Lambria, co to takiego?

1. Data: 2002-03-06 21:19:01

Temat: Lambria, co to takiego?
Od: "Marek" <g...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Proszę o bliższe informacje na temat. Jak unikać, czy zaraźliwe, rokowania
wyleczenia itp. Co nieco znalazłem ale to mało, ew. proszę o weryfikację:

Lambria
Przyczyny zakażenia:
Najczęściej skojażona z konsumpjcą zanieczyszczonej wody. Może przenosić się
przez niegotowaną żywność, która jest nośnikiem, kontakt z opakowaniam
zakażonej żywności.
Niska tempereatura nie niszczy organizmu lambrii.

Objawy:
Ujawniają się po 3-10 dni od zakażenia
Nagłe, eksplozyjne wodne stolce, anorexia, nausea, and vomiting.
Najczęściej zakażeni to podróżni, dzieci.

Pozdrawiam
Marek

2. Data: 2002-03-07 05:16:49

Temat: Re: Lambria, co to takiego?
Od: "HarryHaller" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

lambria ???
A nie lamblia ?

3. Data: 2002-03-07 16:30:25

Od: "Marek" <g...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HarryHaller" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
> lambria ???
> A nie lamblia ?

Na stronach angielskojęcznych spotkałem się z nazwą dwuwyrazową ----
lambria, ale to mój pierwszy kątakt z tym stworzeniem, zarówno internetowy
jak i rzeczywisty, więc mogę sie mylić.
Pozdrawiam
Marek

4. Data: 2002-03-08 22:53:02

Od: "B.Andersson" <t...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> lambria, ale to mój pierwszy kątakt ........
Pierwsze co?

Leukopenia
kolanko po nartach i po USG...
Co to jest?