LUTEINA - dzialania niepożądane

1. Data: 2006-11-16 12:16:51

Temat: LUTEINA - dzialania niepożądane
Od: "antonina" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam stosować tabletki podjęzykowe LUTEINA z powodu mięśniaków macicy.
Jakich działań niepożądanych mogę sie spodziewać? Czy może to być skuteczne
lekarstwo (przeciwko wzrostowi mięśniaków)? Mam zażywać 2 razy dziennie po 1
tabletce od 16 do 25 dnia cyklu. Mam 47 lat.
Biorąc pod uwagę mój wiek - może lepiej nic nie stosować i czekać na
menopauzę która w naturalny sposób zahamuje ich rozrost?
Dziękuje za odpowiedzi.

2. Data: 2006-11-16 12:49:52

Temat: Re: LUTEINA - dzialania niepożądane
Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

antonina wrote:

> [...]
> Biorąc pod uwagę mój wiek - może lepiej nic nie stosować i czekać na
> menopauzę która w naturalny sposób zahamuje ich rozrost?

przemysl histerektomie, serio, jak dojdzie do menopauzy to po takiej
histerektomii bedziesz zazywala jeden hormon a nie dwa, a dodatkowo po
ryzykowac, ze z (oprocz) miesniaka zrobi sie cos brzydkiego albo zapalenie
szyjki, albo np. cysta, moze to i radykalny krok ale jednorazowy i bardzo
skuteczny i bezpieczny, oczywiscie drobne miesniaki mozna usuwac metoda
laparoskopii, jest jeszcze (ponoc nierefundowana) metoda wysuszania przez
naswietlanie, nazwa umknela mi z glowy, lekarze sie sprzeczaja, ludzie sie
boja zabiegow, ale naprawde trzeba przeanalizowac wszytskie za i przeciw,
znalezc dobrego ginekologa, ktory zajmuje sie taki operacjami i wyjasni co
i jak, sama operacja to godzina, w zaleznosci od stanu zdrowia mozna zrobic
jednoczesnie wypalanke, mozna tez sobie zazyczyc aby przy okazji usunac
wyrostek (odplatnie jesli zdrowy), ale tego akurat nie polecam, po operacji
najgorsza jest pierwsza noc, drugiego dnia juz sie chodzi samemu siusiu i w
ogole

--
stopka

3. Data: 2006-11-16 20:36:51

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> operacji
> najgorsza jest pierwsza noc, drugiego dnia juz sie chodzi samemu siusiu i

A u mnie podczas operacji wyrostka zauwazono (ponoc) miesniaki. Po zabiegu
chirurg oznajmil mi, ze spotkamy sie za pol roku... Bylam przerazona. Ledwo
lazilam po jednym zabiegu, a tu juz mi zapowiedzial nastepny. Robilam co pol
roku USG (na jednym byly widoczne). Zaliczylam nawet bioenergoterapeute, nie
chcialam zadnych lekow. Minelo 10 lat i nie bylo powodu, abym sie z tym
chirurgiem "spotkala";) USG wykazuje brak miesniakow. Ponoc maja tendencje
do wchlaniania sie. Mi sie udalo:)

Iwona
//Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac.//
Cyceron
www.kociszce.ao.pl

4. Data: 2006-11-17 06:34:04

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s wrote:

> [...]
> powodu, abym sie z tym chirurgiem "spotkala";) USG wykazuje brak
> miesniakow. Ponoc maja tendencje do wchlaniania sie. Mi sie udalo:)

i dlatego kazdy powinien rozpatrzec to indywidualnie i pod katem wieku i
przekonan :) wazna jest rzetelna informacja nt. rodzajow leczenia i rokowan
z tym zwiazanych

PS a co do samej Luteiny:
http://www.adamed.com.pl/produkty.asp?who=1&id=5&lan
g=pl

--
stopka

rozpoznawanie kolorów
Poszukuję dobrego LARYNGOLOGA/Kraków
Zlodzieje i Corhydron
Antykoncepcja
Gdzie Forum Pielęgniarskie nt. pracu w EU