Lasagne

1. Data: 2006-03-02 21:34:05

Temat: Lasagne
Od: skarb <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy ktoś może zdradzić niezawodny sposób na to, aby sos w lasagne się nie
rozlał? Domyślam się, że trzeba dodać mniej wody/mleka - pytanie: ile a
najlepiej: jakie proporcje. No ileż można jeść zupę pomidorową z makaronem
lasagne? ;-)))))))

Pozdrawiam.

2. Data: 2006-03-02 21:41:09

Temat: Re: Lasagne
Od: Waldemar Krzok <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

skarb wrote:
> [...]
> nie rozlał? Domyślam się, że trzeba dodać mniej wody/mleka - pytanie:
> ile a najlepiej: jakie proporcje. No ileż można jeść zupę pomidorową z

ja robię sosy bardzo gęste. Beszamel prawie klucha, czerwony (mięsny lub
wegetariański) jest też stosunkowo gęsty. Jak robię lasagne "dachówkowe"
z suchym makaronem to jest on lekko płynny, jak na cieście makaronowym,
to jest on też gęsty. Jak mi wpadło za dużo soku pomidorowego, a nie
chce mi się za długo odparowywać to dodaję trochę mąki.

Waldek

"nowalijki"
Obiadokolacja dla leniuchów i samotnych ;)
jak się je krewetki?
Beztłuszczowe smażenie -patelnia
farsz z pierogów ruskich