Kwiatowa Łąka ....

1. Data: 2010-03-26 17:22:44

Temat: Kwiatowa Łąka ....
Od: mayky <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam .....
planuję około 10 arów zagospodarować na "naturalną łąkę"
koszenie raz do roku ......
zanabyłem mieszankę "kwiatowa łąka " z Ożarowa
czy wysianie jej w ten weekend będzie za wczesne ?????

pozdrawiam
Mayky

2. Data: 2010-03-27 01:20:23

Temat: Re: Kwiatowa Łąka ....
Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

mayky wrote:
> [...]
> koszenie raz do roku ......
> zanabyłem mieszankę "kwiatowa łąka " z Ożarowa
> czy wysianie jej w ten weekend będzie za wczesne ?????

na opakowaniu zwykle podają kiedy wysiewać.
a jeżeli chcesz mieć naturalną łąkę to nic nie wysiewaj, samo urośnie.

moon

3. Data: 2010-03-27 06:51:31

Od: mayky <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na opakowaniu zwykle podają kiedy wysiewać.
> a jeżeli chcesz mieć naturalną łąkę to nic nie wysiewaj, samo urośnie.

pisze kwiecien/maj
mamy juz "prawie" kwiecien.

i jeszcze jedno pytanie kiedy ( raz do roku) kosic taka łąkę ???

> moon

mayky

4. Data: 2010-03-27 07:24:16

Od: esony <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mar 27, 7:51 am, mayky <m...@c...pl> wrote:

> pisze kwiecien/maj
> mamy juz "prawie" kwiecien.
>
> i jeszcze jedno pytanie kiedy ( raz do roku) kosic taka łąkę ???

> mayky

w okresie sianokosów ..

5. Data: 2010-03-27 08:17:42

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

mayky wrote:

> pisze kwiecien/maj
> mamy juz "prawie" kwiecien.
>
> i jeszcze jedno pytanie kiedy ( raz do roku) kosic taka łąkę ???

Można dwa razy. Jeżeli siano nie będzie wykorzystywane do spasania zwierząt
wystarczy skosić jesienią, aby wysiały się nasiona wszystkich roslin, i by
łąka nie zamienila się w gąszcz chabazi. Szkoda jednak zmarnować siano, o
ile jest go wystarczająco dużo. Można je sprzedać - nawet za wykoszenie.

6. Data: 2010-03-27 09:11:12

Od: "waldek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i jeszcze jedno pytanie kiedy ( raz do roku) kosic taka łąkę ???

> mayky

w okresie sianokosów ..
Trochę później - sianokosy robi się wtedy kiedy trawa ma najwięcej
składników pokarmowych i już urosła. Natomiast Tobie zależy aby ta łąka
ładnie wyglądała więc można zaczekać aż rośliny przekwitną - lipiec.
Pozdrawiam - Waldek

Jak pozbyć się pni bez wykopywania?
jak przyciąć budleję i hortensję
Nowy adres