LECYTYNA

1. Data: 2003-02-05 19:52:38

Temat: LECYTYNA
Od: "TUPTAK" <t...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wlasnie zaczalem zazywac lecytyne a dokladnie srodek o nazwie LECITHINE 1200
FORTE producent ORTIS Belgia.
Mam w zwiazku z tym jedno podstawowe pytanie gdyz nie znalazlem w zalaczonej
ulotce na nie odpowiedzi:
czym grozi przedawkowanie lecytyny??

Nigdzie nie pisze jaka dawka jest zalecana tylko spsob uzycia: 1 kapsulka
dziennie.

Zdecydowalem sie zazywac lecytyne dlatego ze mam ostatnio bardzo duzo tzw
"obowiazkow umyslowych" i zaczalem sie tym wszystkim troche stresowac praca
+ kurs jezyka obcego.
Czy to cos pomaga. Nie licze na jakies "piorunujace " efekty. Chodzi mi
glownie o poprawienie wydolnosci umyslowej
co do zapamietywania uczonego sie materialu - w tym przypadku jezyk obcy.
Wiem, ze trening czyni mistrzem ale chcialbym sobie "pomoc".

Pozdrawiam

Tom

2. Data: 2003-02-06 10:19:09

Temat: Re: LECYTYNA
Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdecydowalem sie zazywac lecytyne dlatego ze mam ostatnio bardzo duzo tzw
> "obowiazkow umyslowych" i zaczalem sie tym wszystkim troche stresowac
> [...]

Ja kiedyś brałam buerlecytyne i bardzo mi pomogła. Potrafiłam się szybciej
skupić na nauce i sama nauka trwała krócej :-)
Kasia

problem z pamięcią
Zapraszam na nowo powstały serwis na temat zdrowia
RZS leczenie cd
Badania krwi! Ważne!!
[OT] rentgen --> jpg