Lampucera

1. Data: 2010-11-18 22:43:22

Temat: Lampucera
Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Słyszałem o takim wynalazku jak ściereczka do ścierania szyb bez użycia
środków chemicznych. Moczy się to, wykręca, ściera szybę na mokro, potem
jeszcze raz wykręca i pucuje i błyszcy się elegancko.
Gdzie takie coś kupić? Najlepiej XL.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

2. Data: 2010-11-18 23:22:24

Temat: Re: Lampucera
Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-18 23:43, Jan Werbinski pisze:
> [...]
> środków chemicznych. Moczy się to, wykręca, ściera szybę na mokro, potem
> jeszcze raz wykręca i pucuje i błyszcy się elegancko.

Może to ircha.

3. Data: 2010-11-18 23:38:13

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Fri, 19 Nov 2010 00:22:24 +0100 osobnik zwany Kamikazee
wystukał:

> Może to ircha.

nie, to sa ściereczki a'la mikrofaza ale trochę inne. Rano spytam żonę jak
to się nazywa :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

4. Data: 2010-11-19 07:55:11

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mówią na to mikrofibra, czyli na nasze byłoby mikrowłókna. Faktycznie, w
dotyku czepia się toto ręki jak rzep.

5. Data: 2010-11-19 08:31:45

Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lis, 23:43, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:
> [...]
> Gdzie takie coś kupić? Najlepiej XL.
>
> --
> Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Ciekawy tytuł newsa (;
Mnie się zupełnie inaczej kojarzy.
O coś takiego:
lampucera<=>dzidzia piernik
notabene, ta druga "wywołuje" niezłe
focie w goglu, wiec może zmień tytuł na:
'cudowna ściereczka' ewentualnie
'cudowna szmatka vel szmatka cud'.
--
*Tell me why are we, so blind to see
That the one's we hurt, are you and me*

6. Data: 2010-11-19 10:12:08

Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> środków chemicznych. Moczy się to, wykręca, ściera szybę na mokro, potem
> jeszcze raz wykręca i pucuje i błyszcy się elegancko.

Pudernica, postarzała laseczka, która myśli, że jeszcze się podoba
facetom, w celu zatuszowania swojego wieku, używa bardzo ostrego makijażu.

7. Data: 2010-11-19 10:56:28

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"konieczko" <t...@o...pl> wrote in message

Lamputzer - czyściciel szkiełek lamp gazowych oświetlających ulice miast.
Później także kobiety.

Kocmołuch, pogardzany przez kominiarzy.

8. Data: 2010-11-19 11:10:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lis, 11:56, "Panslavista" <p...@i...pl> wrote:
> "konieczko" <t...@o...pl> wrote in message

> Lamputzer - czy ciciel szkie ek lamp gazowych o wietlaj cych ulice miast.
> P niej tak e kobiety.
>
> Kocmo uch, pogardzany przez kominiarzy.

A ja się wybiorę przy najbliższej okazji na sesję fotograficzną do Żar
- tylko zero retuszu proszę, panie Werbiński! :-)

9. Data: 2010-11-19 11:20:49

Od: "Tatko" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2010-11-19 12:43:18

Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lis, 12:10, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> A ja się wybiorę przy najbliższej okazji na sesję fotograficzną do Żar
> - tylko zero retuszu proszę, panie Werbiński! :-)

No cóż, złamię dla Ciebie swoja zasadę i napisze
na prd,prk o 'bele czym'.
Otóż, przykro mi, ale nijak nie kwalifikujesz się do miana Lampucery -
a oto dlaczego (;
http://www.makbet.pl/artykul/2643/dzidzia-piernik-i-
piotrus-pan
Btw świetny i humorystyczny artykulik - zważywszy na moja głębię -
prawda(((;
Ale to nie wszystko. Kiedyś jak byłam jeszcze młoda, ale już piękna
to miałam wielbiciela. Kilka słówek o nim.
Był przecudnej urody - lniany blondyn o kręconych jak baranek włosach
niebieskich oczach. I on, tak mnie mocno chciał poderwać, że
wepchnął mnie pewnego razu pokrzywy z tej miłości.
Rozumiesz analogie? (;
Morał: Do dziś nie cierpię blondynów, choćby wyglądał jak
Colin Farrell w Alexanderze
ale wiem, że jak facet cie lubi, to udaje, że nie lubi, ale
tak naprawdę cie lubi, choć
wydawać by się mogło, że nie cierpi ((((;
--
* http://i52.tinypic.com/ncsvl.jpg *
ze stałego ip.

KU_PAMIĘCI...