Lasagne alla.........

1. Data: 2002-03-28 12:33:17

Temat: Lasagne alla.........
Od: "Kamas" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamy post, więc wymyśliłem dziś na obiad łazanki z kapustą. Kapusta (słodka)
się dusi na oleju z grubo utartą marchewką, doprawiona jarzynką, odrobiną
cukru, listkiem bobkowym i pieprzem, grzyby się moczą, potem je dodam do
kapusty, łazanek nie mam, więc zastąpię je świderkami, które również się
gotują w drugim garnku. potem to wymieszam i zapiekę w tortownicy. Widzę w
lodówce przecier pomidorowy, więc zrobię z tego sos. Da się zjeść. Chyba?

--
Pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński (Kamas )

1. Data: 2002-03-28 12:40:27

Temat: Re: Lasagne alla.........
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lodówce przecier pomidorowy, więc zrobię z tego sos. Da się zjeść. Chyba?

ja bym to jeszcze żółtym serem z wierzchu potraktował, przed
zapieczeniem. Ale wygląda zjadliwe. Może jeszcze trochę majeranku, albo
tego dzikiego, czyli oregano?

Waldek

1. Data: 2002-03-28 13:53:20

Od: "Kamas" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja bym to jeszcze żółtym serem z wierzchu potraktował, przed
> zapieczeniem. Ale wygląda zjadliwe. Może jeszcze trochę majeranku, albo
> tego dzikiego, czyli oregano?
.
A tak, ser dąłem i podsmażoną cebulkę. Zjedli i chwalili :-))

--
Pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński (Kamas )
ICQ 14539957