Lacznik cisnieniowy LCA - instrukcja

1. Data: 2009-11-26 16:56:57

Temat: Lacznik cisnieniowy LCA - instrukcja
Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

j.w.
Ma ktos instrukcje gdzie jest wytlumaczone jak nalezy regulowac to
ustrojstwo?
Znalazlem jakies materialy na Elektrodzie, ale tam jest mnostwo
przydatnych rzeczy ale nie info jak sie to reguluje.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

2. Data: 2009-11-26 18:11:03

Temat: Re: Lacznik cisnieniowy LCA - instrukcja
Od: Qwerty <k...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Kutyla pisze:
> j.w.
> Ma ktos instrukcje gdzie jest wytlumaczone jak nalezy regulowac to
> ustrojstwo?

Tego się nie reguluje, kupujesz ustawiony na dane ciśnienie- to wersja
politycznie poprawna ;)
Jeżeli już musisz pokręcić to tą nakrętką nad sprężyną
wg; http://www.hydro-vacuum.com.pl/hv_schematy/lca_przek
roj1.jpg

PS Nie zepsuj zbiornika

3. Data: 2009-11-27 13:52:54

Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ma ktos instrukcje gdzie jest wytlumaczone jak nalezy regulowac to
> ustrojstwo?
Zalóz sobie konto na hydro-vacuum.com.pl sprawdz, czy jest instrukcja, bo
nie do konca pamietam szczególy.

Ja regulowalem pare lat temu LCA-3 i robilem to tak:
-spuscilem wode ze zbiornika (przeponowego)
-ustawilem cisnienie powietrza w pustym zbiorniku 0,2bar ponizej planowanego
cisnienia zalaczania.
-krecac dolna nakretka doprowadzilem do zalaczenia pompy
-górna nakretka (chyba sruba z kontra ?) ustawilem cisnienie wylaczania.
-powtarzamy 2 ostatnie kroki do uzyskania wlasciwego zakresu cisnien.

Kluczowe jest dobre ustawienie cisnienia w pustym zbiorniku. Jak bedzie
wyzsze od cisnienia zalaczania wlacznika to masz sytuacje absurdalna i
klopotliwe (niwmozliwe?) jest tego wyregulowanie (pompa sie zalacza po
calkowitym opróznieniu zbiornika - sa przerwy w strumieniu wody przy ciaglym
poborze)

Pzdr.
Adam

4. Data: 2009-11-27 20:17:07

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu: 2009-11-26 19:11, użytkownik Qwerty napisał::

> PS Nie zepsuj zbiornika

A jak to mozna zrobic???

5. Data: 2009-11-27 20:17:54

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu: 2009-11-27 14:52, użytkownik McBeth napisał::

> Zalóz sobie konto na hydro-vacuum.com.pl sprawdz, czy jest instrukcja, bo
> nie do konca pamietam szczególy.

Tak zrobilem. Jest to troche inaczej opisane niz Ty napisales nizej.
Jutro bede probowal.

Thx.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

Sprzęt AGD - uwagi
Jaka zmywarka (wielkość, firma, model)?
Pralka Candy AQUA 800T
[spam] Sprzedam Zegary, ramy, lustra - surowe, stare drewno
Poszukuję instrukcji do pralki