstwo i przetwórstwo, zatrzyma się wszelki ruch intelektualny. Komu
niby mialyby slużyć?
> Czarna Afryka i muzułmanie skonsumują dobra materialne nie odnawiając ich, a
niematerialne zniszczą.
> Upadną miasta - rozsypią się domy i ulice, zarosną chwastami lotniska i stadiony,
spłoną muzea i biblioteki.
> Scenariusz jest jeden - ten sam, jak w przypadku starożytnego Rzymu, Grecji,
Mezopotamii, Babilonu.

i popieram, trzeba to w koncu rozpieprzyc w drobny mak, bog rozpozna swoich

--
gazebo

---
Avast.

12. Data: 2018-03-11 16:45:02

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> DLACZEGO czują się
> upokarzane i traktowane jak prostytutki?

Nigdy przy moim Mężczyźnie tak się nie czułam, ani przy żadnym innym. Więc skoro
kobiety przy Tobie tak się czują, to TY się powinieneś zastanowić - nad SOBĄ.

13. Data: 2018-03-11 16:46:25

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-11 o 15:45, i...@g...pl pisze:

> Nigdy przy moim Mężczyźnie tak się nie czułam, ani przy żadnym innym. Więc skoro
kobiety przy Tobie tak się czują, to TY się powinieneś zastanowić - nad SOBĄ.

wielkie litery i gowno z tego wynika

--
gazebo

---
Avast.

14. Data: 2018-03-11 16:52:07

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-11 o 11:54, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> upokarzane i traktowane jak prostytutki? Domagacie się od mężczyzn
> jedynie dowodów uległości i akceptacji a nie chcecie wniknąć w istotę
> konfliktu tlącego się między Kobietą a Mężczyzną bo chcecie zachować
> władzę, którą zdobyłyście handlując dupami. Chcecie "zjeść ciastko i
> mieć ciastko", chcecie zapewnić sobie szacunek ale nie chcecie
> partnerstwa lecz chcecie zachować dominującą pozycję w relacjach z
> mężczyznami czyli chcecie utrzymać niewolniczy system oparty na waszym
> przekonaniu o waszym, babskim poczuciu wyższości nad mężczyznami. A sio

nie mam pojecia jak ci to wyszlo, uprosciles, bardzo, jednak zajebiscie
to ujales (w stosunku do ixi)

--
gazebo

---
Avast.

15. Data: 2018-03-11 17:33:52

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Dla ,,gowna" - owszem, ,,gowno" wynika.
,,Gowno" tak ma.

16. Data: 2018-03-11 17:38:06

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-11 o 16:33, i...@g...pl pisze:
> Dla ,,gowna" - owszem, ,,gowno" wynika.
> ,,Gowno" tak ma.

zeby nie wiem jak mieszac, to z twojego gowna karmelu nie bedzie

--
gazebo

---
Avast.

17. Data: 2018-03-11 17:53:48

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2018 o 16:52, gazebo pisze:

> nie mam pojecia jak ci to wyszlo, uprosciles, bardzo, jednak
> zajebiscie to ujales (w stosunku do ixi)

Więc nie jesteś jeszcze wszystkim skoro obawiasz się uogólnień.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

18. Data: 2018-03-11 17:58:25

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-11 o 16:53, LeoTar Gnostyk pisze:

> Więc nie jesteś jeszcze wszystkim skoro obawiasz się uogólnień.

wlasnie mnie skomplementowales

--
gazebo

---
Avast.

19. Data: 2018-03-11 18:03:22

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2018 o 16:45, i...@g...pl pisze:

> Nigdy przy moim Mężczyźnie tak się nie czułam, ani przy żadnym innym.
> Więc skoro kobiety przy Tobie tak się czują, to TY się powinieneś
> zastanowić - nad SOBĄ.

Kobiety czuja się ze mną wspaniale dopóty, dopóki wydaje się im, że
dominują nade mną i że mną manipulują. Lecz ten ich czar pryska gdy
tylko wykazuję rozumienie ich większe aniżeli one same przed sobą
dopuszczają. Chciałyby mieć przy sobie kogoś silnego i odpowiedzialnego
ale by był podporządkowany ich woli; "zjeść ciastko i mieć ciastko" to
paradoks, który może się wypełniać tylko w matriarchalnym społeczeństwie.

20. Data: 2018-03-11 18:06:56

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2018 o 16:44, gazebo pisze:

> i popieram, trzeba to w koncu rozpieprzyc w drobny mak, bog rozpozna
> swoich

Masz rację - ikselka zaczyna kwiczeć niczym zarzynany prosiak.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

Infantylizacja biologicznie dorosłych...
Kviecie nasz!
Zagadka.
Unia się dławi własnym ogonem.
Birmingham 2018 TEŻ pod znakiem Krzyża!