Lamblie i motylica - czym to leczyc?

1. Data: 2009-09-11 17:33:04

Temat: Lamblie i motylica - czym to leczyc?
Od: Caezar Peonti vel pyteria <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
bylem na biorezonansie i wyszly mi Lamblie i motylica watrobowa,
zgadzalo by mi sie z objawami.
i teraz pytania:

1. Czy w ogole to badanie jest wiarygodne ?
2. Czym leczyc te 2 pasozyty i czy mozna leczyc poprzez calkowita
eliminacje cukrow z diety ?

2. Data: 2009-09-11 18:14:36

Temat: Re: Lamblie i motylica - czym to leczyc?
Od: STranger <p...@n...ue> szukaj wiadomości tego autora

Caezar Peonti vel pyteria pisze:
> Witam
> bylem na biorezonansie i wyszly mi Lamblie i motylica watrobowa,

LOL

> zgadzalo by mi sie z objawami.

Dobrze ze nie studiujesz medycyny. Na 3 roku znalazłbyś u siebie
dziesiątki różnych chorób na podstawie objawów opisanych w podręcznikach
jako typowe.

> i teraz pytania:
>
> 1. Czy w ogole to badanie jest wiarygodne ?

Jak cholera...

> 2. Czym leczyc te 2 pasozyty i czy mozna leczyc poprzez calkowita
> eliminacje cukrow z diety ?

Proponuję je przegonić z organizmu pijąc surowe mleko.
One się boją mleka koziego. ;)

MSPANCowo
STranger

3. Data: 2009-09-11 18:38:16

Od: Caezar Peonti vel pyteria <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ok w takim razie sherloku jak moge zanegowac te badania w sensie jakie
zrobic badania (wg Ciebie)
ktore wyklucza lamblie i motylice?

4. Data: 2009-09-11 20:27:18

Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "Caezar Peonti vel pyteria" napisal:
> bylem na biorezonansie i wyszly mi Lamblie i motylica watrobowa,
>
> 1. Czy w ogole to badanie jest wiarygodne ?

nie ma takiego badania jak biorezonans, dales sie nabic w butelke jakims
pseudo uzdrowicielom!:O)
zreszta przy obecnym poziomie naszej medycyny wcale sie tobie nie dziwie!:O)

5. Data: 2009-09-12 08:23:59

Od: Caezar Peonti vel pyteria <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Wrz, 22:27, "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>
wrote:

> nie ma takiego badania jak biorezonans, dales sie nabic w butelke jakims
> pseudo uzdrowicielom!:O)
> zreszta przy obecnym poziomie naszej medycyny wcale sie tobie nie dziwie!:O)

To doradz mi jakies badania oprocz badan kalu w ktorym byla glista a
laboratorium nic nie wykrylo...

6. Data: 2009-09-12 09:27:34

Od: mirekm <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Caezar Peonti vel pyteria pisze:

> To doradz mi jakies badania oprocz badan kalu w ktorym byla glista a
> laboratorium nic nie wykrylo...

1. Konsultacja z prawdziwym lekarzem (można poznać po tym, że nie używa
biorezonansu, nie przepisuje soku noni a poproszony o dyplom nie wyciąga
zmiętej kserówki podejrzanego dokumentu z Kirgiskiej Akademii Ezoteryki
i Kontaktów Międzywymiarowych).
2. Opisanie "glisty" - choć to może być cokolwiek, np. śluz, coś
nietrawionego itp.
3. Powtórzenie badania kału - pojedyncze ma prawo niczego nie wykryć.
4. Nie przyznawanie się do korzystania z biorezonansów - wstyd się tak
dawać robić w trąbę.

pozdrawia

mirek

7. Data: 2009-09-12 10:04:23

Od: Caezar Peonti vel pyteria <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Wrz, 11:27, mirekm <m...@g...pl> wrote:

> [...]
> 3. Powtórzenie badania kału - pojedyncze ma prawo niczego nie wykryć.
> 4. Nie przyznawanie się do korzystania z biorezonansów -  wstyd się tak

Bylem juz u paru ''lekarzy'' z pielnymi duplomami w cudownych
klinikach w jednej zostawilem 3 K zl rok mnie leczyl i nic nie
wyleczyl
Glista byla ruchoma wiec to zaden dziwny nie strawiony kawalek...
(badania robione byly przez piekna Pania doktor z pieknym dyplomem
polskiej uczelni)
co do pkt 4 to nie widze wstydu jesli trafia czlowiek na debili a nie
lekarzy to gdzie ma isc powiedz mi ?

8. Data: 2009-09-12 21:34:02

Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "Caezar Peonti vel pyteria" napisal:
> To doradz mi jakies badania oprocz badan kalu w ktorym byla glista a
> laboratorium nic nie wykrylo...

a co chcesz zbadac?
bo jesli chodzi o robale to nasza medycyna jest ulomna, bo jedyn co potrafi
to badanie kupy, gdzie musisz miec nielada farta zeby akurat w badanej kupie
byly jaja i jeszcze z eby je laborantki wyktyly (ciekawe jak one to
robia?:O)

9. Data: 2009-09-13 18:28:50

Od: Caezar Peonti vel pyteria <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Wrz, 23:34, "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>
wrote:

> [...]
> to badanie kupy, gdzie musisz miec nielada farta zeby akurat w badanej kupie
> byly jaja i jeszcze z eby je laborantki wyktyly (ciekawe jak one to

wlasnie w tym problem.
ja im daje w probce kalu daje zywa gliste a oni mi pisza ze nie mam
pasozytow...

10. Data: 2009-09-13 20:15:51

Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "Caezar Peonti vel pyteria" napisal:
> wlasnie w tym problem. ja im daje w probce kalu daje zywa gliste
> a oni mi pisza ze nie mam pasozytow...

no to wybacz, ale masz problem, zeby wykryc robale musial bys dawac ten kal
do badania dzien w dzien przez przynajmniej miesiac, ale niestety nawet
wtedy szanse sa marne bo nasza panstwowa medycyna jest jaka jest:O(

jedyne co moge doradzic to zdobyc jakies specyfiki trutek na te robale i
zastosowac bez badania, poodbno czosnek jest skuteczny:O)

Bol w przedramieniu po silowni
oczyszczenie granizmu
Serce
potliwość - przyczyny