La vera Italia!

11. Data: 2018-02-19 18:34:48

Temat: Re: La vera Italia!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Bardzo ładnie, siadaj. Wreszcie zrozumiałaś, dlaczego porządny człowiek
> nie popiera pis.

Masz skrzywione pojmowanie porządności - na szczęście jesteś w mniejszości,
wyborco po.

--
XL

12. Data: 2018-02-19 19:00:11

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-19 o 18:34, XL pisze:

> wyborco po.

Masz skrzywione pojmowanie rzeczywistości.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2018-02-19 20:50:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Masz skrzywione pojmowanie rzeczywistości.

Ty masz proste. Pewnie dlatego się z nią wciąz boleśnie zderzasz.

--
XL

14. Data: 2018-02-19 22:33:08

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-19 o 20:50, XL pisze:

> Ty masz proste. Pewnie dlatego się z nią wciąz boleśnie zderzasz.

Raptem dwa lata z małym okładem. Też mi "wciąż"...
Ty się zderzałaś dużo dłużej i jak widać odbiło ci się na zdrowiu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2018-02-19 23:34:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Raptem dwa lata z małym okładem. Też mi "wciąż"...
> Ty się zderzałaś

Przygotowywałam się. Jakie znowu zderzanie. A opozycja coraz bardziej się
zderza - nawet sama ze sobą. Ruchy Browna w klasycznym wydaniu.

> dużo dłużej

Chcesz się licytować? Poczekaj.

> i jak widać odbiło ci się na zdrowiu.

O tak. Od dwóch lat wiem, że żyję. Dzięki.

--
XL

16. Data: 2018-02-23 10:45:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Włochy. Pierwsze w Europie państwo nazistowsko-faszystowskie! Włosi poszli
> za Mussolinim jak w dym. Krwawo esterminowali Żydów i nie tylko(...)

WŁOSKIE obozy koncentracyjne i ksterminacja Żydów PRZEZ WŁOCHÓW:

http://mateusz.pl/mt/ak/ak-okwi.htm

,,Obozy koncentracyjne we Włoszech podczas II Wojny Światowej

DR ARTUR J. KATOLO

Niewielu osobom w Polsce jest znany fakt, iż na terenie Italii podczas II
Wojny Światowej istniały obozy koncentracyjne: Ferramonti, Fossoli,
Gries-Bolzano, Risiera di San Sabba.

1 września 1938 roku Rada Ministrów Królestwa Włoch zaaprobowała dekret,
który rozpoczął prześladowania osób narodowości żydowskiej na terenie
Italii. W maju 1940 normy dekretu z 1 września 1938 zostały zaostrzone.
Żydom zabroniono wykonywania wolnych zawodów, uczonym zakazano wstępu do
bibliotek i archiwów, zaczęto odmawiać wydawania licencji na prowadzenie
działalności gospodarczej. 25 maja 1940 roku, Żydom oraz obywatelom obcych
państw odmówiono prawa do rezydencji na terenie Italii Południowej (z
wyjątkiem Sycylii) i Centralnej. Dzień później, 26 maja, podsekretarz
Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, Buffarini, poinformował szefa policji
Arturo Bocchiniego, iż Mussolini pragnie, aby zostały przygotowane obozy
koncentracyjne dla osób narodowości żydowskiej. W telegramie nr 442/36838 z
25 maja 1940 roku czytamy: ,,Ministerstwo nakazuje odmawiania, Gminom Italii
Centralnej oraz Południowej, prawa rezydencji obcokrajowcom oraz niektórym
obywatelom włoskim. Wyżej wymienieni w nowych miejscach pobytu będą żyli na
własny koszt z zakazem oddalania się i z obowiązkiem meldowania się raz
dziennie miejscowym władzom. Niniejszym prosi się, aby w terminie do
piątego czerwca przesłać wykazy osób przewidzianych do internowania" 1.

W dniach 27-31 maja 1940 roku zaczęto sporządzać wykazy ,,niebezpiecznych
Żydów", przeznaczonych do osadzenia w obozach koncentracyjnych. 15 czerwca
1940 roku, pięć dni po przystąpieniu Włoch do wojny po stronie Hitlera,
prefekci Królestwa oraz kwestor Rzymu otrzymali rozkaz rozpoczęcia akcji
rozstrzeliwania, aresztowania i wysyłania Żydów do obozów koncentracyjnych.

FERRAMONTI

Największym z obozów włoskich - w którym przetrzymywano 523 obywateli
polskich (najczęściej narodowości żydowskiej) z ogólnej liczby 4823
więźniów - był obóz w Ferramonti di Tarsia, prowincja Cosenza, region
Kalabria. Sam obóz został wybudowany na wysokości 60 metrów nad poziomem
morza na stokach zamykających valle del Crati, w odległości 6 km od centrum
miasta Tarsia, 200 metrów od lini kolejowej Cosenza - Sibari, 6 km od
stacji kolejowej Mongrassano-Cervicati. Okolice Ferramonti di Tarsia znane
są z niezdrowego, malarycznego klimatu. Także brak dobrego połączenia
drogowego - uniemożliwiającego kontakt ze światem zewnętrznym, a przez to
także i organizację ucieczki - był kolejnym czynnikiem, który zadecydował o
wyborze tego miejsca na obóz koncentracyjny. Pierwszy transport więźniów
przybył do obozu koncentracyjnego Ferramonti di Tarsia w dniu 20 czerwca
1940 roku.

Pierwszym komendantem obozu był komisarz bezpieczeństwa państwowego Paolo
Salvatore; urząd ten pełnił do 22 stycznia 1943 roku. Od 22.01.1943
obowiązki komendanta pełnił Leopoldo Pelosio. Po nim urząd przejął, aż do
dnia rozwiązania obozu, tj. do 10.09.1943, Mario Fraticelli.

Komendantem straży obozowej był Gaetano Marrari. Samą straż obozową
stanowiło 10 funkcjonariuszy policji państwowej oraz 75 członków M. V. S.
N. (Milizia Volontaria per la Sicurezza Nazionale - ochotnicza milicja
bezpieczeństwa państwowego). Obóz bezpośrednio podległy był Ministerstwu
Spraw Wewnętrznych, Dyrekcji Generalnej Demografii i Czystości Rasy. (...)"

--
XL

Chora na mężczyzn.
Niewinni Żydzi ?
Kościelny marketing.
WsPÓłczesne niewolnictwo umysłowe
O etiologii chorób - podejście cybernetyczne.