Kwiaty

1. Data: 2001-06-02 10:55:26

Temat: Kwiaty
Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym posadzić na ogródku kwiaty, które zakwitłyby jeszcze tego lata.
Nie mam pojęcia jakie. Na róże podobno już za późno ? Czekam na rady :o)

2. Data: 2001-06-03 08:36:04

Temat: Re: Kwiaty
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Roze rosnace w pojemnikach mozesz smialo posadzic teraz, te ktore
ogladalam wczoraj u ogrodnika nie mialy metek z nazwa, tylko nalepke na
doniczce. Jezeli chcesz byc pewna, ze nazwa odpowiada temu co znajduje sie
w doniczce, to poczekaj jeszcze troche i kup, gdy zakwitna.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

margaretka napisał(a) w wiadomości: <9fber1$hvq$1@news.tpi.pl>...

3. Data: 2001-06-05 09:51:16

Od: "Dorota Tarnówka" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

margaretka napisał(a) w wiadomości: <9fber1$hvq$1@news.tpi.pl>...
>Chciałabym posadzić na ogródku kwiaty, które zakwitłyby jeszcze tego lata.
>Nie mam pojęcia jakie. Na róże podobno już za późno ? Czekam na rady :o)

Na początku czerwca możesz sadzić jeszcze wiele kwiatów cebulowych np.
dalie.Napewno zakwitną.
dorota

Ptaki atakują moje truskawki
Pomocy!!! Inwazja owadów