Lakiery Domalux

1. Data: 2004-12-01 14:46:09

Temat: Lakiery Domalux
Od: "Lucasdm" <x...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wlasnie skonczylem lakierowanie podlog i mam ciekawe spostrzezenie, ktore
moze sie przydac potomnym:

uzywalem lakieru Domalux Classic polmat i Domalux Super polysk. Ten drugi -
super twardy ;-)).

Nie wolno nakladac warstwy Domalux Classic na warstwe Domalux Super - robi
sie "baranek" i classic nie rozprowadza sie rownomiernie. Wyszlo mi tak na
progach miedzy pomieszczeniami, gdzie lakierowalem roznymi lakierami.

Odwrotnie wszystko jest ok ;-).

Aha - i jak maluje sie tym super, to walek na drugi dzien juz raczej sie nie
dadaje (potraktowany rozpuszczalnikiem sie rozpada).

Pozdrowienia dla wszystkich malowniczych
Lucasdm