Lampa UV w lodówce?

1. Data: 2013-12-25 11:43:46

Temat: Lampa UV w lodówce?
Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Daaawno byla o tym dyskusja, lecz czasy się zmieniły. Czy taka mała
lampka skutecznie zapobiega rozwojowi syfu na produktach spożywczych?

2. Data: 2013-12-25 12:00:07

Temat: Re: Lampa UV w lodówce?
Od: Zakonspirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25-12-2013 11:43, Frez pisze:
> Daaawno byla o tym dyskusja, lecz czasy się zmieniły. Czy taka mała
> lampka skutecznie zapobiega rozwojowi syfu na produktach spożywczych?

www.rmf24.pl/nauka/news-ultrafioletowy-przepis-na-sw
ieze-truskawki,nId,978060

--
?(??_?)? ? ???

3. Data: 2013-12-25 20:46:45

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 25 grudnia 2013 11:43:46 UTC+1 użytkownik Rentier napisał:
> Daaawno byla o tym dyskusja, lecz czasy się zmieniły. Czy taka mała
>
> lampka skutecznie zapobiega rozwojowi syfu na produktach spożywczych?

A po co chcesz trzymać w lodówce coś na czy może się rozwijać syf?

4. Data: 2013-12-25 21:10:18

Od: Zakonspirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25-12-2013 20:46, Kris pisze:

> A po co chcesz trzymać w lodówce coś na czy może się rozwijać syf?

Na wszystkim się rozwija/we wszystkim znajduje się od początku. W
większości przypadków niegroźny. Ale coś nadpsutego, co jeszcze
wyglądało dobrze, potrafi ładnie przegonić. Zresztą kliknij sobie w
link, który wrzuciłem post wyżej, bo o to chyba mniej-więcej chodzi.
Technologia (i to tania) jest, więc trochę dziwne, że producenci jeszcze
tego nie wprowadzili. Np. z wyborem, które półki oświetlane, które nie,
itede.

--
?(??_?)? ? ???

5. Data: 2013-12-25 22:03:58

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 25 grudnia 2013 21:10:18 UTC+1 użytkownik Zakonspirowany napisał:
> [...]
> Technologia (i to tania) jest, więc trochę dziwne, że producenci jeszcze
> tego nie wprowadzili. Np. z wyborem, które półki oświetlane, które nie,
Święta są a Ty Sobie jaja robisz.
Do żony do sypialni też dopiero po naświetleniu UV wchodzisz;)

6. Data: 2013-12-25 22:21:05

Od: Zakonspirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25-12-2013 22:03, Kris pisze:
> Święta są a Ty Sobie jaja robisz.
> Do żony do sypialni też dopiero po naświetleniu UV wchodzisz;)

Nie obchodzę świąt i chyba bym musiał zdurnieć do reszty, by się ożenić.
:) Zresztą moja potencjalnie-ewentualna żona chodzi dopiero do jakiejś
podstawówki. :]

--
?(??_?)? ? ???

7. Data: 2013-12-26 11:03:04

Od: "saskatchewan" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Daaawno byla o tym dyskusja, lecz czasy się zmieniły. Czy taka mała
> lampka skutecznie zapobiega rozwojowi syfu na produktach spożywczych?

Polecam ozonator.

8. Data: 2013-12-27 19:05:19

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-26 11:03, saskatchewan pisze:

> Polecam ozonator.
No tak, ale to wielkie skrzynie, a tym bateryjkowym nie wierzę...

9. Data: 2013-12-28 22:24:02

Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak, ale lampa wydziela energię (ciepło).
Chcesz podgrzewać lodówkę wewnątrz?
Ewentualnie zamiast naświetlania wnętrza lodówki wyobrażam sobie stały wymuszony
przepływ powietrza przez lampę ultrafioletową (coś
jak przepływ wody w lampach UV do akwariów).
Oczywiście taki układ tez podgrzewa.
Ale dość łatwo byłoby zrobić taki "filtr UV" metodą zrób to sam.
Można pójść krok dalej i zamontować bombę kobaltową ;-)
Uwaga, specjalny komunikat dla FBI: chodzi o żarcie!

-----

10. Data: 2013-12-29 09:43:25

Od: "saskatchewan" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak, ale to wielkie skrzynie, a tym bateryjkowym nie wierzę...

Mam od 4-5 lat bateryny .
Dlatego polecam

Radosnych Świąt!
Wybór płyty indukcyjnej
Jakie tanie filizanki do kawy?
Wyjący kocioł gazowy
Niespuszczanie wody na zimę- coś z fizyki