Łakomstwo :-)

11. Data: 2009-03-20 16:25:08

Temat: Re: Łakomstwo :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Mar 2009 15:09:02 +0100, tama napisał(a):

> Twoje łakomstwo to nic w porównaniu z moim... Kupiłam na Allegro dwie
> sadzonki piwoni drzewiastej po 69 zł sztuka. Nie mogłam sie oprzeć, od kilku
> lat mnie fascynują.... Po prostu mam fioła ogrodniczego. Sprzedawca ma
> tylko jeden komentarz. Ale chyba przyjdzie przesyłka.

No tak, pewnie przyjdzie, ale co z tego wyrośnie, to już kwestia dalszej
przyszłosci. Trochę ryzykujesz.

> I chyba musze wybrać sie do psychiatry. Bo właśnie zastanawiam się jak je
> gdzieś posadzić (a wymagają przygotowania miejsca do sadzenia) żeby mnie
> policja czy straż miejska nie złapała jak w nocy będę wykpywać dzirę w
> ziemi.

To gdzie Ty chcesz je sadzić??? Nie u siebie? To już lepiej posadź sobie na
balkonie w duzych pojemnikach... Przynajmniej nikt nie ukradnie.

12. Data: 2009-03-20 17:06:21

Od: "tama" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na
> balkonie w duzych pojemnikach... Przynajmniej nikt nie ukradnie.

No tak, gdybym miała taki balkon to pewnie kupiłabym je kilka lat
wcześniej. Teraz zastanawiam się który park w Krakowie
ma dobrą ziemię... Chyba ze znajdę kogoś znajomego z ogródkiem

Tak na serio to wiem ze przesadziłam, ale może za kilka lat bedę mogła kupić
działkę to wtedy bedę mieć doswiadczenie w kupowaniu, a moze nawet roslinkę
do szczepienia- rozsadzenia- nasion-
jesli tylko uda mi się znaleźć miejsce gdzie będę mogła to zasadzić i
jeszcze za dwa razy do roku rzucić okiem czy żyje...i co wyrosło

13. Data: 2009-03-20 17:52:01

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mirzan napisał:

> Ja się ograniczyłem,wysiałem tylko po 4 ziarenka z 42 odmian.

Ja znacznie skromniej- tylko 7 odmian po 3 nasiona
i 2 po 5 nasion. I Physalis z owoców z marketu- wzeszły gęsto,
za przerywkę się zabiorę.
Jeszcze czekam na nasiona dyni. Może trafi się taka, co mi będzie
smakowała jak ubiegłoroczna włoska.
Ale degustacja będzie !

Pozdrawiam, Barbara

14. Data: 2009-03-20 21:21:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Mar 2009 18:06:21 +0100, tama napisał(a):

> jesli tylko uda mi się znaleźć miejsce gdzie będę mogła to zasadzić i
> jeszcze za dwa razy do roku rzucić okiem czy żyje...i co wyrosło

Nie wiem, w jakim rejonie Polski mieszkasz, ale piwonie drzewiaste są dosyć
delikatne.
A posadzenie ich gdziekolwiek wcześniej czy później skończy się
zniszczeniem lub kradzieżą. Tak więc radziłabym obdarowanie kogoś znajomego
i wspolną uprawę w ogrodzie lub w pojemnikach :-)

15. Data: 2009-03-22 01:08:46

Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

tama wrote:

> Twoje łakomstwo to nic w porównaniu z moim... Kupiłam na Allegro dwie
> sadzonki piwoni drzewiastej po 69 zł sztuka. Nie mogłam sie oprzeć,

będziesz jeść piwonię?
ja też widząc "69" dostaję apetytu...

moon

16. Data: 2009-03-22 20:00:27

Od: JerzyN <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moon pisze:

> będziesz jeść piwonię?
> ja też widząc "69" dostaję apetytu...

:-)))

Przed nami Rok Sikorki!!!!
Dwa głupie pytania
przygotowanie pod trawnik z rolki
Zielone zimą byliny - wycinac czy nie?
Złączki do rur PE nawadniających trawniki