LEGIA! LEGIA! LEGIA!

11. Data: 2017-08-07 18:19:08

Temat: Re: LEGIA! LEGIA! LEGIA!
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

każdy moze ocenić te idiotyzmy, które tutaj wypisujesz
myślisz ze twoje bzdety znajdują powszechna aprobatę?
to tak jak z katolicyzmem w Polsce.
Do kościoła chodzi 17-18% Polaków
A oficjalnie 97% to katolicy.
Bo nie ma w Polsce opodatkowania obywateli na rzecz kościoła.
Gdyby wzorem państw europejski każdy wierzący miał oddać ze swojego dochodu 15% na
kościół
To wartości byłyby zupełnie inne.

12. Data: 2017-08-07 18:21:26

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Skąd wiesz ze jestem sam?
Tylko tak ci się wydaje jak wszystko inne.

13. Data: 2017-08-07 18:43:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:

> Gdyby wzorem państw europejski każdy wierzący miał oddać ze swojego dochodu 15% na
kościół

W Niemczech ten podatek wynosi 8-9 procent PODATKU DOCHODOWEGO - a nie
DOCHODU, durniu.

Podatek dochodowy w Niemczech zaczyna się od 14% i taki podatek płaci
większość.
Więc te 9% z podatku dochodowego wynoszącego 14% DOCHODU to :
0,14*0,09=0,0126 DOCHODU
Znaczy to, że podatek kościelny wynosi 0, 0126 DOCHODU, czyli 1,26%
DOCHODU, a nie 15%, ośle/kłamco/tępaku (podkreślić właściwe).
Niech ci się przestanie wydawać, że trafiłeś na następną durną babę, której
możesz imputować swoje wyssane z palca pierdoły. Stary durniu ty.

14. Data: 2017-08-07 18:45:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> Skąd wiesz ze jestem sam?
> Tylko tak ci się wydaje jak wszystko inne.

Widać po mentalności. Żadna mądra, normalna kobieta z takim paskudnym typem
by nie była.

15. Data: 2017-08-07 20:40:24

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Gdyby wzorem państw europejski każdy wierzący miał oddać ze swojego dochodu
>15% na kościół

Podasz te państwa?

16. Data: 2017-08-07 23:16:27

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Zapytaj Google to taka wyszukiwarka jak nie wiesz to wystarczy tam zadać temat:
np. z czego żyją kościoły Europy albo jakoś tam
jak się uważnie wczytać, to można się dowiedzieć ze nie wszędzie kościół finansowany
jest przez państwo
co jest jak uważam aberacją.

17. Data: 2017-08-07 23:18:11

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

To jest ciekawe co możesz powiedzieć o mojej mentalności?
Śmiało nie krępuj się. Chętnie dowiem sie czegoś o sobie!

18. Data: 2017-08-07 23:26:39

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

No i czegoś się dowiedziałaś.
To jeszcze poszukaj państwa, które finansuje naukę religii w szkołach państwowych

19. Data: 2017-08-08 00:15:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> To jest ciekawe co możesz powiedzieć o mojej mentalności?
> Śmiało nie krępuj się. Chętnie dowiem sie czegoś o sobie!

Lepiej nie.

Niemcy zapłacą.
Bo to jest Normalność!
Faszyzm nie jest wcale taki zły!
Studium psychologiczne: jak się rodzi religia?
Uprzedzenia