?LOL

1. Data: 2019-01-19 20:00:36

Temat: ?LOL
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/owsiak-wra
ca-do-bycia-prezesem-fundacji-wosp,902031.html

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

2. Data: 2019-01-19 21:01:21

Temat: Re: ?LOL
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 19 stycznia 2019 20:00:38 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/owsiak-wra
ca-do-bycia-prezesem-fundacji-wosp,902031.html

Z woli suwerena, a jeszcze do tego na wyraźną i jawną prośbę Małżonki
zamordowanego. Damom się nie odmawia!

3. Data: 2019-01-19 21:06:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:
ca-do-bycia-prezesem-fundacji-wosp,902031.html

> Z woli suwerena, a jeszcze do tego na wyraźną i jawną prośbę Małżonki
> zamordowanego. Damom się nie odmawia!

Semka przewidział ten ,,chwyt" wczoraj w tv ?

4. Data: 2019-01-19 21:38:15

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 19 stycznia 2019 21:06:04 UTC+1 użytkownik XL napisał:
ca-do-bycia-prezesem-fundacji-wosp,902031.html

> Semka przewidział ten ,,chwyt" wczoraj w tv ?

Tu nie było żadnych niespodzianek. Jako osoba publiczna nie może ot tak sobie
umyć rąk i pójść, gdy zbożne w intencji dzieło jest na zakręcie czy nawet
powiedzmy w zagrożeniu.

5. Data: 2019-01-19 21:57:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> umyć rąk i pójść, gdy zbożne w intencji dzieło jest na zakręcie czy nawet

Nie dodałeś emotki - pomogę:
?

6. Data: 2019-01-19 22:22:34

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 19 stycznia 2019 21:57:32 UTC+1 użytkownik XL napisał:
ca-do-bycia-prezesem-fundacji-wosp,902031.html

> Nie dodałeś emotki - pomogę:
> ?

Nie widzę nic wesołego, bo po takiej tragedii będzie mu znacznie trudniej
się pozbierać. Osobiście radziłbym P. Jurkowi gdzieś tak z miesiąc urlopu,
najlepiej bezpłatnego, żeby rożne Wielguckie etc. się nie czepiały, przecież
odsetki, z których się utrzymywał, na pewno w jakiejś części zaoszczędził.
Powinien to sobie wszystko poukładać i zebrać siły, bo nawet przed morderczym
incydentem robota nie była to lekka, łatwa i przyjemna, teraz dochodzi jeszcze
blokada większej lub mniejszej niepewności emocjonalnej, obojętnie na jaką
niezłomność by się nie silił w obliczu bieżącej sytuacji. Tragedię tę osładza
oczywiście wielkość zbiórki, ale jakoś nie cieszy mnie potencjalna perspektywa
Jerzego Owsiaka mającego trzy zawały od stresów i czegoś takiego jako osobisty
fan mu nie życzę. Raczej odwrotnie, aby zdwoił i stroił dbałość o zdrowie
w tych koszmarnych czasach.

7. Data: 2019-01-19 22:52:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:
ca-do-bycia-prezesem-fundacji-wosp,902031.html

> Nie widzę nic wesołego, bo po takiej tragedii będzie mu znacznie trudniej
> się pozbierać.

Spokojnie. Musi jakoś policzyć te świeżo pozbierane pieniądze przecież :->

> Osobiście radziłbym P. Jurkowi gdzieś tak z miesiąc urlopu,
> najlepiej bezpłatnego

Z której firmy ten urlop? - bo ma ich parę...

> żeby rożne Wielguckie etc. się nie czepiały, przecież
> odsetki, z których się utrzymywał, na pewno w jakiejś części zaoszczędził.

Też tak sądzę. Owoc zbiórki na półtora roku w banku to spore utrzymanie.

> Powinien to sobie wszystko poukładać i zebrać siły, bo nawet przed morderczym
> incydentem robota nie była to lekka, łatwa i przyjemna,

Zwłaszcza odkąd PiS mu nie (do)daje.

> teraz dochodzi jeszcze
> blokada większej lub mniejszej niepewności emocjonalnej, obojętnie na jaką
> niezłomność by się nie silił w obliczu bieżącej sytuacji.

NIEZŁOMNOŚĆ? Nic z tych rzeczy - już wrócił, daj spokój, to był aż JEDEN
DZIEŃ ,,niezłomności" :-D

> Tragedię tę osładza
> oczywiście wielkość zbiórki, ale jakoś nie cieszy mnie potencjalna perspektywa
> Jerzego Owsiaka mającego trzy zawały od stresów

Od wystawiania faktur dla firm swojej rodziny za usługi raczej.

> i czegoś takiego jako osobisty
> fan mu nie życzę.

Osobisty fan? Macie romans??!

> Raczej odwrotnie, aby zdwoił i stroił dbałość o zdrowie
> w tych koszmarnych czasach.

Bingo! - powinien jednak wydać trochę na ochronę policyjną. Państwo już od
jakiegoś czasu mu tego na scenie WOŚP nie zapewnia za darmochę.

8. Data: 2019-01-19 22:57:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/owsiak-wra
ca-do-bycia-prezesem-fundacji-wosp,902031.html

Oczywiście w zbożnym celu!
https://gloria.tv/article/qRbstXmNTDP83yAR49LzbZNPw?
fbclid=IwAR3B3AA5fHQEJ9XG7k137EVtZ547J9eUpVRORpyY8Fv
x3gH3yn-LDuatOPQ

9. Data: 2019-01-20 00:31:22

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-19 22:52, XL wrote:
> [...]
>>

> Bingo! - powinien jednak wydać trochę na ochronę policyjną. Państwo już od
> jakiegoś czasu mu tego na scenie WOŚP nie zapewnia za darmochę.

A tu wiosna za pasem i muzułmańscy fani maja na 'Woodstock' przyjechać.
//to dopiero bedzie stres

10. Data: 2019-01-20 00:40:41

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-19 22:57, XL wrote:
> [...]
>>

> Oczywiście w zbożnym celu!
> https://gloria.tv/article/qRbstXmNTDP83yAR49LzbZNPw?
fbclid=IwAR3B3AA5fHQEJ9XG7k137EVtZ547J9eUpVRORpyY8Fv

ale, to co 'we łbach' dzieciom nabałamucił, tego wycenić sie nie da
żadną miarą.

Oblesne levactwo atakuje!
Nie ma żadnej wojny na Ukrainie.
Banderyzm=hitleryzm.